Dan zou je dat eens moeten proberen, in plaats van op Fok! te gaan hangen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:24 schreef R-ichard het volgende:
ik heb even op google gezocht over het breken van het cilinder. dat blikje kan ik ombuigen zodat ik een tang erop kan zetten
hmm ja ik heb het dus geprobeerd maar nu heb ik er helemaal geen slot meer inzitten alleen die pen zit nog in de deur en hoe krijg ik die er uit?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dan zou je dat eens moeten proberen, in plaats van op Fok! te gaan hangen.
Schiet er op los met een AR-15 automaat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef R-ichard het volgende:
[..]
hmm ja ik heb het dus geprobeerd maar nu heb ik er helemaal geen slot meer inzitten alleen die pen zit nog in de deur en hoe krijg ik die er uit?
dit heb ik gedaan ik heb het voorste stuk van het slot er nu uit en ik heb de achterste eruit uit geslagen maar die pin zit nog wel in de deurquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef robber57 het volgende:
baco op de cilinder zetten en links/rechtsom buigen totdat het middendeel krak zegt en dan kun je hem er uit halen, oftewel "de bulgaarse methode"
.
Een stukje metaal in een L vorm buigen en die net zoals je sleutel draaien in het gat die je hebt gemaakt door je cilinder eruit te slopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef R-ichard het volgende:
[..]
dit heb ik gedaan ik heb het voorste stuk van het slot er nu uit en ik heb de achterste eruit uit geslagen maar die pin zit nog wel in de deur
oke ik zal het morgen wel weer even proberen het is me nu wat te laat dat word straks geen tv kijken hahaquote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef legacythe2nd het volgende:
[..]
Een stukje metaal in een L vorm buigen en die net zoals je sleutel draaien in het gat die je hebt gemaakt door je cilinder eruit te slopen.
Kun je nu niet Fappen op RTLquote:Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef R-ichard het volgende:
[..]
oke ik zal het morgen wel weer even proberen het is me nu wat te laat dat word straks geen tv kijken haha
Je hebt toch wel ergens een verlengsnoer in huis?quote:Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef R-ichard het volgende:
[..]
oke ik zal het morgen wel weer even proberen het is me nu wat te laat dat word straks geen tv kijken haha
lompe prutserquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef R-ichard het volgende:
jammer t is niet gelukt ik heb de deur er maar uitgebeukt morgen maar eens even rondkijken om een nieuwe deur
Kortom, Fail.quote:Op maandag 25 april 2011 02:25 schreef Phantomesse het volgende:
En wat hebben we nou geleerd ts?
1: Slot op je meterkast is doelloos tenzij je kleine kinderen in huis hebt die te jong zijn om het te begrijpen maar lang genoeg om het aan te kunnen raken = dus nee.
2: Ook werkelijk op slot doenEn dan niet de sleutel er in laten zitten
3: Leg sleutels voor binnenshuis binnenshuis neer![]()
4: Een slotenmaker is geen dure grap.
5: Een nieuwe deur wel.
6: Heb je geen buren met dezelfde meterkast sleutel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |