Dat zei Sharonquote:
Dat zegt nog lang niet alles though, Sofia en Joanna hebben zelf ook tig van die gesprekken gehad, waar ze schijnbaar door "achter" omgeluld werden om toch te blijven. Het ligt er imo vooral aan hoe goed het ze "achter" uit zou komen om vrijwillig naar huis te gaan. En het lijkt er op dat ze koste wat kost elke vrijwillige exit willen voorkomen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
waarop Jo zei: heb je dan gesprek aangevraagd en Mo gaf geen antwoord.
Of niet. Of ze zijn er juist blij mee, dan kunnen ze het programma legitiem een week inkorten. Iedereen wil van dit drama af lijkt me.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:09 schreef Urb het volgende:
Zo, lekker uitgewaaid op de fiets, less en luister weer ff half mee.![]()
[..]
Dat zegt nog lang niet alles though, Sofia en Joanna hebben zelf ook tig van die gesprekken gehad, waar ze schijnbaar door "achter" omgeluld werden om toch te blijven. Het ligt er imo vooral aan hoe goed het ze "achter" uit zou komen om vrijwillig naar huis te gaan. En het lijkt er op dat ze koste wat kost elke vrijwillige exit willen voorkomen.![]()
Wie weet, ook zouden ze op zich een speler "teveel" kunnen hebben omdat Maik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Of niet. Of ze zijn er juist blij mee, dan kunnen ze het programma legitiem een week inkorten. Iedereen wil van dit drama af lijkt me.
Die de vermoorde onschuld speelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
Edit: Alle kleding weer gevonden, nu nog de dader ( flipje )
Ik zie het.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Die de vermoorde onschuld speelt.
Ik heb nog niemand gehoord over iets speciaals voor Laura.quote:Een kleine snack wordt door onze Nederlanders in Portugal zelf verzorgd. Laura heeft deze week het huis verlaten en zoals elke week wordt er op zaterdag rond 18:00 uur op passende manier afscheid genomen van de bewoner die als laatst het huis moest verlaten. Wat hebben de bewoners voor Laura bedacht? Als kersje op de taart heeft De Stem weer een thema avond bedacht. In welke stijl mogen de bewoners deze week een feestje vieren? Houd ons in de gaten om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in het huis.
Het lijkt tot nu toe goed uit te pakken voor hem though.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die de vermoorde onschuld speelt.
Ze wilden geloof ik elkaar allemaal gaan kriebelen en tegen elkaar zeggen "het komt wel goed, schatje"quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het.![]()
Van de SST site.
[..]
Ik heb nog niemand gehoord over iets speciaals voor Laura.
Jawel, Gerard opperde om elkaar allemaal te gaan kroelen met dit nummer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het.![]()
Van de SST site.
[..]
Ik heb nog niemand gehoord over iets speciaals voor Laura.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze wilden geloof ik elkaar allemaal gaan kriebelen en tegen elkaar zeggen "het komt wel goed, schatje"
LOL en simultaan gapen misschien?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ze wilden geloof ik elkaar allemaal gaan kriebelen en tegen elkaar zeggen "het komt wel goed, schatje"
Echt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo ligt in bed met badjas en onderbroeken van Maik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |