Oke TS, ik zag hem wel hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
heb de tuindeur al dichtgegooid.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Situatieschets:
TS zit lekker in de tuin in de zon met een drankje.
Vervolgens hoort hij dat de buurman van 2 huizen verderop het gras gaat maaien.
De herrie gaat maar door en na 20 minuten vindt TS het genoeg.
Hij loopt naar binnen en maakt een topic aan op FOK!
Dat zal hem leren.
Hier klinkt klinkt er de hele tijd zoiets van: tikTIKtikTIKtikTIKtikTIKtikTIKquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus heel de tijd klinkt er zoiets:: rrrrRRRRrrrrrrr rrrrRRRRrrrrrrr rrrrRRRRrrrr rrrrRRRRrrrrrrr rrrrRRRRrrrrrrr
Gore vreetzakken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:05 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Hier klinkt klinkt er de hele tijd zoiets van: tikTIKtikTIKtikTIKtikTIKtikTIK
Mijn buren zitten namelijk de hele dag door buiten te vreten als het mooi weer is. Van 8.00 tot 22.30 hoor je vorken, messen en lepels op een bord tikken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik heb een vrijstaand huis gekocht
Zo'n ding zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I make this topic about me?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik heb een vrijstaand huis gekocht
Das niks speciaals hoor hier op Fok!...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarmee ga ik zeker 2 keer per week maaien. Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo'n ding zeker?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef Repeating het volgende:
[..]
Das niks speciaals hoor hier op Fok!...
inderdaad, de helft van het publiek zit hier toch wel in een kapitale villa mag ik hopen en niet zoals het plebs in een vinex wijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:15 schreef Repeating het volgende:
[..]
Das niks speciaals hoor hier op Fok!...
Ik kom er eerlijk voor uit: rijtjeswoning hier. Helaas. Wel in een bosrijke omgeving, waar vogeltjes vrolijk fluiten en twitteren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[..]
inderdaad, de helft van het publiek zit hier toch wel in een kapitale villa mag ik hopen en niet zoals het plebs in een vinex wijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |