Is dat niet met dubbel t?quote:
Dat is nu? 100000?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ben er pas rond 7 uur gaan liggenVanmiddag naar de kapper geweest en wat winkels afgestruind.
Ho, let eens op mijn post count
Nice, ga je wat bijzonders zeggen zo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ben er pas rond 7 uur gaan liggenVanmiddag naar de kapper geweest en wat winkels afgestruind.
Ho, let eens op mijn post count
Zondequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk. Maar ik kan hem dus niet luisteren![]()
En nu wil ik Peter Fox luisteren, met Alles Neu
Nieuwe account aanmakenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, ga je wat bijzonders zeggen zo?
Ik twijfelde nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat niet met dubbel t?![]()
Maar Du is mooi
Ik vraag het omdat ik ook twijfelquote:
Kim Wilde!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde
Nu luister ik Nena en Kim Wilde
Ich seh´ besser aus wie Bono und bin ein Mann des Volkesquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde
Nu luister ik Nena en Kim Wilde
Dan moet ik weer nieuwe kloons aanmaken.quote:
Lijkt mij ook. Maar ik zie overal poste... Dus ik weet 't echt nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vraag het omdat ik ook twijfel![]()
Maar het is posten en dan verleden tijd is +te dus zou het postte moeten zijn toch?
Nee geen zin in alleen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk achter een computer als het zo´n lekker weertje is? Ga lekker een terrasje pakken jullie!
Ik ben bezig met een opdracht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zitten jullie eigenlijk achter een computer als het zo´n lekker weertje is? Ga lekker een terrasje pakken jullie!
Waar is yuki als je haar nodig hebtquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar ik zie overal poste... Dus ik weet 't echt niet
Het is postte.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar ik zie overal poste... Dus ik weet 't echt niet
Ik heb geen vriendenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef Barbusse het volgende:
+1quote:
Nog maar 1 post!!quote:
Ja toch hequote:
Zonder twijfel!quote:
You're so smartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |