abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:06:34 #1
329488 waku_waku
waku waku maar mee...
pi_95892438
OK, ben 30+, kom in mijn omgeving (werk, vriendengroep) geen meiden tegen. Ben geen heftig uitgaansbeest (geen kroegtijger, discoganger)... dus hoe kan ik de kansen vergroten om iemand tegen te komen. Ja ik weet het, het moet niet te geforceerd, maar stilzitten brengt ook niets op. En datingsites werken tot nu ook niet echt.

Ik kwam http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl tegen... iemand hier ervaring mee?

Zijn er meer van dit soort groepen/organisaties?

Ik wil mijn sociale gedrag wat veranderen (al zit het niet al te veel in aard van het beestje)... gewoon om niet alleen te eindigen...
...wil je een aapje verdienen?
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:11:27 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95892576
TT moet zijn: nieuwe vrouwen leren kennen.

OT: Ik heb er geen ervaring mee.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:21:46 #3
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_95892885
TS: ik zou in ieder geval geen foto van Steven Segal als je eigen foto/avatar gebruiken.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_95892899
nmlk is leuk, ik ben daar ook lid en doe aan activiteiten mee. Wat verder ook helpt is een cursus gaan doen. Ik doe zelf ehbo en dansen binnenkort. Je moet t in elk geval niet op 1 plek zoeken, want dan is t alsnog een soort van geforceerd.
pi_95892922
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:21 schreef dr.dunno het volgende:
TS: ik zou in ieder geval geen foto van Steven Segal als je eigen foto/avatar gebruiken.
_O- Dat is helegaar geen Steven Seagal....
pi_95893053
oh ja, andere tip. couchsurfing.org, je hoeft dat niet daadwerkelijk te gaan doen, maar daar worden ook dingen georganiseerd. Ik ben daar ook lid, alleen nog niet actief mee bezig. Verder geen ervaring dus.
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:30:47 #7
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_95893110
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef Frishe het volgende:

[..]

robfruithof%5B1%5D.jpg
niet?

oh, in dat geval is een verwijzing naar deze instantie wellicht wel op zijn plaats:
http://www.bergmankliniek(...)r.-schoemacher/430_3
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_95893224
Rob Fruithof, de Nederlandse Steven....
  zaterdag 23 april 2011 @ 19:44:07 #9
329488 waku_waku
waku waku maar mee...
pi_95895146
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef OOST het volgende:
nmlk is leuk, ik ben daar ook lid en doe aan activiteiten mee. Wat verder ook helpt is een cursus gaan doen. Ik doe zelf ehbo en dansen binnenkort. Je moet t in elk geval niet op 1 plek zoeken, want dan is t alsnog een soort van geforceerd.
Heb ook wel eens aan dansles gedacht... maar ben nooit zo'n danser geweest, weet dus niet of het leuk is. Salsa (ooit een proefles gedaan) vind ik sowieso kutmuziek...

Daarnaast zou ik dan in m'n eentje gaan, weet niet waar ik dan opeens x-weken in terecht kom (omdat ik net 30+ ben, ingedeeld worden bij de "senioren", dwz potentieel grote groep rond de 40-45)... en dan zit je daar dus mee opgescheept... Dat vind ik best "eng" om eerlijk te zijn.

Als ik wist dat er mensen van mijn leeftijd tussen zaten zou dat een drempel verminderen, nu schrijf je je in en moet je afwachten...
pi_95900284
Wat dan ook: wees actief! Ga niet elke doordeweekse avond thuis zitten. Mijn tip: wordt lid van de sportschool. In het begin zal het niet zo leuk zijn, maar na een maand of 3 ben je lekker in vorm en zal je zien dat het socializen vanzelf gaat.

Verder ben ik zelf lid geworden van een politieke partij, zit ik in een woonbestuur en organiseer ik dingen met vrienden, bijv. movie night of voetbal night. Actief zijn is het toverwoord!
volgt later... get to know me...
pi_95900397
Heel simpel: ga bij een vereniging. Je moet toch wel iets leuk vinden om te doen?
pi_95900417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef RPG86 het volgende:
Wat dan ook: wees actief! Ga niet elke doordeweekse avond thuis zitten. Mijn tip: wordt lid van de sportschool. In het begin zal het niet zo leuk zijn, maar na een maand of 3 ben je lekker in vorm en zal je zien dat het socializen vanzelf gaat.

Verder ben ik zelf lid geworden van een politieke partij, zit ik in een woonbestuur en organiseer ik dingen met vrienden, bijv. movie night of voetbal night. Actief zijn is het toverwoord!
En dit
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:20:36 #13
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95900495
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef Frishe het volgende:

[..]

dat is die gast van het programma 'waku waku'!
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:25:08 #14
329488 waku_waku
waku waku maar mee...
pi_95900652
:o
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:20 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

dat is die gast van het programma 'waku waku'!
duh, check m'n username, onderschrift en sig...
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:29:56 #15
329488 waku_waku
waku waku maar mee...
pi_95900858
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:15 schreef RPG86 het volgende:

Een sportschool heb ik ooit geprobeerd, vond het na een half jaar niet leuk, en het bleek dat de meesten er zaten met oogkleppen op (alleen bezig met zichzelf)... was minder sociaal dan ik dacht.
Tegenwoordig zit ik wel op tennis, dat was meer mijn ding... maar heb les, en kan nog niet mee in club-verband... dus da's lange termijn. Supersportief ben ik niet, maar ben blij dat ik dit leuk vind.

Maar je hebt gelijk ik zoek meer acitiviteiten voor in de doordeweekse avond, maar weet niet wat ik wel leuk vind of niet leuk vind... Fotocursus heb ik ook al gedaan...
pi_95901232
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef waku_waku het volgende:

[..]

Een sportschool heb ik ooit geprobeerd, vond het na een half jaar niet leuk, en het bleek dat de meesten er zaten met oogkleppen op (alleen bezig met zichzelf)... was minder sociaal dan ik dacht.
Tegenwoordig zit ik wel op tennis, dat was meer mijn ding... maar heb les, en kan nog niet mee in club-verband... dus da's lange termijn. Supersportief ben ik niet, maar ben blij dat ik dit leuk vind.

Maar je hebt gelijk ik zoek meer acitiviteiten voor in de doordeweekse avond, maar weet niet wat ik wel leuk vind of niet leuk vind... Fotocursus heb ik ook al gedaan...
Probeer gewoon eens wat man
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:55:39 #17
329488 waku_waku
waku waku maar mee...
pi_95901876
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:39 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Probeer gewoon eens wat man
Dat is precies wat er aan schort... ik kijk rond en weet zo 1-2-3 niet waar ik me thuisvoel, bang voor het gevaar me ergens aan te binden waar ik me niet prettig voel.
Voor mensen die al sinds de jeugd in een sportvereniging zitten is dat geen probleem, is allemaal "ons-kent-ons".... maar als je 30+ bent er naar binnenstappen vind ik lastig, vooral omdat ik helemaal niet sportief/sportvaardig ben... (je weet wel dat jongetje dat met gym het laatste gekozen werd... nou dat was ik ;-) )...
pi_95901946
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef waku_waku het volgende:

[..]

Dat is precies wat er aan schort... ik kijk rond en weet zo 1-2-3 niet waar ik me thuisvoel, bang voor het gevaar me ergens aan te binden waar ik me niet prettig voel.
Voor mensen die al sinds de jeugd in een sportvereniging zitten is dat geen probleem, is allemaal "ons-kent-ons".... maar als je 30+ bent er naar binnenstappen vind ik lastig, vooral omdat ik helemaal niet sportief/sportvaardig ben... (je weet wel dat jongetje dat met gym het laatste gekozen werd... nou dat was ik ;-) )...
Daarom nog een keer: probeer gewoon eens wat. Niet zo passief. Als je niks probeert weet je ook niet of het wat is.
  zondag 24 april 2011 @ 00:00:47 #19
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95904465
Ga op dansles (salsa ofzo), craploads vrouwen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 24 april 2011 @ 00:01:30 #20
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95904497
Niet via internet iig 14.gif

Als je echte mensen zoekt dan he.
pi_95904786
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Niet via internet iig [ afbeelding ]

Als je echte mensen zoekt dan he.
Inderdaad, op internet zitten alleen maar soortgelijke gevallen.
  zondag 24 april 2011 @ 01:45:38 #22
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95907440
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
Ga op dansles (salsa ofzo), craploads vrouwen.
ja maar salsa dansen is toch heel vaag dansen enzo?

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef waku_waku het volgende:
*knip*
Ik kwam[b] http://www.nieuwemensenlerenkennen.nl tegen...*knip*
Ik wil mijn sociale gedrag wat veranderen (al zit het niet al te veel in aard van het beestje)... gewoon om niet alleen te eindigen...
maar er staan eisen dat je geen een sociaal-/emotionele handicap ofzoiets mag hebben. als je eenzaam bent heb je dan toch al grote kans dat het daardoor komt.
hier:
quote:
Voor wie niet?
NMLK is niet geschikt voor mensen die:
niet openstaan voor nieuwe contacten
alleen op zoek zijn naar een relatie
een sociaal-/emotionele handicap hebben
  zondag 24 april 2011 @ 10:12:36 #23
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95911227
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar salsa dansen is toch heel vaag dansen enzo?
Neuh, vooral voor beginners is het een pasje en een paar draaitjes. Gooi en smijtwerk is voor gevorderden.

quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar er staan eisen dat je geen een sociaal-/emotionele handicap ofzoiets mag hebben. als je eenzaam bent heb je dan toch al grote kans dat het daardoor komt.
hier:
Er zijn ook een hoop mensen die niet eenzaam zijn maar bijvoorbeeld verhuisd zijn naar een andere stad en daar weer een sociaal netwerk op willen bouwen. Niet voor mensen die bij zo'n meeting stil in een hoekje gaan zitten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95913304
Je wordt teveel gedreven door angst.

Just do something.. valt het tegen, doe je weer wat anders.
Shit happens.
  zondag 24 april 2011 @ 11:54:52 #25
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95913635
Ik ben wel een stuk jonger. Ik moet de leeftijd 20 nog bereiken.

Ik wil ook Nieuwe Mensen Leren Kennen. Tot en met vrijdag doe ik bijvoorbeeld 'niets'. En nu ben ik wel een beetje zenuwachtig voor Koninginnedag, dan zie ik namelijk weer eens iemand. Dan wil ik ook van dat moment genieten en laten zien hoe leuk ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')