De rook van die kolen moet je ook niet opsnuivenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff ik ben best wel stoned en aangeschoten na deze BBQ
Dan was het Kutten! Kutten! Kutten! geweest (of indien netjes: Mutsen! Mutsen! Mutsen!)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dan was het Kutten! Kutten! Kutten! geweest (of indien netjes: Mutsen! Mutsen! Mutsen!)Ja maar ik heb de epic boobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Maar je bent en blijft een mutsquote:
gruwelijk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh gelukkig luistert popje nu niet!!
Rens als je popje nu had geluisterd dan had ze je dinsdag vermoord!!
Ja dag dat mag pas nadat je hier bent geweestquote:
Ja is ook meteen de laatste persoon die je dan ooit zal zienquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef Zokunen het volgende:
Als ik een uur clint eastwood draai, zou ik haar dan ontmoeten?
Would it be worth it?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is ook meteen de laatste persoon die je dan ooit zal zien
Nopequote:
Een marathon dan? 8 uur lang dit op repeatquote:
Niet doen. Ze gaat dan echt mensen afmakenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een marathon dan? 8 uur lang dit op repeat
Ik kom er niet opquote:
Is ALLES er reeds doorheen?quote:
Nee ik had nog 9 flesjes over ofzo, ging net bier halen was de HJ gewoon uitverkochtquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is ALLES er reeds doorheen?
Ik heb geen HJ hier trouwens, gelukkig wel een.
[ afbeelding ]
en een
[ afbeelding ]
en nog een
[ afbeelding ]
Neem meteen een PJ mee voor mijquote:
Oke!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Pink Floyd, U2, Metallica, Sonata Arctica, T-spoon
Iets daarvan aub meneer dj
Disturbedquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef Rensjebree het volgende:
Oh wat een lekker nummer is dit zeg!
De TSquote:
Wanneer ga jij weer draaien?quote:
Goeie vraag!quote:
idd, mooie tijd om weer verder te gaan met Crysis 2, met GOA op de achtergrondquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM
Straks 2 uur lang Eggs door je speakers
Hier!!quote:
quote:
Ja ja jaquote:
Awwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef Zokunen het volgende:
Mono, je stelt me teleur
Het woord tetten valt en je bent er niet!
FAALHAAS!Het is wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou denken dat hij een alert op zn foon heeft zo van HET GAAT OVER TETTEN OP RADIO ONZIN!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
yourequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
I kiss youre lips, and close my eyes
Vanaf middernacht is het rooster leeg.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef ToT het volgende:
Zo, ik heb al een leuke playlist klaar voor een uurtje. Nu moet ik nog een moment prikken dat ik kan draaien!
Dacht jij nou echt dat ze in het Engels geen fouten zou maken? NL is al moeilijk genoeg voor haarquote:
jij bent ook lief hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dacht jij nou echt dat ze in het Engels geen fouten zou maken? NL is al moeilijk genoeg voor haar![]()
Had jij ook die ene leraar voor Engels? Die gast die altijd een overhemd aanhad met witte manchetdingen en boord? Die zat op te scheppen dat ie model was geweest?
Dit bedoelde ik serieus waar niet als afzeikenquote:
oh met al dat afzeiken hou ik het niet meer uit elkaar wanneer je afzeikt en wanneer niet...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik serieus waar niet als afzeiken
Een kameraad van me komt uit dat dorp!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Zokunen het volgende:
your
you're
you are
en
Joure ! stom dorp in Friesland
Nah dat merk je heus wel!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh met al dat afzeiken hou ik het niet meer uit elkaar wanneer je afzeikt en wanneer niet...
boeit ook niet
Die rotonde daarquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Zokunen het volgende:
your
you're
you are
en
Joure ! stom dorp in Friesland
Halve familie komt uit Friesland, enige provincie die een eigen taal heeft.quote:
Correct!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Rens vand e week had je toch Mijn Lief van hem gedraaid?
Ik drink HJ omdat ik dat moest gaan drinken van Ezechielkquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef ToT het volgende:
En daarom drinkt de gemiddelde Fok!ker Hertog Jan!
oh ik hou van foutenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah dat merk je heus wel!
Ik vind het gewoon te erg voor woorden dat het onderwijs in NL blijkbaar zo slecht is dat iemand op het MBO nog steeds fouten als ik wordt maakt
Net weer een krat gehaaldquote:
Dat weten we!quote:
ik geef niks toequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weten we!
Maar geef toe. Dat soort fouten hoor je vanaf de basisschool niet meer te maken eigenlijk.
Ken je klassiekersquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah dat merk je heus wel!
Ik vind het gewoon te erg voor woorden dat het onderwijs in NL blijkbaar zo slecht is dat iemand op het MBO nog steeds fouten als ik wordt maakt
[..]
Die rotonde daar![]()
Vooral als je van de afsluitdijk komt is dat ding een ramp!!
sjappiequote:
Dat was in het algemeen he!! Niet gericht op jou.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik geef niks toe![]()
en deal with it
Tja je wil niet weten met wat voor lage capaciteiten je het VMBO kunt afronden, dus dat "ik wordt" op het MBO verbaast me niks!quote:
Dude lees nog eensquote:
Iedereen kan ook zomaar leraar worden he.. miss een beroep voor mij.. ga ik nederlands gevenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was in het algemeen he!! Niet gericht op jou.
Het onderwijs is gewoon bagger sinds pak 'm beet 20 jaar.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
Ik vind het echt om te janken hoor!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iedereen kan ook zomaar leraar worden he.. miss een beroep voor mij.. ga ik nederlands geven![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
batequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog hoge cijfers voor Nederlands en Engels haal ook...
Ik kan het wel.. doe het alleen nooit![]()
I love it when they take the bate
baitquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En dan te bedenken dat ik nog hoge cijfers voor Nederlands en Engels haal ook...
Ik kan het wel.. doe het alleen nooit![]()
I love it when they take the bate
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA!
Dus ik ben te oud voor jequote:
komende 2 uur zul je alleen maar GOA/Psytrance horen, dus wen dr maar alvast aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:08 schreef ToT het volgende:
Beetje wazig...eerst Stratovarius (), en nu dit electrogedoe?
http://img24.imageshack.us/img24/2075/jailbait.png (copy/paste deze link)quote:
quote:
Just didquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Show eerst je tieten, dan praten we verder
Maar dat heeft de helft van de meiden (if not more)quote:
Nee schat!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar dat heeft de helft van de meiden (if not more)
Dan denken de meeste mannen ook nog dag de letter aangeeft hoe groot de tetten zijn, het getal is veel belangrijker....
De meeste mensen zijn zo dom
Jah ik dacht ook al zoiets.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat!
Het getal is de omtrek net onder de tieten!
De letter geeft aan hoe groot de tetten zijn.
Dat betekent dus dat een 70F echt fucking huge is in verhouding en een 100B echt niks voorstelt in verhouding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |