ik hoorde geen verschilquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Er heeft vanavond een andere stem dienst. Dat hoor je duidelijk
Maar omdat Djoon hè?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef rico80 het volgende:
Gelukt? Nou dan ben ik benieuwd wat die missie dan was. Want voorwaarde van een missie is dat je medebewoners niets door mogen hebben. En dat was in dit geval overduidelijk wél zo. Dikke faal dus als ze dit goedkeuren.
Maar goed ben blij toe dat het Sharon geen 5 ruggen kost. Ze krijgt straks ook al de afrekening van het tot 3 keer toe zelf drinken van Joanna.
Maar hij had al een briefje van Djoon.quote:
Misschien moest ze haar ware aard laten zien? In de trant van de week van de verandering enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef rico80 het volgende:
Gelukt? Nou dan ben ik benieuwd wat die missie dan was. Want voorwaarde van een missie is dat je medebewoners niets door mogen hebben. En dat was in dit geval overduidelijk wél zo. Dikke faal dus als ze dit goedkeuren.
Maar goed ben blij toe dat het Sharon geen 5 ruggen kost. Ze krijgt straks ook al de afrekening van het tot 3 keer toe zelf drinken van Joanna.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Soury het volgende:
Jo heeft een sex dvd gemaakt en gelijk staat die hijger achter haar
Heeft iemand van de bewoners er eigenlijk iets van gezegd? Van Flip weet ik dat ie t net te laat zag en zij zei "net op tijd" terwijl dat duidelijk niet zo was. Maar is er verder iemand geweest die de bui al voelt hangen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien moest ze haar ware aard laten zien? In de trant van de week van de verandering enzo.![]()
![]()
Ben benieuwd of dat expres wel zelf drinken ook bij die missie hoorde, maar het zou me niet verbazen als dat niet zo is.
en hoe ze het ook zegt, echt misselijk wordt je toch van zo een wijf........Flip loopt straks op straat, roepen ze He ff kroelenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat achterlijke kroelen heb ik nu ook wel gezien.
Hier ook vanaf het beginquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef livvie het volgende:
Ondanks Sharon's irritante engelse uitspraken, ben ik nog steeds voor haar, Gerard en Karim in de finale.
Welke bui? (sorry was buiten, planten hebben ook aandacht/ water nodig)quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heeft iemand van de bewoners er eigenlijk iets van gezegd? Van Flip weet ik dat ie t net te laat zag en zij zei "net op tijd" terwijl dat duidelijk niet zo was. Maar is er verder iemand geweest die de bui al voelt hangen?
Ik zou hem eerder Fikkie noemen, wat een kneus, elke dag wordt ie meer ingeperkt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en hoe ze het ook zegt, echt misselijk wordt je toch van zo een wijf........Flip loopt straks op straat, roepen ze He ff kroelen
hahahah Fikkie die houwe we erinquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zou hem eerder Fikkie noemen, wat een kneus, elke dag wordt ie meer ingeperkt.
Ze is net als mo, alleen iets subtieler.quote:
Heb ook geen idee, kom net terug van een BBQ en het was chaos aan tafelquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heeft iemand van de bewoners er eigenlijk iets van gezegd? Van Flip weet ik dat ie t net te laat zag en zij zei "net op tijd" terwijl dat duidelijk niet zo was. Maar is er verder iemand geweest die de bui al voelt hangen?
ik erger me de laatste dagen echt aan Sharon, door haar gegil staat ze bij mij niet meer op nummer 1 en denk vele met mijquote:
Misschien afluisteren wat Kroel en Smoel te smoezen hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gerard zegt dat Shar op de meidenkamer moet blijven. Daarna beetje vaag. Iets over twee woorden en: je vertrouwt me toch?
Ook een missie?
Maar ze loopt wel buiten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gerard zegt dat Shar op de meidenkamer moet blijven. Daarna beetje vaag. Iets over twee woorden en: je vertrouwt me toch?
Ook een missie?
idem dito hier, ik kan haar niet meer zien of horen, ze is echt irritant aanwezig met die rotstemquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik erger me de laatste dagen echt aan Sharon, door haar gegil staat ze bij mij niet meer op nummer 1 en denk vele met mij
Nee ajb al die namen zijn al verwarrend soms.quote:
Ze stond bij mij nooit op 1 maar ze blijft wel top3, maar dat omdat vooral omdat de rest nog erger is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik erger me de laatste dagen echt aan Sharon, door haar gegil staat ze bij mij niet meer op nummer 1 en denk vele met mij
Weet niet goed of hij direct bedoelde of later op de avond. Hij begon ermee te zeggen dat het vanavond laat zou worden. Kwam iig wel zo over dat hij haar iets duidelijk wilde maken.quote:
juistquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:42 schreef Stability het volgende:
[..]
idem dito hier, ik kan haar niet meer zien of horen, ze is echt irritant aanwezig met die rotstem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |