En een leven!quote:
Dat zou tof zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En een leven!![]()
Met echte vrienden en vriendinnen enzo hoorde ik ze zeggen
HOAX!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En een leven!![]()
Het gaat lekker nu neroje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:28 schreef Neroje het volgende:
Goed dit, hoor de laatste paar tonen van de muziek en dacht: volgens mij heb ik nog niks nieuws klaargezet...
Toch nog een aardig nummer gevonden
FOK!kers met vrienden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En een leven!![]()
Laat ze lekker een leven hebben!!quote:
Vanaf nu nog een uur? Tot 13.30 is dat danquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat lekker nu neroje!
Enig idee tot hoe laat je door wil? Ivm Draak aanzetten. Dat moet ik namelijk via een omweg doen
Nee joh een leven is helemaal niet tof.quote:
Top!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:29 schreef Neroje het volgende:
[..]
Vanaf nu nog een uur? Tot 13.30 is dat dan
Misschien wordt dat geslijm hier wat minderquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat ze lekker een leven hebben!!
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wordt dat geslijm hier wat minder
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wordt dat geslijm hier wat minder
Knetter en Carool tillen het slijmlevel naar een heel nieuw niveau.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jullie zijn zelf net zo schuldig![]()
Maar goed. Ik ook.
Je hebt hopelijk zelf ook wel door dat knetter vooral het tegenwoordig gewoon expres doet door iedereen te begroeten met:quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jullie zijn zelf net zo schuldig![]()
Maar goed. Ik ook.
Hoeren doen dat ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk zelf ook wel door dat knetter vooral het tegenwoordig gewoon expres doet door iedereen te begroeten met:![]()
Kusjekroel enz
![]()
Uitlokking noemen ze dat!
Soms he dan laat je me weer beseffen waarom ik zoveel van je houquote:
Mass Destruction?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wtf wat is dit voor faithlessnummer
Ow gaan we bashen...jij slijmt nooit he Sammz..zo jammer ditquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knetter en Carool tillen het slijmlevel naar een heel nieuw niveau.
Nee, we gaan niet bashen. Dit is gewoon waarheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:37 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow gaan we bashen...jij slijmt nooit he Sammz..zo jammer dit
Ghehequote:Op zaterdag 23 april 2011 12:39 schreef Neroje het volgende:
[..]
Nog niet, maar verzoekjes kunnen altijd per DM
Wat een heerlijk mens ben je toch ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ja, laten we het nu dan gewoon gezellig houden en commentaar pas geven als ze er ook weer bij zijn. Dan word het tenminste een leuke rel, zoiets van 1 kant is zo saai.
Ik houd van rellen.Ik ben een goede mod. [ afbeelding ]
Wat is daar mee?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan Hups d'r muzieksmaak echt niet volgen..
Dat was Simon & Garfunkel schat met Bright Eyesquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet doen, mijn ogen zijn net niet rood meer van dat filmpje
Ik maak me er ook schuldig aan..bij dezenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, we gaan niet bashen. Dit is gewoon waarheid.
Iedereen slijmt wel eens, moet ook kunnen. Maar het hoeft geen kusjekroel topic te worden, lijkt me. Dat doe je maar via PM.
Whut? Wiewatwaar?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Myr, ga je mee, gaan we je oude woonplaats onveilig maken
Er is niets mee.. maar Sonata is wel iets heel anders als die harde stampmuziekquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is daar mee?
[..]
Dat was Simon & Garfunkel schat met Bright Eyes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |