quote:
quote:
quote:
quote:
da's bijna net zoveel als het foute lijstjequote:
quote:
ik doe zelf ook zoeken....quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
zoveel hebben wij er nioet gezegd. Hij pakt alles wat ie tegenkomt
quote:
ja maar jij hebt ook een stalquote:
wordt voor bok uitgemaaktquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een stal..... dacht dat jij een apartement had....
quote:
bedoelde liedjes.... ja stal heb ik ook maar slaap gewoon in huisjequote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
muisje zoekt gewoon haar holletje tussen de dekens op![]()
mannekes slaapkusje
tot morgen
ehquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef bollokus het volgende:
ga je met kokkie mee dat je zo vroeg weg bent
truste Mary tot morgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
muisje zoekt gewoon haar holletje tussen de dekens op![]()
mannekes slaapkusje
tot morgen
nee nog niet... ben nog niet echt moe eigenlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ehmaar dacht dat jij ook op stal ging omdat je morgenvroeg gaat sterrenregen kijken
zit nu weer naar je favo te luisteren
pasenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste Mary tot morgen
En voor wie ik morgen avond pas spreek
Vrolijke paashaas
[ link | afbeelding ]
quote:
truste kokjequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste Mary tot morgen
En voor wie ik morgen avond pas spreek
Vrolijke paashaas
[ link | afbeelding ]
ik en sjoppenquote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
had je eigenlijk laura's gezicht in moeten sjoppen
quote:
kan het alle 2 nietquote:
fotosjoppen is leuk hoor.... kan mijn schoonzuster gelukkig niet (het eerste wel tot ergenis van mijn broers bankrekening)quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef bollokus het volgende:
kan het alle 2 niet![]()
heb ik een heule goeie schoonezuster voor
haha, afgelopen was ik in turkije met de familie en toen heb ik haar gewoon geld gegeven en mijn maten en had ik weer een volle tas terug naar huisquote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
fotosjoppen is leuk hoor.... kan mijn schoonzuster gelukkig niet (het eerste wel tot ergenis van mijn broers bankrekening)
dat hoef ik mijn schoonzuster niet te laten doen.... kom ik er uit te zien als een of ander stijf russisch oud wijfquote:Op zondag 24 april 2011 00:10 schreef bollokus het volgende:
haha, afgelopen was ik in turkije met de familie en toen heb ik haar gewoon geld gegeven en mijn maten en had ik weer een volle tas terug naar huis
quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat hoef ik mijn schoonzuster niet te laten doen.... kom ik er uit te zien als een of ander stijf russisch oud wijf
quote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef bollokus het volgende:
![]()
ik loop dan weer helemaal in de mode
ben er zelf niet zo goed in hahaha...... met mijn bril het zelfde... anders krijg ik nooit schoonfamilie volgens haar
![]()
wat een kwatsquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb ik mijn zus voor steekt mij 2x per jaar weer in de kleren, mijn bril vindt ik wel hip, maar van haar moet ik mijn lenzen dragen.... anders kom ik nooit aan de man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |