quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me heel goed beheersen. Maar het is vaak zo lekker, dat geluid erbij
Ik vat hem nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is ook echt het verschil tussen Ninja's en Piraten.
Dat dacht ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Piraten zijn van het nat en veel herrie maken, terwijl ninjaseks juist snel, stil en efficiënt is.quote:
Functionele herrie!quote:
Verre vanquote:
Sja.. ik heb me daar nooit in hoeven beheersen, dat deed ik automatisch al nadat ie 'duidelijk' was geweestquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
In dat geval; break out the rum, lassys, aaarrrgghhquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Piraten zijn van het nat en veel herrie maken, terwijl ninjaseks juist snel, stil en efficiënt is.
Als je het goed doet, hoor je dat toch nietquote:
Hoe leukquote:
Die vat ik dan weer ff nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het goed doet, hoor je dat toch niet
Ja, kut is dat he.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja.. ik heb me daar nooit in hoeven beheersen, dat deed ik automatisch al nadat ie 'duidelijk' was geweest
En bij buren zoals ik, is die kans heul klein.. in mijn vorige woning werd ik sochtends wakker door het geneuk van de buren en hoorde ze daarna ook nog een stuk of 7 keer genietenquote:
Dan ben je zo met elkaar bezig dat je dat geklop niet hoortquote:
Dat je zoveel herrie maakt dat je het geklop van de buren niet hoortquote:
Maar jij bent er niet om mee te kroelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |