Dat regel ik voor je!quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel graag hard en stevig
Mooie foto's poedelewoepertjequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:52 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog veel meer foto's.
Ja, maar als 'ie moet gaan kijken of het lukt dan ben ik al weg hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat doet ie nu blijkbaar met de kip:
[..]
Dankquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooie foto's poedelewoepertje![]()
Hier curryquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijna... rijst met kip en kerrie met stukjes ananas en rozijnen.
msnquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dank![]()
Ik zou nog wel meer willen laten zien, maar geen zin om ze 1 voor 1 te doen bij Tinypic.
Dus je hebt weer eens eerst gekeken hoe het moest?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gisteren had Muck kip klaargemaakt.
Nee, die kip werd anders bereid... die ging met smaakmakers de oven in, ik kijk af en toe of mijn kip niet uit de pan is gesprongenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je hebt weer eens eerst gekeken hoe het moest?
Marijkequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo vanaf een heerlijk amsterdams terras!
Ja, er zijn zo veel manieren om het te doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die kip werd anders bereid... die ging met smaakmakers de oven in, ik kijk af en toe of mijn kip niet uit de pan is gesprongen.
Marijkequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi liefjequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Had ff gezegd dat je daar wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Solique het volgende:valt tot op heden mee
[..]
Marijke![]()
Niet schrikken van de prijzen daarzo.
Ja, en op welke manier je die hete kip ook klaarmaakt, het is altijd lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, er zijn zo veel manieren om het te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |