Thnx man!quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:30 schreef DaMart het volgende:
Toek.
Ik heb gisterenavond even een voorbeeldbriefje getypt voor je. Staat alleen op mijn andere computer, dus mail ik een dezer dagen nog even.
toekquote:
ken hem niet maar als je zo naar de foto's kijkt denk ik dat ook welquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef Symphonic het volgende:
ST is net weer weg met Thijs.
Wat een mooi kereltje is het toch
Ze komt hard gillend klaar?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
Zo te horen is de buurvrouw weer hier, krijg er oorpijn van...
Ja, net als zijn moeder (op het kereltjedeel na dan)quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ken hem niet maar als je zo naar de foto's kijkt denk ik dat ook wel
wokquote:
Dat heb ik toen ik zo oud was nooit gedaan, vond het wel goed zoals het wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:47 schreef Koen66 het volgende:
Thijs is idd een leuk mannetje.
Volgens mij zouden mijn mannen hem ook tof vinden, vinden kleinere kinderen sowieso leuk. Zaten regelmatig te zeuren dat ze nog een broer of zus wilden![]()
Komen we thuis, zegt hij: mamaaaaa, van de paarden kijken, ja?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehe zoals hij zat te kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komen we thuis, zegt hij: mamaaaaa, van de paarden kijken, ja?
![]()
Ik heb hem weer de tuin in geslingerd![]()
Dankjewel voor de koffie
Ja, hihi, wat was hij mak he?quote:
Toch zijn wilde haren kwijt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hihi, wat was hij mak he?
Ja helemaal in trancequote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hihi, wat was hij mak he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |