ja man ik ga misschien dit jaar nog over :S :S :Squote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoe gaat het trouwens op je debielenschooltje TS? Nog vliegtuigjes gevouwen?
Die durft zonder begeleiding het huis niet uit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef Adelante het volgende:
Wat ben jij voor nerd TS op zaterdagavond? Ga langs bij dat meisje en neem 'r mee de stad in dan.
1. Haar vader regelt de beveiliging van haar laptop.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef Steengeyl het volgende:
Als wijven daarover beginnen te janken dan weet je toch al hoe laat het is man. Lekker links laten liggen dat soort wijven, of indien lekker, je aanpassen aan dat niveau en er werk van maken.
Daarom open je er een topic overquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
1. Haar vader regelt de beveiliging van haar laptop.
2. Eerst zat ze te janken dat ze geen administrator was op de PC bij haar thuis.
3. Met grote moeite downloadt ze Sopcast, nu doet McAfee en Norton moeilijk.
4. Ik mag er met Teamviewer niet naar kijken.
5. -laat maar zitten-
En ze is de moeite niet waard.
Ow, ze is 12. Dan kom je in de stad niet ver nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
1. Haar vader regelt de beveiliging van haar laptop.
2. Eerst zat ze te janken dat ze geen administrator was op de PC bij haar thuis.
3. Met grote moeite downloadt ze Sopcast, nu doet McAfee en Norton moeilijk.
4. Ik mag er met Teamviewer niet naar kijken.
5. -laat maar zitten-
En ze is de moeite niet waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |