Dat noemen ze belletjetrekken toch ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:28 schreef SpecialK het volgende:
Ja ben je jezelf net lekker aan het aftrekken bellen die wijven op dat zo zo even langskomen.
Herkenbaar. Heb ik ook altijd met jouw vriendin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef Dimens het volgende:
Net ook al tegen mijn vriendin:"Ga je mee naar de stad schat?" Zij"Ja ik kom." Ik had haar niet eens aangeraakt.
Magisch goed zeg! ik ga haar ook mee vragen naar de stad!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb ik ook altijd met jouw vriendin.
Ik weet zeker dat ze zal komen als jij betaald.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:02 schreef danny130 het volgende:
[..]
Magisch goed zeg! ik ga haar ook mee vragen naar de stad!
Een doekje is beter.quote:Op zondag 24 april 2011 01:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh dan zet ik ganzenbord alvast klaar, tot zo meteen.
Je komt voor een beurt? Dan zet ik een doekje en schoonmaakmiddelen neer, het huis kan wel een schoonmaakbeurt krijgen.quote:
Telaat, ik ben al klaargekomen. Te vroeg, maarja daar ging dit topic over he.quote:Op zondag 24 april 2011 01:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je komt voor een beurt? Dan zet ik een doekje en schoonmaakmiddelen neer, het huis kan wel een schoonmaakbeurt krijgen.
schitterend!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef Dimens het volgende:
Net ook al tegen mijn vriendin:"Ga je mee naar de stad schat?" Zij"Ja ik kom." Ik had haar niet eens aangeraakt.
Ik heb Erica Terpstra verdrongenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef Hendroit het volgende:
Tong heb je ook ervaring met plompzakken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |