poging 3?
Hoi, ik zal in het kort een verhaaltje vertellen over hoe ik zie dat mijn leven verloopt.
Ben tot mijn 7/8ste een heel gelukkig kind geweest, tot dat mijn stiefvader een motor ongeluk kreeg en overleed, daar had ik opzich geen moeite mee, maar vanaf die leeftijd ben ik mezelf erg gaan haten en schuldig gaan voelen wie ik ben (dat staat los van het ongeluk). kreeg erg veel aandacht op basisschool en middelbare school, was dus vrij populair. Maar dat voelde niet zo, voelde altijd raar waarom mensen mij zo leuk vonden.. vanaf dat moment ben ik altijd bezig geweest met: als ik er goed uitzie vinden mensen mij aardig. dat is ook zo.
toen ik 19 werd veranderde er veel qua uiterlijk, dus ook het gedrag van de mensen viel me op. vwas blijkbaar heel lelijk geworden, mensen deden minder aardig, en kreeg het gevoel dat niemand mij in de buurt wou hebben,,,,,, dit heeft me veel pijn gedaan. Het trekt elk levens gevoel uit me, voel me nu heel grijs en ben bang dat ik niet meer instaat ben om te genieten van het leven.
ik haat zulke mensen nu, mezelf zo lelijk voelen belemmerd mijn leven, en het word ook mij dood.
waanzin, zijn er mogelijkheden om een vergoeding te krijgen bij plastisch chirurg voor problemen als deze.
HELP