Spaart u voetbalplaatjes van Willem2quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:59 schreef borisz het volgende:
Met ouderwetsch iemand achter de kassa. Bloes verkoopt de kaartjes
.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Spaart u voetbalplaatjes van Willem2bijv.
![]()
Nee hoor. Wedden dat ik zo gewoon doorslaap?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef Bluezz het volgende:
En Pee ligt nu de hele nacht wakker straks?
Dan heb je het vast nodigquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Nee hoor. Wedden dat ik zo gewoon doorslaap?
Verslag:quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef golfer het volgende:
Weer thuis van het eten bij de strandtent. Was leuk en lekker. Gewoon buiten kunnen eten. Verslag en foto's volgen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Verslag:
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
Lama'squote:Op zaterdag 23 april 2011 22:27 schreef borisz het volgende:
Waarom kan er in NL geem fatsoenlijk comedy programma gemaakt worden? BNN probeert het met Comedy Live maar het was totaal niet grappig.
Die enkel stond in de weg.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijk smerige overtreding van Moreno.
Alleen zo vervelend dat het lijkt of het echt vanaf de mensen die je kent afkomstig isquote:hai goedenmorgen Saskia.
Ik kon jouw gelijk moeiteloos mededelen dat ik vrijdag je snapshot opmerkte
doordat jij er zeer hartelijk bijstaat had ik je een 6 .
Op http://vaagemailadres kun je vanaf 22 april 09:05 alles bekijken.
Mzzl , Glenn
Btw vrijdag word je opgemerkt door 47 vrienden
Die hebben dan iets verkeerds op hun computer staanquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Nu is het geen serie meer
En dit soort emailtjes, is er nou echt iemand die daar intrapt
[..]
Alleen zo vervelend dat het lijkt of het echt vanaf de mensen die je kent afkomstig is
Een 6 maar?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Nu is het geen serie meer
En dit soort emailtjes, is er nou echt iemand die daar intrapt
[..]
Alleen zo vervelend dat het lijkt of het echt vanaf de mensen die je kent afkomstig is
Ja, ik vond een 6 ook al magertjesquote:
Je moet ook niet aan de letters zitten, maar gebruik maken van de knopjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
hehehehe ik goochel wel vaker met de lettertjes.. sorry
Ik zag alleen maar een knopje 'nieuw topic' en toen alles zo gedaan als altijdquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan de letters zitten, maar gebruik maken van de knopjes![]()
ff op F5 drukken. Dan zie je een knopje "Nieuw Deel openen"....quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar een knopje 'nieuw topic' en toen alles zo gedaan als altijddus..
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ff op F5 drukken. Dan zie je een knopje "Nieuw Deel openen"....
Echt....je moet die vrouwen ook alles uitleggen
Genoegquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik waag het te betwijfelen gezien je opmerkingen zo her en der![]()
![]()
Lijkt me zo lekker om daar te wonen, Steerquote:Op zondag 24 april 2011 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
Nog ff rondje stad lopen en dan lekker
Moet je er vroeg uit dan?quote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, hoewel ik net lekker muziek aan het luisteren ben. Morgen maar verder gaan!
Wordt een lange nacht danquote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, hoewel ik net lekker muziek aan het luisteren ben. Morgen maar verder gaan!
Ben nog niet weg hoorquote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker dan allemaal
Ik blijf wel weer alleen wakker
Ik moet om 10:30 bij een kerk in Rhoon zijn om 1-1,5 uur in een kerk te gaan zitten en de doop van de dochter van een goeie vriendin bij te wonen en te fotograferenquote:
Veel plezier danquote:Op zondag 24 april 2011 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet om 10:30 bij een kerk in Rhoon zijn om 1-1,5 uur in een kerk te gaan zitten en de doop van de dochter van een goeie vriendin bij te wonen en te fotograferen![]()
Ja. Bedankt. Ik kijk er ook echt naar uitquote:
Dan blijf je toch lekker een keertje liggen tot je je echt uitgeslapen voelt, gewoon om te proberen en gewoon omdat je het waard bentquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik pak nog een slaapmutsje en dan ga ik ook plat. Vermoed dat dit de 3e nacht op rij wordt dat ik mezelf in een lichte coma ga begevenwakker worden is een crime..
Da's vervelend!quote:Op zondag 24 april 2011 07:52 schreef LieLie het volgende:
Ja, goedemorgen! Mijn ritme zit er goed in qua stage. Zeg maar dagdag tegen uitslapen![]()
Dat is een mooie omgeving!quote:Op zondag 24 april 2011 07:54 schreef Vork het volgende:
Maar Drenthe is toch oubollig en ouderwets?
Over oubollig en ouderwets gesproken, wij vertrekken straks naar
Heukelum (waar?) voor een ouderwets opa en oma bezoek. Dat moet al per auto, want er rijden geen bussen op zo'n dag als vandaag.
Ik zou het als een zegen beschouwen, ik haat bussenquote:Op zondag 24 april 2011 07:54 schreef Vork het volgende:
Maar Drenthe is toch oubollig en ouderwets?
Over oubollig en ouderwets gesproken, wij vertrekken straks naar
Heukelum (waar?) voor een ouderwets opa en oma bezoek. Dat moet al per auto, want er rijden geen bussen op zo'n dag als vandaag.
Ik wens jou en de ouders mooie foto's toe!quote:
TV Drenthe is wellicht de ouderwetse provinciale zender van NLquote:Op zondag 24 april 2011 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben met een collega naar TV Drenthe aan het kijken en het valt ons zo op dat het beeld dat die zender uitstraalt er één is van een provincie die enorm in het verleden is blijven hangen. Altijd als ik kijk is het een programma wat mijn grootouders misschien leuk hadden gevondenOubollig, ouderwets en een beeld schetsend van een achterlijke provincie. Precies het beeld in de rest van Nederland dus
Goedemorgen ook allemaal.quote:Op zondag 24 april 2011 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedemorgen en Zalig Pasen
fijne doop P.
slaap lekker Isa! niet te lang, zonde van het weer![]()
en leuk verslag B&G! dat sashimi voorgerecht ziet er huuge uit.
over 10 min lekker ontbijten met natuurlijk een eitje, croissantjes en aardbeitjes
zalig pasen Golferquote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Goedemorgen ook allemaal.
Hoe was jouw etentje bij Bora Bora met jouw zussen, FFT?
Na onze brunch springen we zometeen de auto in voor een warm ritje richting Vianen om (schoon)moedertje te bekijken en daarna (schoon)zus ophalen voor een logeerpartijtje met BBQ hier aan de mooie kust.
smaakt dat eigenlijk lekker? heb het ook gezien, ze hebben het bij de Digros en de Hoogvliet ook. Vorig jaar ook alquote:Op zondag 24 april 2011 12:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
De AH slaat steeds meer doorZag dat er behoorlijk wat paasproducten over waren gebleven dit jaar, maar wat wil je ook met dit soort ideeën.
Hoe laat eten we?quote:Op zondag 24 april 2011 14:05 schreef Anthraxx het volgende:
Creme brulee in de oven aan het stollen. Vanavond lamskotelet, met gebakken aardappelen en salade.
Het is wachten op Julius Jaspers die de keuken inrent en schreewt:
[ afbeelding ]
GEEF ME SAUS!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |