dat is nou echt belachelijk...honden met kleren aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
misschien is er wat onderweg van TOFS om secredo te pimpen
Ik ben bang voor de zon. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
Als je dit wilt kijken moet je echt bijna dood zijn en 24/7 aan bed gekluisterd zijn....mennnn wat saai
Tssssss, nou budda heeft anders wel dezelfde zonnebril als gerard hoor !quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is nou echt belachelijk...honden met kleren aan
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de zon. Telt dat ook?
moeten we een ziekenwagen bellen voor je ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
Als je dit wilt kijken moet je echt bijna dood zijn en 24/7 aan bed gekluisterd zijn....mennnn wat saai
Van zo'n hondje wordt toch iedereen vrolijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind haar juist ontzettend nep overkomen nu!
ja een echte honden Ray-Banquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
Tssssss, nou budda heeft anders wel dezelfde zonnebril als gerard hoor !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Wat dacht je van een Rayban zonnebril voor je hond dan..quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is nou echt belachelijk...honden met kleren aan
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef knagsje het volgende:
voor als Mo moet pissen..Hoe kom je eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een grapjequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen![]()
Oom van mij mag ook niet in de zon
Je bent toch niet terminaal hè?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is voor het eerst in weken dat ik hier weer kom. Verder kijk ik heel af en toe op kanaal 15 maar haak na een paar minuten al af. Het enige dat ik kijk is de live show op donderdag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Altijd leuk, jij kijkt ook braaf TV neem ik aan?
Ja want de zon is buiten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de zon. Telt dat ook?
achterlijk toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Rayban zonnebril voor je hond dan..![]()
![]()
Psiesquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze willen er juist niet meer van af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |