Ach, screw that. Vanmiddag nog Sindbad gekekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]eigenlijk was ik er te oud voor toen het hier op TV kwam
Spelregel 1.2.quote:
Klinkt als een fijne familiequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, als mn moeder ook maar over seks tegen mij begint loop ik al weg.. no thanks mom.. gelukkig de laatste keer dat ik dr wat hoorde mompelen was dat ze zei dat mn vader haar niet meer wilde.. dat was stiekem wel een opluchting, alhoewel ik mn vader een zak vind
Mn (aangetrouwde) tante was ook leuk bezig, die liep bij mn oma in een gehaakt truitje, zonder bh, waar dr tepels doorheen kwamen steken.. of in een mini rokje, en expres bukken, zodat je dr ondergoed zag, dus mijn vader zei dat als ze perse zo wou bukken, ze dan wel een string eronder aan moest.. was ze snel naar huis gegaan om een string aan te trekken![]()
en dan tegen dr dochter op 12jarige leeftijd zeggen dat t kind er als een hoer uitziet omdat het kind wat eyeliner en mascara op heeft
jup, hij is er helemaal fan van.quote:
HEB JE EEN IPHONE?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef L-E het volgende:
Is er iemand met verstand van de iphone die me kan uitleggen hoe ik whatsapp op mijn foon krijg zónder dat ik een creditcardnummer moet invoeren? Daar vraagt hij steeds om.
quote:
Oh sorry. Nuttig antwoord.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef L-E het volgende:
Is er iemand met verstand van de iphone die me kan uitleggen hoe ik whatsapp op mijn foon krijg zónder dat ik een creditcardnummer moet invoeren? Daar vraagt hij steeds om.
Waarom denk je dat ik er een van 36 neukquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef xFriendx het volgende:
Als je dit zo leest is het bijna hoe ouder hoe geiler...al die tantes en (oudere) mommies waar het vocht als een waterval naar beneden dondert...
Is dit spelregel 1.2?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt als een fijne familieBij mij is t allemaal heel degelijk
![]()
Toen ze per ongeluk zagen dat een ex van me jarretels droeg (wat ze altijd doet) was dat al heel erg
Je kan via Click&Buy een account aanmaken waarmee je apps kan kopen zonder creditcard maar via iDeal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef L-E het volgende:
Echt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er een van 36 neuk
ik zou ervoor gaan als ik jou wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef xFriendx het volgende:
Als je dit zo leest is het bijna hoe ouder hoe geiler...al die tantes en (oudere) mommies waar het vocht als een waterval naar beneden dondert...
Kan jij nog ergens anders over praten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat MissB en ik niet wilden?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat je het nog moet leren?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet dat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
En kunnen we effe kappen met de horror?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |