abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95890045
poging 3?

Hoi, ik zal in het kort een verhaaltje vertellen over hoe ik zie dat mijn leven verloopt.

Ben tot mijn 7/8ste een heel gelukkig kind geweest, tot dat mijn stiefvader een motor ongeluk kreeg en overleed, daar had ik opzich geen moeite mee, maar vanaf die leeftijd ben ik mezelf erg gaan haten en schuldig gaan voelen wie ik ben (dat staat los van het ongeluk). kreeg erg veel aandacht op basisschool en middelbare school, was dus vrij populair. Maar dat voelde niet zo, voelde altijd raar waarom mensen mij zo leuk vonden.. vanaf dat moment ben ik altijd bezig geweest met: als ik er goed uitzie vinden mensen mij aardig. dat is ook zo.

toen ik 19 werd veranderde er veel qua uiterlijk, dus ook het gedrag van de mensen viel me op. vwas blijkbaar heel lelijk geworden, mensen deden minder aardig, en kreeg het gevoel dat niemand mij in de buurt wou hebben,,,,,, dit heeft me veel pijn gedaan. Het trekt elk levens gevoel uit me, voel me nu heel grijs en ben bang dat ik niet meer instaat ben om te genieten van het leven.

ik haat zulke mensen nu, mezelf zo lelijk voelen belemmerd mijn leven, en het word ook mij dood.

waanzin, zijn er mogelijkheden om een vergoeding te krijgen bij plastisch chirurg voor problemen als deze.

HELP
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:33:46 #2
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_95890117
Nou TS, ik zal het je maar meteen duidelijk maken; er is geen mens wat jou anders gaat behandelen, enkel omdat je een ouder(dus anders) uiterlijk hebt gekregen. Je bent zelf gewoon zo onzeker als de pest.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_95890132
dit keer de goede topic. even wat meer informatie. na mijn 19e ben ik wat grauwer in mijn gezict geworden. jukbeender zijn wat gegroeid ... maja in een bepaalde lichtval voel ik me echt lelijk en normaal licht juist helemaal niet! dit is een schommel van hoe ik me moet voelen....... echt stom, maar dit maak mij depressief als de tievus.....
pi_95890137
Het is beter om eerst aan je geest te werken voordat je aan je uiterlijk gaat sleutelen. ;) Ik denk dat het met je uiterlijk best mee zal vallen maar dat je mensen door je gedrag aan het afstoten bent.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_95890167
Wat veranderde er zoal qua uiterlijk!? Gewichtstoename oid?

Over het punt hoe mensen naar je kijken en op je reageren: het is veelal puur wat je uitstraalt, aan de hand van hoe je je voelt natuurlijk. Klinkt cliché, maar heb het bij mezelf vaak genoeg meegemaakt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_95890182
jah dat weet ik, maar k ben heeel gevoelig voor wat mensen denken, heb dit ook vaak goed. dus ik verterk het in mijn geest heel erg. maar het is wel waar. daar kom ik steeds op terug als ik over mijn depressie heen ben :S
pi_95890220
jah ik geloof wel wat je zegt, maar ja het begint in mij als basis.

ik ben niets aangekomen of iets geks,,,, mischien wat wit grauw gezicht omdat ik nu ongezond leef, omdat niks mij meer boeit!
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:38:25 #8
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_95890241
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nou TS, ik zal het je maar meteen duidelijk maken; er is geen mens wat jou anders gaat behandelen, enkel omdat je een ouder(dus anders) uiterlijk hebt gekregen. Je bent zelf gewoon zo onzeker als de pest.
pi_95890256
maar ook als ik me goed voel en me zo ook gedraag zijn er van die momenten dat mensen heel erg mij het idee geven dat ze me lelijk en ongewenst vinden.... letterlijk.
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:41:34 #10
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95890339
Even een kleine vraag, ben je een man of een vrouw?
Domo Arigato!
pi_95890373
Man, ja klinkt gay..... maar zo zit het niet in elkaar..... t gaat me niet om dat ik nie mooi ben dergeljke.... maar dat iknet als andere gewenst ben en mee kan doen
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:48:46 #12
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95890520
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef Nirvana88 het volgende:
Man, ja klinkt gay..... maar zo zit het niet in elkaar..... t gaat me niet om dat ik nie mooi ben dergeljke.... maar dat iknet als andere gewenst ben en mee kan doen
Zeker niet zo bedoeld. Ik herken het een beetje. Enig idee waar dat grauwe vandaan komt bijv? Je kan namelijk ook een negatief beeld van jezelf krijgen door te weinig slaap of vitaminen te kort.
Domo Arigato!
pi_95890601
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:37 schreef Nirvana88 het volgende:
jah ik geloof wel wat je zegt, maar ja het begint in mij als basis.

ik ben niets aangekomen of iets geks,,,, mischien wat wit grauw gezicht omdat ik nu ongezond leef, omdat niks mij meer boeit!
Stop daar dan eens mee en kijken of het je dan wel kan boeien.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_95890683
klopt heb laatste tijd hele erge slaapproblemen, blowde veel, weinig vitamine. ben dit ook al aan het oppakken.

denkdathet een combinatie is met dingen op vroege leeftijd heel sirieus nemen, en slecht leven.
heb ERGe depressies die mijn levensgevoel uit me slurpt. ben bang dat ik zown typeben die nooit genoegen kan neme met wat ik heb. echt naar dit...

zulke dingen motiveerde mij sterk in mijn hobbies maar die motivatie ben ik kwijt, vandaar dat ik om hulp schreeuw, want zo herken k mezelf niet :(
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:57:15 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95890731
Mensen gaan echt niet ineens anders doen omdat je uiterlijk wat is veranderd. Mensen reageren op iemands uitstraling, houding etc. Chirurgie lijkt me dan ook niet de oplossing.
pi_95890761
jah inderdaad, ik krijg niet gevonden waar het aan licht.

had op mijn 18e ook al grauw gezicht etc maar niet de feedback van mensen dieik nu ontvang.

er zijn meer mensenom mij heen die zo leven en dit probleem niet hebben
pi_95890860
ja kijk kwiwi het is ook heel extreem geworden toen ik in een nieuw bedrijf stapte, hetis ook erg gemixed, de ene kijkt mij met volle bewondering aan en de andere juist niet, dat procesnekt mij.

de ene zegt dat ze mij leuk vind en de andere dat ik lelijk ben? wat moet ik hiermee
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:03:25 #18
342940 From.the.block
a host of imperfection
pi_95890880
als iemand tegen mij zegt dat ze me lelijk vind, betekent dat voor mij niet dat ik het ook werklijk ben. Dont blame others, blame yourself for acting ugly.
je kan nog zo mooi zijn, maar als JIJ jezelf lelijk vind, ga je zien wat je gelooft te hebben gezien. besides schoonheid is een combinatie van het innerlijk en uiterlijk. do not forget that!
wat je zegt ben je zelf.
pi_95890952
jah dat doe ik ook teveel in de spiegel kijken en wat andere dan zien, dit maakt mij natuurlijk onzeker.

maar ik ben juist altijdvan het innerlijke geweest, dat is wat mij boeit bij mensen
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:19:25 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_95891236
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:02 schreef Nirvana88 het volgende:
ja kijk kwiwi het is ook heel extreem geworden toen ik in een nieuw bedrijf stapte, hetis ook erg gemixed, de ene kijkt mij met volle bewondering aan en de andere juist niet, dat procesnekt mij.

de ene zegt dat ze mij leuk vind en de andere dat ik lelijk ben? wat moet ik hiermee
Ja dat krijgt denk ik elk mens te horen, niet iedereen heeft namelijk dezelfde smaak. En gelukkig ook maar :)
pi_95891353
inderdaad gelukkig, ik heb gewoon een leuke vriendin nodig die ziet zoals ik ben.. verder ga ik een psycholoog opzoeken, want wil niet weer depressief zijn.

in ieedergeval bedankt voor alle reacties :) het geeft mij wat meer inzicht op realiteit in elkaar zit. maar toch ligt het anders dan jullie allen denken, ook niet gek. :)
pi_95892149
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Nirvana88 het volgende:
inderdaad gelukkig, ik heb gewoon een leuke vriendin nodig die ziet zoals ik ben.. verder ga ik een psycholoog opzoeken, want wil niet weer depressief zijn.

in ieedergeval bedankt voor alle reacties :) het geeft mij wat meer inzicht op realiteit in elkaar zit. maar toch ligt het anders dan jullie allen denken, ook niet gek. :)
Van een vriendin verwachten dat zij je leuk vind zoals je bent, terwijl je zelf niet eens gelukkig met jezelf? Dat gaat niet werken, jongen.

Ga eens met iemand praten over je situatie en alles, word gelukkiger met jezelf, doe een beetje gek en die 'leuke vriendin die ziet zoals ik ben' komt er vanzelf. Om nu een depressieve emo-slut aan te trekken en dan verwachten dat je dan nog vooruit gaat qua zelfbeeld, nee, dat is niet hoe je moet rollen brah. :)
  zaterdag 23 april 2011 @ 17:59:40 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95892220
Met het zonnetje wat er nu dagelijks is krijg je zo een gezond kleurtje op je gezicht.

Lekker fietsen zorgt voor gezonde roze wangen.

Zorg voor een goede doorbloeding.
pi_95892588
klopt heb ook veelste veel geblowd dat vernauwd de bloedvaten plus niet sporten en nauweijks fruit eten.

maar mijn gevoel van dingen leuk vinden is weg en vroeg dat aan wat oudere mensen of dat normaal is als je wat ouder word (uhum 22 jaar) maar goed. ze zeiden allemaal neej het word sterker.... maak me hier erg zorgen om, vind niks meer leuk qua hobbies zit soms gewoon in een stoel,,,,, meer heb ik geen zin...

ik wil via een psycholoog te weten komen of wat ik denk een illusie is of waar,,, of combinatie van beiden (wat ik denk)
  zaterdag 23 april 2011 @ 18:13:51 #25
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_95892647
Jongen, het kan ook tijdelijk zijn. Ga wat dingen doen die je leuk vind, zoek wat vrienden en doe er wat aan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')