ik ook hoor, ik kan die meid niet meer horen of zien, vreselijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
Ik erger me nu meer aan Sharon dan aan dat hele gedoe van Jo net
Iiid Gerardquote:
En niet de eerste keerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef Darklight het volgende:
Het is eerder Gerard die missies tegenwerkt, en zn beste vriend naait
heeft Sharon haar ook al gezegd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef rico80 het volgende:
Sharon: wedden dat ze er veel geld nee heeft verdient? Zij is enige die geld kan verdienen nu
Als in dat Sharon ook wel door heeft dat dr kluis geplunderd wordt deze week..
Ach, maak je niet druk. Alleen de eerste 3 plaatsen krijgen uitbetaald.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef beequeen het volgende:
Ik heb toch al gezegd dat Djoon Sharon 5k lichter wil maken. Kut hokje.
Volgende Exitquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
Sharon heeft de zeik rol van Laura overgenomen?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef markna het volgende:
Vanavond kan het echt.
Philip vraagt zich af hoe het vanavond moet met drinken. Iedereen moet elkaar voeren en drinken geven en met alcohol wordt dat erg lastig. Sharon geeft aan dat je dan wel letterlijk en figuurlijk iemand dronken kunt voeren. Het belooft nu al een legendarische nacht te worden
Dat weet ik wel, maar het is zo obvious.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef akveor het volgende:
Ach, maak je niet druk. Alleen de eerste 3 plaatsen krijgen uitbetaald.
Da's niet perse waar, alleen de finalisten en het is nog lang niet zeker dat dat er 3 zullen zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach, maak je niet druk. Alleen de eerste 3 plaatsen krijgen uitbetaald.
Neehoor, goed voor de Jo-Show van maandag,, anders zakken ze binnekort echt nog onder de 100.000 kijkers dus dit is gewoon de volgende laatste stro-halmquote:
Voor jou is dat obviousquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar het is zo obvious.
Klopt, 4 kan ook nog. Poffu is soms waardevol met zijn info.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Urb het volgende:
Da's niet perse waar, alleen de finalisten en het is nog lang niet zeker dat dat er 3 zullen zijn.
Dan zijn we het daar mee eensquote:
Je bedoelt zeker 10.000..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef akveor het volgende:
Jammer dat het geen 5000 euro per keer is...
En als niemand meer kan dokken, dan wordt het schuld opbouwen en later terug dokkenquote:
Volgens mij is Joanna de enige die vandaag zelf gedronken heeft, tot 3x toe, wat Sharon 5000 euro gaat kosten. Of met een missie van Gerard een tijd terug, ging ze ook bewust niet meehelpen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat lul je gewoon uit je nek, geeft verder niks
SL?quote:
Best erg dat zelfs Sofia niet door heeft dat het een missie was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Gooi dat eten in @SST_Monique der gezicht Jo!! #sstnl
26 minutes ago Favorite Retweet Reply
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |