Wat een idioot jong ben jij. Waar haal je het vandaan om zulke brutale opmerkingen te maken. Je kunt niet eens over mijn uitstraling oordelen aangezien je mij niet kent. Ik ben nu ongesteld en dan ben ik redelijk snel woedend. Bah, je bent me op een smerige manier aan het beledigen. En zo raar is het zeker niet dat ik "nog" ( ahum?) bij mijn moeder woon. Gemene jongen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Enorm stomme instelling dat je iets 'moet' hebben. Dan ga je op z'n best genoegen nemen met wat je dan kunt krijgen, en op z'n slechts straal je gewoon de wanhopigheid uit die een kerel alleen aantrekkelijk vindt als 'ie z'n kwakje kwijtmoet.
[..]
Dus je leeft wel op de zak van je moeder.
Je moet ook een leren om dingen die op internet gezet worden te relativeren.quote:Op maandag 25 april 2011 15:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat een idioot jong ben jij. Waar haal je het vandaan om zulke brutale opmerkingen te maken. Je kunt niet eens over mijn uitstraling oordelen aangezien je mij niet kent. Ik ben nu ongesteld en dan ben ik redelijk snel woedend. Bah, je bent me op een smerige manier aan het beledigen. En zo raar is het zeker niet dat ik "nog" ( ahum?) bij mijn moeder woon. Gemene jongen.
Jij grijpt overal je kans om mij op Relativeringsvermogen of Zelfreflectie te wijzen. Over het algemeen werken deze juist uitstekend bij mij. HET IS MIJN KRACHT!!!quote:Op maandag 25 april 2011 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je moet ook een leren om dingen die op internet gezet worden te relativeren.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat een idioot jong ben jij. Waar haal je het vandaan om zulke brutale opmerkingen te maken. Je kunt niet eens over mijn uitstraling oordelen aangezien je mij niet kent. Ik ben nu ongesteld en dan ben ik redelijk snel woedend. Bah, je bent me op een smerige manier aan het beledigen. En zo raar is het zeker niet dat ik "nog" ( ahum?) bij mijn moeder woon. Gemene jongen.
Tering jantje, relax. We bedoelen het goed. Het komt er soms wat hard uit omdat dit veel onpersoonlijker is als dat we face to face praten.quote:Op maandag 25 april 2011 15:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Jij grijpt overal je kans om mij op Relativeringsvermogen of Zelfreflectie te wijzen. Over het algemeen werken deze juist uitstekend bij mij. HET IS MIJN KRACHT!!!
Ik erken in bovenstaand stuk tekst dat ik een Zwak Moment heb. Jij maakt misbruik van me. Jij denkt even de Hoge Wijze Piet uit te hangen en kent jezelf zo'n autoriteit ten onrechte toe.
Ik zou jou op dit moment wel willen ontmoeten, zodat je eens goed in mijn ogen kan kijken. Dan zul je zien dat ik over 'Het' beschik. Misschien dat ik je wel zou verblinden. Zucht...
Ooh! Ik had haar reactie helemaal gemist. Ik lig in een deukquote:
Goed punt! Ik bedoelde natuurlijk dragelijk, brainfart, je m'excuse.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:24 schreef Waaghals het volgende:
een draagbaar leven? voor ander de arm zeg maar?
wellicht kom je iemand tegen die ook niet vrolijk is, metter tijd herken je mensen en dan zou ik er op af stappen en in jou geval, vooral een niet vrolijke opmerking maken over, zijn/haar kapsel? haha. Doe je best!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |