quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:33 schreef Ikbenserieus het volgende:
Nou TS, ik zal het je maar meteen duidelijk maken; er is geen mens wat jou anders gaat behandelen, enkel omdat je een ouder(dus anders) uiterlijk hebt gekregen. Je bent zelf gewoon zo onzeker als de pest.
Zeker niet zo bedoeld. Ik herken het een beetje. Enig idee waar dat grauwe vandaan komt bijv? Je kan namelijk ook een negatief beeld van jezelf krijgen door te weinig slaap of vitaminen te kort.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef Nirvana88 het volgende:
Man, ja klinkt gay..... maar zo zit het niet in elkaar..... t gaat me niet om dat ik nie mooi ben dergeljke.... maar dat iknet als andere gewenst ben en mee kan doen
Stop daar dan eens mee en kijken of het je dan wel kan boeien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:37 schreef Nirvana88 het volgende:
jah ik geloof wel wat je zegt, maar ja het begint in mij als basis.
ik ben niets aangekomen of iets geks,,,, mischien wat wit grauw gezicht omdat ik nu ongezond leef, omdat niks mij meer boeit!
Ja dat krijgt denk ik elk mens te horen, niet iedereen heeft namelijk dezelfde smaak. En gelukkig ook maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:02 schreef Nirvana88 het volgende:
ja kijk kwiwi het is ook heel extreem geworden toen ik in een nieuw bedrijf stapte, hetis ook erg gemixed, de ene kijkt mij met volle bewondering aan en de andere juist niet, dat procesnekt mij.
de ene zegt dat ze mij leuk vind en de andere dat ik lelijk ben? wat moet ik hiermee
Van een vriendin verwachten dat zij je leuk vind zoals je bent, terwijl je zelf niet eens gelukkig met jezelf? Dat gaat niet werken, jongen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Nirvana88 het volgende:
inderdaad gelukkig, ik heb gewoon een leuke vriendin nodig die ziet zoals ik ben.. verder ga ik een psycholoog opzoeken, want wil niet weer depressief zijn.
in ieedergeval bedankt voor alle reactieshet geeft mij wat meer inzicht op realiteit in elkaar zit. maar toch ligt het anders dan jullie allen denken, ook niet gek.
Nee, het enige wat jij nodig hebt is een positiever zelfbeeld. Dan komt de rest vanzelf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Nirvana88 het volgende:
inderdaad gelukkig, ik heb gewoon een leuke vriendin nodig die ziet zoals ik ben..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |