Oke oke, Betekendtquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Lieve mensen... stam + t, het is niet moeilijk
Nee, meer als in vingeren denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de 'auto wassen' dan een synoniem voor rukken?
ohja, is wel een goedequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[b]
[..]
Nee, meer als in vingeren denk ik
Voor rukken kan je denk ik beter 'de versnellingspook afstoffen' gebruikenquote:
`afstoffen´?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor rukken kan je denk ik beter 'de versnellingspook afstoffen' gebruiken
Laadt mij, ik heb moeidte medt dte d's en t's.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeeeee, kippetje grillen
en dan een pasta makenkippetje plukken en door de pasta heen donderen
Ik ga smullen over een uur of anderhalf a 2
Ik zou al dood zijn van de honger.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeeeee, kippetje grillen
en dan een pasta makenkippetje plukken en door de pasta heen donderen
Ik ga smullen over een uur of anderhalf a 2
Dan geef ik toch liever de uitlaat een smeerbeurtquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor rukken kan je denk ik beter 'de versnellingspook afstoffen' gebruiken
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, als mn moeder ook maar over seks tegen mij begint loop ik al weg.. no thanks mom.. gelukkig de laatste keer dat ik dr wat hoorde mompelen was dat ze zei dat mn vader haar niet meer wilde.. dat was stiekem wel een opluchting, alhoewel ik mn vader een zak vind
Mn (aangetrouwde) tante was ook leuk bezig, die liep bij mn oma in een gehaakt truitje, zonder bh, waar dr tepels doorheen kwamen steken.. of in een mini rokje, en expres bukken, zodat je dr ondergoed zag, dus mijn vader zei dat als ze perse zo wou bukken, ze dan wel een string eronder aan moest.. was ze snel naar huis gegaan om een string aan te trekken![]()
en dan tegen dr dochter op 12jarige leeftijd zeggen dat t kind er als een hoer uitziet omdat het kind wat eyeliner en mascara op heeft
Dingessen met een frans ei er in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |