Te wijd nog welquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
NOu ze zei net anders dat het jurkje wat ze nu aan had ook te wijd was hoor
bullshitquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
NOu ze zei net anders dat het jurkje wat ze nu aan had ook te wijd was hoor
Je bedoelt dat ze een bepaalde type moet uitbeelden om een doelgroep aan zich te binden?quote:
Dat vroeg ik me ook af..quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Blue Thunder het volgende:
'n avond allen..
Loopt sharon nou te zeiken over haar kleren? WTF had ze donderdag aan dan?!!?
Passend voor Sharon zou dan een Granny-jurk zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze een bepaalde type moet uitbeelden om een doelgroep aan zich te binden?
hey jambekquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef Blue Thunder het volgende:
'n avond allen..
Loopt sharon nou te zeiken over haar kleren? WTF had ze donderdag aan dan?!!?
nee ze hebben het er al meerdere malen over gehad, dat hun eigen kleding is nagekeken en dat ze dingen niet mee mochten nemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze een bepaalde type moet uitbeelden om een doelgroep aan zich te binden?
Die heeft ze nú aan! Nu nog die oma schoenen er onder en we kunnen beginnen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Passend voor Sharon zou dan een Granny-jurk zijn.
hij is zooo cutequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
ieuwwwwwwww gerard is eng met dat pak aan !!!! ik haat mannen in strakke pakkies
Jootje zou allang op die bel geleld hebben over de rooie als het haar gebeurde, maar zo is sharon nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:00 schreef Verity het volgende:
Als ik Sharon was, had ik allang aangebeld om te vragen of ze echt niets anders hebben liggen.
Ik neem aan dat ze allen hun maten hebben door gegeven, voordat ze het huis ingingen.
ik viond gerard in het begin ook eigenlijk best eng, te glad zeg maar. maar op een gegeven moment moet je toch iemand leuk gaan vinden in een programma (of waar dan ook)quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
ieuwwwwwwww gerard is eng met dat pak aan !!!! ik haat mannen in strakke pakkies
Jaloers kreng ben jequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:02 schreef Ifa het volgende:
[..]
Passend voor Sharon zou dan een Granny-jurk zijn.
ja hij is zeker cute, maar echt niet in zo'n glibberig pak hoorquote:
jazekerrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
och jezus.. is die kotskop er ook weer![]()
![]()
Ik dacht mee aan die US-dingen.. the Dalton-family.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die heeft ze nú aan! Nu nog die oma schoenen er onder en we kunnen beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |