Mijn broer vond het nog goed ook!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef freaky40 het volgende:
Viva Las Vegas, niet de uitvoering van Ed gisterenavond tijdens X Factor ;-).
"zwangere" Mo gaat absoluut mucho dronken worden, fakking 200.000 procent zeker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Capaja het volgende:
Mo loopt vanavond nog wel in blote tie**n, ze hijst zich nu al; een ongeluk aan dr jurk
En anders graag een hak die afbreekt, ze vraagt er tenslotte om!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:20 schreef Capaja het volgende:
Mo loopt vanavond nog wel in blote tie**n, ze hijst zich nu al; een ongeluk aan dr jurk
Was leuk, maar niet geweldig. Volgende week ACDC, lijkt me beter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn broer vond het nog goed ook!Die is helemaal Ed-fan.
weet jequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En anders graag een hak die afbreekt, ze vraagt er tenslotte om!
de dolle mina!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Al sinds gisteren niet meer.....
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
weet je
ik gun het haar gewoon alle 2 !
Heeft die gast zijn lenzen wel in?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
Wauw @SST_Monique ziet er oogverblindend uit poehh!! #sstnl
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Zaterdagsavonds is ze toch niet zo van het ondergoed?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Al sinds gisteren niet meer.....
die mankeert zeker wat aan zn ogenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
Dat ie dat weet, en dat hij daar nog even aan terug denkt als hij met een andere vrouw aan het 'tongelen' slaat....quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:22 schreef afca_oc het volgende:
SST_Maik Maik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |