abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96106814
quote:
17s.gif Op donderdag 28 april 2011 13:45 schreef Asyniur het volgende:
mrien is een melk- ):O
mrien is een melk- ):O
:D

Vandaag maar 2x gekolfd ):O,
Kolf gelukkig gewoon heel makkelijk, vandaag 680cc.
nu een aardige voorraad in de diepvries.
Jelle begint gelukkig steeds meer te drinken (vandaag 2 flessen iets minder)

Vandaag ga ik weer beginnen met introduceren van yoghurt, ik hoop zo dat hij er niet op gaat reageren!
pi_96107090
Sta ik dan met m'n 420cc. :+ Lena heeft vandaag wel een fles van 200cc op! Een absoluut record.

Heb ik iets gemist? Waarom wil je yoghurt introduceren?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96107216
Ik volg sinds een paar weken een koemelk vrij en ei-eiwit dieet op verdenking van mogelijke koemelkallergie bij Jelle. Nu ga ik weer introduceren door de producten zo puur mogelijk te gebruiken, yoghurt dus. 1 theelepel per dag toevoegen de eerste dagen en hopen dat Jelle er niet op reageert

420cc is hardstikke goed joh! En Lena 200cc op :o
pi_96107333
Succes Mrien, ik duim hard voor je dat het goed gaat :*

En de dietiste zei tegen mij dat ik soja ook moest vermijden omdat al die eiwit-structuren teveel op elkaar lijken en dat kindjes met kma ook op soja en ei reageren omdat het op elkaar lijkt voor ze ofzo.
Maar goed, als ik dan wel lecithine moet laten staan dan vind ik het gek dat soja-lecithine weer geen punt is volgens haar.

Ze zegt nu dat het gaat om dingen als sojasaus enzo maar dat klinkt een beetje alsof je zegt dat iemand met kma-dieet alleen melk/yoghurt/kaas hoeft te vermijden en verder niets.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96107692
Ow, Pvoesss hoe bevalt die milksaver :D
pi_96107872
Dat vind ik ook gek Huup, mijn diëtiste raadde het destijds wel af.

Hopelijk reageert hij niet op de yoghurt, Mrien!
En wat kolf jij makkelijk _O_

Zo! Wat drinkt Lena een hoeveelheid weg! :D

Niels is in een soort van drinkstaking, maar niet echt. Hij wil wel graag drinken en vraagt er ook echt om, maar als de tsr komt laat hij huilend los en wordt hij boos. Vanmiddag is hij huilend naar bed gegaan ;( (in bed was het wel weer snel goed hoor). Vanavond wilde hij nog wel een paar keer proberen voor hij naar bed ging, maar hij liet telkens weer huilend los.
Ik moet wel ongesteld worden dit weekend, maar daar heeft hij nog nooit eerder op gereageerd.
Ik heb nog geen stuwing, maar ze beginnen wel goed gevuld te raken.
Wat moet ik hier nou mee :?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96108039
Geen idee twinks, klinkt bekend van toen mijn productie terugliep in de zwangerschap.
Maar toen had ik absoluut geen last van stuwing :P het liep echt hard terug dus 1 en 1 was 2.

vervelend zeg. :{
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 april 2011 @ 21:42:22 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96110172
och jee Twinks, geen idee wat er kan zijn.
Misschien tanden? Of keelpijn? Als je hem gewoon wat drinken uit een beker aanbiedt, huilt ie dan ook?
Als je erg last krijgt van stuwing, zou ik gewoon (een beetje) afkolven. Geef je hem dat morgen bij de boterham.

mrien, ik hoop dat het lukt met de yoghurt :Y
pi_96110995
Heeft hij misschien last van z'n oren? Dat het slikken wellicht pijn doet? Ik herken het wel van Jelle, hij heeft onlangs aan z'n beide oren (apart van elkaar, wel achter elkaar aan) oorontsteking gehad en wilde als hij aan de borst dronk 1 juist niet drinken, ik vermoed omdat het pijn deed. Toen het andere oor pijn deed was het de andere borst
pi_96111550
Vervelend, Twinkly! Ik heb niks toe te voegen aan de opmerkingen van Asyniur en mrien. Ik hoop dat snel duidelijk wordt wat er aan de hand is.

Tja, ik heb geen idee waarom Lena ineens 200cc gedronken heeft, hoor! :o Het verbaast me sowieso dat ze er zo makkelijk flessen in krijgen op het kinderdagverblijf. Het oefenen ging zo stroef, maar klaarblijkelijk loopt het wel lekker. Als ze maar honger heeft dan drinkt ze wel.
pi_96112020
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:02 schreef mrien het volgende:
Ik volg sinds een paar weken een koemelk vrij en ei-eiwit dieet op verdenking van mogelijke koemelkallergie bij Jelle. Nu ga ik weer introduceren door de producten zo puur mogelijk te gebruiken, yoghurt dus. 1 theelepel per dag toevoegen de eerste dagen en hopen dat Jelle er niet op reageert
Nu begrijp ik het pas!
pi_96114672
Huup ik heb het met jen gehad. Wij dachten toen aan melk. Dus het werd ook een melk ei en soya vrij dieet. Soya kon vrij snel terug zonder problemen. Toen dachten we ei terug te kunnen introduceren, bleek ze gewoon op ei te reageren. Melk terug, niets aan de hand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 april 2011 @ 22:48:12 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96115339
ik was vandaag in de albert heijn, jan sliep in de wagen (gebeurt nog maar zelden) en ja hoor, Geert wakker voor een voeding. Vakkenvuller, knul van een jaar of 16, 17 ofzo, aangeschoten om te vragen of ik even in 't magazijn mocht voeden. Hij keek me echt aan alsof hij water zag branden en snapte totaal niet wat ik wilde :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96115750
en mocht je uiteindelijk het magazijn in?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 april 2011 @ 22:57:17 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96115928
Hij bracht me naar een (iets oudere) collega, die me in een rustig gangetje richting de personeelskantine parkeerde. Jan sliep overal doorheen en ik heb rustig zitten voeden. Zelfs m'n boodschappen werden keurig apart gezet voor me :)

Ik had trouwens nog een vraag, ik moet over een maand een ct-scan laten maken van m'n bij/voorhoofds/kaakholte's om te bekijken of het dan tot rust is gekomen. Spuiten ze daar ook contrastvloeistof bij in? heeft iemand daar ervaring mee ? Want in dat geval moest ik drie dagen afkolven en weggooien, maar dan zal ik van tevoren ook voor drie dagen moeten gaan kolven, en ik heb geen idee hoeveel ik dan nodig heb ..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 29 april 2011 @ 08:10:56 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_96124850
Twink, ik zou gokken op keelpijn. Hoe groot zijn zijn amandelen? (Als ie tenminste zijn mond voor je open wilt doen :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 29 april 2011 @ 08:26:43 #117
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96125046
DJMO: ik zou eerst eens uitzoeken of ze die middelen gebruiken, en zo ja, wát ze gebruiken. Als je dat weet kun je een medicijnconsult aanvragen bij eurolac. Drie dagen niet voeden lijkt me een beetje overdreven, eerlijk gezegd...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 april 2011 @ 08:30:22 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96125093
dat was ook mijn eerste gedachte GWS; maar contrastvloeistof klinkt ook wel een beetje eng in m'n oren :D ik geloof niet dat ik wil dat Geert dat binnenkrijgt op de eoa manier

pi_96125109
DJMO is het niet een idee om Geert voortaan eventjes aan te leggen voordat je de stad in gaat of boodschappen gaat doen? Dan kun je op je gemak thuis voeden en heb je ook niet dat gehannes in een supermarkt.

Je hebt tot nu toe vooral begrip getroffen, maar ik zou me op zich ook niet verbazen als je eerdaags ergens niet mag voeden in een magazijn ofzo; En dan is het toch lastig, beter voorkomen lijkt me.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 april 2011 @ 08:39:36 #120
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96125188
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:30 schreef DJMO het volgende:
dat was ook mijn eerste gedachte GWS; maar contrastvloeistof klinkt ook wel een beetje eng in m'n oren :D ik geloof niet dat ik wil dat Geert dat binnenkrijgt op de eoa manier
Dan nog zou ik informeren, want misschien is dat spul al met een paar uur uit je lichaam.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96125204
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 16:48 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een héél pijnlijke plek in mijn linkerborst, maar ik lijk er maar niet bij te kunnen komen. Wat kan ik nu doen? Misschien Lena vanuit verschillende posities voeden?
Is het al gelukt?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 29 april 2011 @ 08:52:11 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96125372
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:31 schreef huuphuup het volgende:
DJMO is het niet een idee om Geert voortaan eventjes aan te leggen voordat je de stad in gaat of boodschappen gaat doen? Dan kun je op je gemak thuis voeden en heb je ook niet dat gehannes in een supermarkt.

Je hebt tot nu toe vooral begrip getroffen, maar ik zou me op zich ook niet verbazen als je eerdaags ergens niet mag voeden in een magazijn ofzo; En dan is het toch lastig, beter voorkomen lijkt me.
Ik had thuis ook gevoed, maar moest naar het ziekenhuis voor controle. al met al ben ik langer dan drie uur van huis weggeweest ;) dus had sowieso ergens moeten voeden onderweg.

vrijdag 29 april 2011 @ 08:52:44 #123
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96125382
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:31 schreef huuphuup het volgende:

Dat, en ik snap die noodzaak tot het voeden in de magazijn eigenlijk niet zo, er is toch tegenwoordig in vrijwel iedere supermarkt een zitje? Al dan niet met koffieapparaat.

Maar goed, misschien ben ik er wel te makkelijk in, ik voed gewoon overal, ik vraag op een terrasje of een café wel eerst of ze er bezwaar tegen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96125487
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 08:52 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik had thuis ook gevoed, maar moest naar het ziekenhuis voor controle. al met al ben ik langer dan drie uur van huis weggeweest ;) dus had sowieso ergens moeten voeden onderweg.
nouja dan misschien beter in het ziekenhuis in de wachtruimte even aanleggen. Ik bedoel meer te zeggen dat het me voor jezelf handiger lijkt om te voorkomen dat je om een magazijn oid moet vragen.
De meeste winkeliers hanteren strenge regels over hun klanten en toiletten/magazijns, ivm diefstal.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96125850
Ik ben volgens mij aan het dementeren, want ik ben helemaal vergeten op de reacties op de vorige pagina terug te komen (en had jouw posting daar bovendien gemist, mrien).

Nog heel erg bedankt voor de tips! Ik voelde me gisterochtend niet lekker, dus ik besloot thuis te werken, zorgvuldig te kolven en Lena eventueel op te halen van het kinderdagverblijf als het niet lukte. Aan het einde van de dag was de zere plek verdwenen, na een hoop masseren tijdens het kolven en later op de dag door Lena te laten drinken en te masseren. Het was een heel nare plek, ergens aan de onderkant (de basis zeg maar) van mijn borst. Gelukkig werd ik vanochtend wakker met het besef dat ik de hele nacht geen pijn heb gehad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')