Dat noemen ze belletjetrekken toch ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:28 schreef SpecialK het volgende:
Ja ben je jezelf net lekker aan het aftrekken bellen die wijven op dat zo zo even langskomen.
Herkenbaar. Heb ik ook altijd met jouw vriendin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef Dimens het volgende:
Net ook al tegen mijn vriendin:"Ga je mee naar de stad schat?" Zij"Ja ik kom." Ik had haar niet eens aangeraakt.
Magisch goed zeg! ik ga haar ook mee vragen naar de stad!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb ik ook altijd met jouw vriendin.
Ik weet zeker dat ze zal komen als jij betaald.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:02 schreef danny130 het volgende:
[..]
Magisch goed zeg! ik ga haar ook mee vragen naar de stad!
Een doekje is beter.quote:Op zondag 24 april 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh dan zet ik ganzenbord alvast klaar, tot zo meteen.
Je komt voor een beurt? Dan zet ik een doekje en schoonmaakmiddelen neer, het huis kan wel een schoonmaakbeurt krijgen.quote:
Telaat, ik ben al klaargekomen. Te vroeg, maarja daar ging dit topic over he.quote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je komt voor een beurt? Dan zet ik een doekje en schoonmaakmiddelen neer, het huis kan wel een schoonmaakbeurt krijgen.
schitterend!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef Dimens het volgende:
Net ook al tegen mijn vriendin:"Ga je mee naar de stad schat?" Zij"Ja ik kom." Ik had haar niet eens aangeraakt.
Ik heb Erica Terpstra verdrongenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef Hendroit het volgende:
Tong heb je ook ervaring met plompzakken?
Dit inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef very het volgende:
Niks mis met vrouwen die snel klaarkomen, zolang ze maar niet gelijk klaar zijn of roepen dat je voorzichtig moet doen
Wat is RPM ?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:56 schreef SicSicSics het volgende:
Die 80 staat dan ook voor RPM of niet? Tong?
Okquote:Op maandag 2 mei 2011 14:00 schreef SicSicSics het volgende:
# Revolutions Rer Minute oftewel omwentelingen per minuut!
Nu boor je een heel nieuw publiek aanquote:Op maandag 2 mei 2011 14:07 schreef Tally het volgende:
Te leuk om te sluiten. Maar niets voor SEX.
Misschien wat voor ONZIN!
Gelukkig worden de views niet bijgehouden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Tong komt aan z'n posts omdat al z'n topiques voor meer dan de helft volstaan met z'n eigen reacties.
Eigenlijk is tong80 iedereen op fok, inclusief zichzelf. Eigenlijk typt hij dit ook maar is hij zo schizo dat het allemaal in de derde persoon gaat richting één user; tong80.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Tong komt aan z'n posts omdat al z'n topiques voor meer dan de helft volstaan met z'n eigen reacties.
Je betaalt je dan ook scheel aan het uurtarief.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef zovty het volgende:
Een echte man voelt dat natuurlijk een beetje aakomen en stopt op tijd en rekt het orgasme op die manier eindeloos uit.
Alleen een Siamese tweeling zal hier dubbel om liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef zovty het volgende:
[ afbeelding ].
hahahahahaha, snap je?? Jij zegvt scheel en ik post een foto van een scheel iemand!!
Hahahahahahaha, ben ik niet ontzettend grappig?
Ik zei dan ook liggen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:31 schreef zovty het volgende:
Er zitten niet zoveel siamese tweelingen op fok he?
Waarom Yvonne er weer bijhalen ?quote:
3.gif als PI gebruiken.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef SicSicSics het volgende:
Mijn vriendin komt ook regelmatig veel te vroeg klaar. Ik ben helemaal geen ochtendmens namelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |