quote:
Nu begrijp ik het pas!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef mrien het volgende:
Ik volg sinds een paar weken een koemelk vrij en ei-eiwit dieet op verdenking van mogelijke koemelkallergie bij Jelle. Nu ga ik weer introduceren door de producten zo puur mogelijk te gebruiken, yoghurt dus. 1 theelepel per dag toevoegen de eerste dagen en hopen dat Jelle er niet op reageert
Dan nog zou ik informeren, want misschien is dat spul al met een paar uur uit je lichaam.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:30 schreef DJMO het volgende:
dat was ook mijn eerste gedachte GWS; maar contrastvloeistof klinkt ook wel een beetje eng in m'n orenik geloof niet dat ik wil dat Geert dat binnenkrijgt op de eoa manier
Is het al gelukt?quote:Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een héél pijnlijke plek in mijn linkerborst, maar ik lijk er maar niet bij te kunnen komen. Wat kan ik nu doen? Misschien Lena vanuit verschillende posities voeden?
Ik had thuis ook gevoed, maar moest naar het ziekenhuis voor controle. al met al ben ik langer dan drie uur van huis weggeweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 08:31 schreef huuphuup het volgende:
DJMO is het niet een idee om Geert voortaan eventjes aan te leggen voordat je de stad in gaat of boodschappen gaat doen? Dan kun je op je gemak thuis voeden en heb je ook niet dat gehannes in een supermarkt.
Je hebt tot nu toe vooral begrip getroffen, maar ik zou me op zich ook niet verbazen als je eerdaags ergens niet mag voeden in een magazijn ofzo; En dan is het toch lastig, beter voorkomen lijkt me.
Dat, en ik snap die noodzaak tot het voeden in de magazijn eigenlijk niet zo, er is toch tegenwoordig in vrijwel iedere supermarkt een zitje? Al dan niet met koffieapparaat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:31 schreef huuphuup het volgende:
DJMO is het niet een idee om Geert voortaan eventjes aan te leggen voordat je de stad in gaat of boodschappen gaat doen? Dan kun je op je gemak thuis voeden en heb je ook niet dat gehannes in een supermarkt.
Je hebt tot nu toe vooral begrip getroffen, maar ik zou me op zich ook niet verbazen als je eerdaags ergens niet mag voeden in een magazijn ofzo; En dan is het toch lastig, beter voorkomen lijkt me.
nouja dan misschien beter in het ziekenhuis in de wachtruimte even aanleggen. Ik bedoel meer te zeggen dat het me voor jezelf handiger lijkt om te voorkomen dat je om een magazijn oid moet vragen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had thuis ook gevoed, maar moest naar het ziekenhuis voor controle. al met al ben ik langer dan drie uur van huis weggeweestdus had sowieso ergens moeten voeden onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |