Viel idd wel mee. Seg loopt nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
arme segredo
![]()
ah man valt wel mee, gebeurd hier ook wel es
Aw okay sorry baasje, ik zal je nooit meer fakking durven tegenspreken..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hmz.. je luistert slechter dan flip...
Poep je op de vloerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef sjampoeh het volgende:
arme segredo
![]()
ah man valt wel mee, gebeurd hier ook wel es
Ieder zijn eigen mening niets mis meequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
nou van mij mag ze donderdag pleite hoor . mo zal uit zichzelf wel een keer gaan...hoop ik
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Aw okay sorry baasje, ik zal je nooit meer fakking durven tegenspreken..![]()
*woef*![]()
[ link | afbeelding ]
De stem is de slechtste pimp in town en Jo zn aller-allerslechtste hoer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft haar act weer vertoont voor de daily en mag weer slapen. Wat is de Stem toch lief.
Joanie gaf de Stem net even een "stille" hint dat ze een voorraadkamermissie wil omdat ze trek in snoepjes heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar omdat Djoon hè?
Maar dat gaat Sharon echt geld kosten.
En een uur geleden klaagde ze nog dat ze te dik is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joanie gaf de Stem net even een "stille" hint dat ze een voorraadkamermissie wil omdat ze trek in snoepjes heeft
Ik ben benieuwd wanneer ze d'r foto van Bullutjuh zal gaan winnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joanie gaf de Stem net even een "stille" hint dat ze een voorraadkamermissie wil omdat ze trek in snoepjes heeft
anders zou hij op drie pootjes lopenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Viel idd wel mee. Seg loopt nog
De Stem is een toppertje!!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef beequeen het volgende:
Djoon heeft haar act weer vertoond voor de daily en mag weer slapen. Wat is de Stem toch lief.
Zoals ze minstens een keer per week zegt dat ze op dieet gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En een uur geleden klaagde ze nog dat ze te dik is.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Zoals ze minstens een keer per week zegt dat ze op dieet gaat.
Pb lijkt op Djoon. Ze verzint ze waar je bij zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
En een uur geleden klaagde ze nog dat ze te dik is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |