quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef dr.dunno het volgende:
TS: ik zou in ieder geval geen foto van Steven Segal als je eigen foto/avatar gebruiken.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat is helegaar geen Steven Seagal....
Heb ook wel eens aan dansles gedacht... maar ben nooit zo'n danser geweest, weet dus niet of het leuk is. Salsa (ooit een proefles gedaan) vind ik sowieso kutmuziek...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef OOST het volgende:
nmlk is leuk, ik ben daar ook lid en doe aan activiteiten mee. Wat verder ook helpt is een cursus gaan doen. Ik doe zelf ehbo en dansen binnenkort. Je moet t in elk geval niet op 1 plek zoeken, want dan is t alsnog een soort van geforceerd.
En ditquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef RPG86 het volgende:
Wat dan ook: wees actief! Ga niet elke doordeweekse avond thuis zitten. Mijn tip: wordt lid van de sportschool. In het begin zal het niet zo leuk zijn, maar na een maand of 3 ben je lekker in vorm en zal je zien dat het socializen vanzelf gaat.
Verder ben ik zelf lid geworden van een politieke partij, zit ik in een woonbestuur en organiseer ik dingen met vrienden, bijv. movie night of voetbal night. Actief zijn is het toverwoord!
dat is die gast van het programma 'waku waku'!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat is helegaar geen Steven Seagal....
duh, check m'n username, onderschrift en sig...quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat is die gast van het programma 'waku waku'!
Een sportschool heb ik ooit geprobeerd, vond het na een half jaar niet leuk, en het bleek dat de meesten er zaten met oogkleppen op (alleen bezig met zichzelf)... was minder sociaal dan ik dacht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef RPG86 het volgende:
Wat dan ook: wees actief! Ga niet elke doordeweekse avond thuis zitten. Mijn tip: wordt lid van de sportschool. In het begin zal het niet zo leuk zijn, maar na een maand of 3 ben je lekker in vorm en zal je zien dat het socializen vanzelf gaat.
Verder ben ik zelf lid geworden van een politieke partij, zit ik in een woonbestuur en organiseer ik dingen met vrienden, bijv. movie night of voetbal night. Actief zijn is het toverwoord!
Probeer gewoon eens wat manquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef waku_waku het volgende:
[..]
Een sportschool heb ik ooit geprobeerd, vond het na een half jaar niet leuk, en het bleek dat de meesten er zaten met oogkleppen op (alleen bezig met zichzelf)... was minder sociaal dan ik dacht.
Tegenwoordig zit ik wel op tennis, dat was meer mijn ding... maar heb les, en kan nog niet mee in club-verband... dus da's lange termijn. Supersportief ben ik niet, maar ben blij dat ik dit leuk vind.
Maar je hebt gelijk ik zoek meer acitiviteiten voor in de doordeweekse avond, maar weet niet wat ik wel leuk vind of niet leuk vind... Fotocursus heb ik ook al gedaan...
Dat is precies wat er aan schort... ik kijk rond en weet zo 1-2-3 niet waar ik me thuisvoel, bang voor het gevaar me ergens aan te binden waar ik me niet prettig voel.quote:
Daarom nog een keer: probeer gewoon eens wat. Niet zo passief. Als je niks probeert weet je ook niet of het wat is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef waku_waku het volgende:
[..]
Dat is precies wat er aan schort... ik kijk rond en weet zo 1-2-3 niet waar ik me thuisvoel, bang voor het gevaar me ergens aan te binden waar ik me niet prettig voel.
Voor mensen die al sinds de jeugd in een sportvereniging zitten is dat geen probleem, is allemaal "ons-kent-ons".... maar als je 30+ bent er naar binnenstappen vind ik lastig, vooral omdat ik helemaal niet sportief/sportvaardig ben... (je weet wel dat jongetje dat met gym het laatste gekozen werd... nou dat was ik ;-) )...
Inderdaad, op internet zitten alleen maar soortgelijke gevallen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Niet via internet iig [ afbeelding ]
Als je echte mensen zoekt dan he.
ja maar salsa dansen is toch heel vaag dansen enzo?quote:Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
Ga op dansles (salsa ofzo), craploads vrouwen.
maar er staan eisen dat je geen een sociaal-/emotionele handicap ofzoiets mag hebben. als je eenzaam bent heb je dan toch al grote kans dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef waku_waku het volgende:
*knip*
Ik kwam[b] http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl tegen...*knip*
Ik wil mijn sociale gedrag wat veranderen (al zit het niet al te veel in aard van het beestje)... gewoon om niet alleen te eindigen...
quote:Voor wie niet?
NMLK is niet geschikt voor mensen die:
niet openstaan voor nieuwe contacten
alleen op zoek zijn naar een relatie
een sociaal-/emotionele handicap hebben
Neuh, vooral voor beginners is het een pasje en een paar draaitjes. Gooi en smijtwerk is voor gevorderden.quote:Op zondag 24 april 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar salsa dansen is toch heel vaag dansen enzo?
Er zijn ook een hoop mensen die niet eenzaam zijn maar bijvoorbeeld verhuisd zijn naar een andere stad en daar weer een sociaal netwerk op willen bouwen. Niet voor mensen die bij zo'n meeting stil in een hoekje gaan zitten.quote:Op zondag 24 april 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar er staan eisen dat je geen een sociaal-/emotionele handicap ofzoiets mag hebben. als je eenzaam bent heb je dan toch al grote kans dat het daardoor komt.
hier:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |