een ander ziet het sneller dan jezelfquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:38 schreef Urb het volgende:
Haha thanks voor DM Capa.![]()
Had het zelf niet door.
Weet ik niet, maar die probeert geheid om er geld uit te slepen als ze weg moet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:32 schreef Stability het volgende:
[..]
was ze alweer aan het janken vanmorgen dan?
ik hoop dat stemmetje nee zegt, haha heeft ze niksquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar die probeert geheid om er geld uit te slepen als ze wegmoet.
Voor stemmetje is het ook beter als ze met oprotpremie vertrekt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:39 schreef Stability het volgende:
[..]
ik hoop dat stemmetje nee zegt, haha heeft ze niks
en die andere willen er helemaal niks voor??quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar die probeert geheid om er geld uit te slepen als ze wegmoet.
jawel, maar ik gun het haar niet...laten ze haar maar lekker op de stoel zitten. ze zijn zo strondverwend, dus lekker zonder wat naar huis is veel leuker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor stemmetje is het ook beter als ze met oprotpremie vertrekt.
ze praten er al een tijdje over dat er misschien wel een koffer geld komt en wie die pakt gaat meteen wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
en die andere willen er helemaal niks voor??
Meestal heb ik het wel door maar nu we zo aan het theorycraften zijn te druk met lappen tekst.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
een ander ziet het sneller dan jezelf
(tenminste........ bij mij is dat zo)
Wel mee eens dat Sharon het wel wat eerder had kunnen zeggen, maar Joanna heeft zich hier zelf ook meermalen schuldig aan gemaakt dus ach.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Iemand gisteren nog het geglibber en geslijm van Sharon meegekregen trouwens?
Ze ging naar Joanna toe om verkapte excuses te maken dat ze mede door haar toedoen op de bank terecht is gekomen. Ze zei dat ze heel lang had getwijfeld of ze Karim of haar (Jo dus) moest noemen als persoon met wie ze naar de finale zou willen.
Dan vraag ik me af waarom ze daar nu pas mee komt nu Laura weg is, want dat had ze ook al gelijk kunnen doen toen bekend werd wie de genomineerden waren. Maar nee, nu ze weet dat Jo 72% heeft gehaald wil ze wel met haar naar de finale
Die zitten niet in zo'n riante uitgangspositie als Mo nu.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef bull1966 het volgende:
[..]
en die andere willen er helemaal niks voor??
Kan ze haar nestdrang botvieren en dan daarna een scheiding aanvragen met leuke alimentatie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef Stability het volgende:
[..]
jawel, maar ik gun het haar niet...laten ze haar maar lekker op de stoel zitten. ze zijn zo strondverwend, dus lekker zonder wat naar huis is veel leuker.
zou ze gek zijn als ze daar geen gebruik van maaktquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zitten niet in zo'n riante uitgangspositie als Mo nu.
Sharon wil zich inlikken bij iedereen die populair is, dat zien we al vanaf dag 1.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Meestal heb ik het wel door maar nu we zo aan het theorycraften zijn te druk met lappen tekst.
[..]
Wel mee eens dat Sharon het wel wat eerder had kunnen zeggen, maar Joanna heeft zich hier zelf ook meermalen schuldig aan gemaakt dus ach.
Ik denk echt niet dat Sharon liever met Joanna dan met Karim en Gerard in de finale wil komen though maar we zullen zien.
doet ze bij iedereenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:44 schreef Urb het volgende:
Grappig dat Joanna op de knop drukt en er meteen vanuit lijkt te gaan dat de deur meteen opengaat.
Dat is de kwestie niet. Ik had het over het geglibber van Sharon, die door veel mensen als puur en goudeerlijk wordt gezien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Meestal heb ik het wel door maar nu we zo aan het theorycraften zijn te druk met lappen tekst.
[..]
Wel mee eens dat Sharon het wel wat eerder had kunnen zeggen, maar Joanna heeft zich hier zelf ook meermalen schuldig aan gemaakt dus ach.
Oh wellicht, maar dat doen er wel meer, ik vind het bv bij Flip veel opvallender dat hij sinds 1 of 2 weken ineens naar de mannen trekt om beste matties te worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sharon wil zich inlikken bij iedereen die populair is, dat zien we al vanaf dag 1.
Tuurlijk, vanuit haar positie kan ik het wel begrijpen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:43 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zou ze gek zijn als ze daar geen gebruik van maakt
toch ?
Dan heeft zij nu even pechquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:44 schreef Urb het volgende:
Grappig dat Joanna op de knop drukt en er meteen vanuit lijkt te gaan dat de deur meteen opengaat.
Ik vind Sharon van de dames het meest puur en eerlijk, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is de kwestie niet. Ik had het over het geglibber van Sharon, die door veel mensen als puur en goudeerlijk wordt gezien.
sjerrenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind Sharon van de dames het meest puur en eerlijk, dat dan weer wel.
Ja, maar dat is gewoon omdat z'n hele groep verdwenen is. Buiten Jo heeft hij eigenlijk niemand meer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Oh wellicht, maar dat doen er wel meer, ik vind het bv bij Flip veel opvallender dat hij sinds 1 of 2 weken ineens naar de mannen trekt om beste matties te worden.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:47 schreef bull1966 het volgende:
in mijn ogen is Karim de enige waarvan ik (nog) geen gemanipuleer heb gezien
klopt dit of heb ik iets gemist ?
en dat is ze ook! Alleen jouw soptype niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is de kwestie niet. Ik had het over het geglibber van Sharon, die door veel mensen als puur en goudeerlijk wordt gezien.
Slimquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:48 schreef MaryMouse het volgende:
Flip gaat memo's maken voor op de koelkast dat ze niet zelf mogen eten
[ afbeelding ]
buiten jo had hij toch alleen iets met aafke? naar de mannen heeft hij nog nooit toegetrokkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat z'n hele groep verdwenen is. Buiten Jo heeft hij eigenlijk niemand meer.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sharon wil zich inlikken bij iedereen die populair is, dat zien we al vanaf dag 1.
ook dit doet ie in opdracht van JoJoquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon omdat z'n hele groep verdwenen is. Buiten Jo heeft hij eigenlijk niemand meer.
Mee eens, ik kan me zelfs herinneren dat Gerard Aafke en Sharon binnen probeerde te halen, toen hij alleen met Alex stond. ( En bij Sharon is dit dus duidelijk gelukt )quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:47 schreef bull1966 het volgende:
in mijn ogen is Karim de enige waarvan ik (nog) geen gemanipuleer heb gezien
klopt dit of heb ik iets gemist ?
Eerlijk was ze alleen maar heel even toen ze wist/dacht dat ze goed lag bij de kijker. Toen viel het maskertje even af. Dat probeert ze nu weer op te poetsen, maar dat lukt minder goed dan ze zelf wel gedacht hadquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind Sharon van de dames het meest puur en eerlijk, dat dan weer wel.
Neem een lekker citroentje meid, daar word je wat minder zuur van.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dat is ze ook! Alleen jouw soptype niet.
maar opzich is manipuleren niet slechtquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Mee eens, ik kan me zelfs herinneren dat Gerard Aafke en Sharon binnen probeerde te halen, toen hij alleen met Alex stond. ( En bij Sharon is dit dus duidelijk gelukt )
Hoe leuk ik Gerard ook vind, dit valt niet te ontkennen.
keet trappen, de boel op stelten zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:51 schreef Poezewoes het volgende:
ach wat zouden we zelf doen als we in dat huis zaten?
Klopt, en Mo natuurlijk maarja dat lijkt een zinkend schip.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
buiten jo had hij toch alleen iets met aafke? naar de mannen heeft hij nog nooit toegetrokken
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ook dit doet ie in opdracht van JoJo
dit heeft ze 'm bevolen nadat ze die paar dagen weg was en de verhalen hoorde van de dames
Yeap, wat dat betreft is Karim idd het eerlijkst, maargoed zelfs dat word door velen als "saai" en dus negatief gezien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:51 schreef bull1966 het volgende:
[..]
maar opzich is manipuleren niet slecht
vrijwel iedereen doet dat
zelfs dat hondje
Alleen is de stem geen man. Of Hummie moet zich ondertussen hebben laten ombouwenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef bull1966 het volgende:
[..]
doet ze bij iedereen
en met name bij flip en de stem
de twee mannen in haar leven
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:54 schreef Dakotamu het volgende:
geer: flip maakt bordjes
karim: we zijn toch niet achterlijk
Gerardquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:54 schreef Dakotamu het volgende:
geer: flip maakt bordjes
karim: we zijn toch niet achterlijk
bij mamaJo !quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen is de stem geen man. Of Hummie moet zich ondertussen hebben laten ombouwen
Hèhè.. Gelukkig zien meer mensen dat. Zelfs op Nowlive hebben ze haar al door. Zou toch pijnlijk zijn als op Fok! het kwartje niet zou vallen..quote:
helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:58 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Sharon niet gemeen, maar Sharon heeft het figuur niet waar sommige op geilen!!
Hij hobbelde altijd al een beetje achter jo aan. Maar van dat oude groepje is nu niets meer over (Sofia, Servio, Maik)quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
buiten jo had hij toch alleen iets met aafke? naar de mannen heeft hij nog nooit toegetrokken
eerder in een gesprek tussen Mo en Lau werd ook al door hun geopperd dat JoJo en Flip hun nodig haddenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij hobbelde altijd al een beetje achter jo aan. Maar van dat oude groepje is nu niets meer over (Sofia, Servio, Maik)
Ik vind Sharon het minst "gemeen" en dus gun ik haar de finale wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:58 schreef Poezewoes het volgende:
Vind Sharon niet gemeen, maar Sharon heeft het figuur niet waar sommige op geilen!!
slapen , liggen en gapenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:51 schreef Poezewoes het volgende:
ach wat zouden we zelf doen als we in dat huis zaten?
het is idd een spelquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind Sharon het minst "gemeen" en dus gun ik haar de finale wel.
Maar die discussie is beetje eindeloos, wat de een sneaky vind, vind de ander slim. Tis en blijft een grijs gebied.
Velen vonden Laura achterbaks maar persoonlijk vond ik juist dat ze het slim speelde bijvoorbeeld.
Ach Stuiter, jouw mensenkennis is genoegzaam bekend van de chat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:58 schreef Poezewoes het volgende:
What ever PB ik reageer niet op jou meer is de moeite niet waard!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach Stuiter, jouw mensenkennis is genoegzaam bekend van de chat.
Even voor de goede orde: Monique heeft dat figuur wel en die pruim ik ook niet.
Nep tieten though.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach Stuiter, jouw mensenkennis is genoegzaam bekend van de chat.
Even voor de goede orde: Monique heeft dat figuur wel en die pruim ik ook niet.
nog 3 faal-missies voor ze aan FLip's kluis gaan knabbelen.quote:Euro 31.238,00 Sharon
Euro 19.223,00 Philip
mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
What ever PB ik reageer niet op jou meer is de moeite niet waard!!
geweldigquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
What ever PB ik reageer niet op jou meer is de moeite niet waard!!
Dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef bull1966 het volgende:
[..]
het is idd een spel
waar je binnen de regels op de een of andere manier kunt winnen
door manipuleren of liegen of veel vrienden te maken of..of..of..
of door het lievertje van de stem te zijn
vroeger toen jezus nog herman heettequote:Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef Poezewoes het volgende:
Geard dat was vroeger toen de paardentram nog reed!!
en op een ezel reed!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:06 schreef bull1966 het volgende:
[..]
vroeger toen jezus nog herman heette
Ja duhhh... Ik heb ook liever een Scuderia dan dan een Porschequote:
Exactly, daarom kan ik op zich Joanna's acteer-werk wel bewonderen, tenminste het lijkt bij veel bewoners en kijkers te werken. Hoewel ik die hele poppenkast van buiten-af wel spuug-zat ben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef bull1966 het volgende:
[..]
het is idd een spel
waar je binnen de regels op de een of andere manier kunt winnen
door manipuleren of liegen of veel vrienden te maken of..of..of..
of door het lievertje van de stem te zijn
Yeap, zelfs 16 uur op een sokkel is boeiend om naar de kijken met die twee bazen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef bull1966 het volgende:
[..]
geweldig
dit is waarom die twee in de finale moeten
zorgen dat op saaie momenten er toch nog wat te zien is
En sinds wanneer staat Jo hoog op Sharons lijstje?? Zo goed gaat t toch niet tussen die 2? Alsof je je excuses aan moet bieden aan degene waar je tegen stemtquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:41 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Ik denk echt niet dat Sharon liever met Joanna dan met Karim en Gerard in de finale wil komen though maar we zullen zien.
Idd, ze hebben het wel allemaal over Mo de manipulator maar Geer is zoveel beter daarin, alleen doet hij het minder opzichtig en op een andere manier.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:54 schreef bull1966 het volgende:
gerard is heel goed in manipuleren
hij geeft constant complimenten ( die vaak ook gemeend zijn) en geeft daardoor de prater een goed gevoel die de hoorder ( gerard) gaat vertrouwen en op die manier veel goodwill krijgt
niet minder opzichtig als je goed kijkt maar op een positieve manierquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Idd, ze hebben het wel allemaal over Mo de manipulator maar Geer is zoveel beter daarin, alleen doet hij het minder opzichtig en op een andere manier.
Ik heb haar al niet meer zo hoog zitten sinds ze Geer als een baksteen liet vallen toen Servioquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hèhè.. Gelukkig zien meer mensen dat. Zelfs op Nowlive hebben ze haar al door. Zou toch pijnlijk zijn als op Fok! het kwartje niet zou vallen..
Dat was inderdaad wel de grootste eyeopenerquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik heb haar al niet meer zo hoog zitten sinds ze Geer als een baksteen liet vallen toen Servioterug het huis in kwam.
En toch kan je het nooit laten om op me te reageren, pretlettertjequote:
haar werd er over gevraagd. Trek dingen maar uit verband en ze heeft Gerard NOOIT verraden. Ook niet in de steek gelaten.quote:
Niet?? Wat was dat dan toen Servio het huis inkwam? Ze had nog 0,0 % interesse in Gerard behalve als het niet anders kon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
haar werd er over gevraagd. Trek dingen maar uit verband en ze heeft Gerard NOOIT verraden. Ook niet in de steek gelaten.
is normaal als je een oude "vriend "ziet dat de mensen waar je veel contact mee hebt minder aandacht geeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Niet?? Wat was dat dan toen Servio het huis inkwam? Ze had nog 0,0 % interesse in Gerard behalve als het niet anders kon.
Ze heeft elke dag met hem gesproken, maar als je het anders wil zien, mag ik denk er anders over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Niet?? Wat was dat dan toen Servio het huis inkwam? Ze had nog 0,0 % interesse in Gerard behalve als het niet anders kon.
Mee eens, dit viel me ook wel een beetje tegen, hoewel het ook wel weer begrijpelijk is aangezien ze ontzettend dik is/was met Servio, en het vrij duidelijk was dat Servio er niet lang zou blijven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik heb haar al niet meer zo hoog zitten sinds ze Geer als een baksteen liet vallen toen Servioterug het huis in kwam.
helemaal mee eens. Ben er ook van overtuigd als Gerard er anders met haar over begonnen was, en dat heeft hij dus niet gedaan,quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:20 schreef bull1966 het volgende:
[..]
is normaal als je een oude "vriend "ziet dat de mensen waar je veel contact mee hebt minder aandacht geeft
Ach het zal ook wel, ik ben in ieder geval op dat moment op haar afgeknapt. En dan ook nog excuses aanbieden aan Joquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze heeft elke dag met hem gesproken, maar als je het anders wil zien, mag ik denk er anders over.
Nu pas?quote:
Gatverdamme, je reinste omkoperij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:22 schreef Candyfreak het volgende:
Beste vrienden van Joanna,
Joan en ik zijn jullie dankbaar dat er zoveel op Joan gestemd is.
Zonder jullie stemmen had Joan het misschien niet zo lang gered.
Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van www.theonlinefashionstore.nl en www.totalbeautycareshop.nl
Je gebruikt de kortingscode sstjoanna en ontvangt dan 20 % korting in je winkelmandje. Dagelijks ontvangen we veel bestellingen van de kleding die Joanna draagt. Ook voor de mannen hebben we sinds een week t-shirts met Madonna of Adriana Lima.
Dus geniet ze!
http://joannaverweijen.hy(...)le_Joanna_fans/VyqH/
Bah
O wat leuk!!! Ik ga een topje bestellen!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:22 schreef Candyfreak het volgende:
Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van theonlinefashionstore en totalbeautycareshop
Je gebruikt de kortingscode sstjoanna en ontvangt dan 20 % korting in je winkelmandje. Dagelijks ontvangen we veel bestellingen van de kleding die Joanna draagt. Ook voor de mannen hebben we sinds een week t-shirts met Madonna of Adriana Lima.
Dus geniet ze!
Bah
JoJo weet dit ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:22 schreef Candyfreak het volgende:
Daarom geef ik jullie 20 % korting op alle artikelen van theonlinefashionstore en totalbeautycareshop
Dus geniet ze!
Bah
Misschien krijg je er wel gratis zo'n drollen-vanger bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O wat leuk!!! Ik ga een topje bestellen!!
Yep ze zei " Dit is waar ik op beoordeeld word.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef bull1966 het volgende:
[..]
JoJo weet dit ook
zei het zelf nadat ze haar vuilnisjurk had moeten inleveren :
dit is zo fakking goed voor m'n label
of een plastic lipquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel gratis zo'n drollen-vanger bij.
Welnee dat is slim zaken doen.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel gratis zo'n drollen-vanger bij.
[..]
Yep ze zei " Dit is waar ik op beoordeeld word.![]()
Fenneke!quote:FKJ_tje Fenneke
Ik draag nooit een joggingbroek in bed, tis maar dat jullie het weten ;-) vandaag lekker relaxen! #sstnl
3 minutes ago
Oorlog in Afganistan wellicht, hoewel die toch wel meer kost.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:27 schreef meneertje1972 het volgende:
heeft iemand het al gevonden waar Sharon en Gerard het over hebben dat Obama's trip 1 miljard zou hebben gekost en 10 miljoen opleverde aan contracten?
erg he!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:28 schreef beequeen het volgende:
De hoogbegaafde: India was vroeger toch Perzië?
dit was het... ze wilden het googlen maar dat gaat beetje moeilijk daar...quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:27 schreef meneertje1972 het volgende:
heeft iemand het al gevonden waar Sharon en Gerard het over hebben dat Obama's trip 1 miljard zou hebben gekost en 10 miljoen opleverde aan contracten?
ze zat nog in de domme blondjes modusquote:
Ik snap niet wie hier intrapt.quote:
Perzie is een voetballerquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:28 schreef beequeen het volgende:
De hoogbegaafde: India was vroeger toch Perzië?
Jezus das stemmen kopen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:22 schreef Candyfreak het volgende:
Dus geniet ze!
Bah
Ze had het over een boek die ze leest, dus kan zij niets aan doen, dat de auteur dat niet heeft geschreven. Kan je haar dus niet aanrekenen.quote:
Perzie= Iran leer je al op lagere school. Blijkbaar heeft die muts geen interesse in topografie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze had het over een boek die ze leest, dus kan zij niets aan doen, dat de auteur dat niet heeft geschreven. Kan je haar dus niet aanrekenen.
(Help ik neem het voor Mo op.)
Dream on....quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:33 schreef Dakotamu het volgende:
zou toch leuke tv zijn als mo en jo genomineerd staan, en dat mo dan mag blijven
zag 'm net door de tuin springen met een paraplu en regenjackquote:
zullen toch wel meer zijn die mamajo uit haar droom willen helpen, of sharon van d'r high horse afgooien, zelf als ze een pesthekel hebben aan moquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Dream on....![]()
Ik zou ervoor tekenen, maar 99% van de kijkers niet gok ik zo dus helaas.
Mo wil zelf wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:36 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zullen toch wel meer zijn die mamajo uit haar droom willen helpen, of sharon van d'r high horse afgooien, zelf als ze een pesthekel hebben aan mo
Wellicht als Jo tegenover een Flip of Gerard zou komen te staan, 1 tegen 1, wat niet zal gebeuren natuurlijk. Maar gaat om het idee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:36 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zullen toch wel meer zijn die mamajo uit haar droom willen helpen, of sharon van d'r high horse afgooien, zelf als ze een pesthekel hebben aan mo
wil jij hem in zijn boxer zien dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:39 schreef Candyfreak het volgende:
Karim moet die lelijke broek uitdoen
over paar weken lopen hele volksstammen erin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:39 schreef Candyfreak het volgende:
Karim moet die lelijke broek uitdoen
Achja Gerard blijft apart, en wie zal zeggen wat hij echt denkt over geheimen. Hij heeft Karim's geheim meermalen exact benoemt tegenover Karim, geen idee of hij door heeft dat dat psies goed was. Wellicht wil hij Karim's geheim (nog) niet raden tenzij iemand erop drukt en warm zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard zit weer de raarste dingen te denken over het geheim van Karim. Nu is Karim volgens Gerard een bruggenbouwer.
PS: kijken jullie niet ofzo waar jullie het over hebben is niet wat er is.
Gerardquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:45 schreef bull1966 het volgende:
sharon :
die filip trekt ook steeds meer naar jullie toe
geer :
de kaarten zijn al geschud
snap dat niet helemaal. 21 jaar geleden is de dochter van mijn vriendin geboren met pasen (in maart) en het was ontzettend heet toen. Volgens mij liep het tegen de 30 graden toenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:54 schreef MargrietV het volgende:
Meteorologen voorspellen de warmste Pasen sinds 1901, met temperaturen tussen de 23 en 26 graden. Terwijl er donkere wolken hangen boven Portugal en Spanje, is het in België en Nederland juist heerlijk weer met zomerse temperaturen.
En dan zetten ze deze foto erbij. Ze heeft alleen haar bed verschoond en de was in het lab gezet.quote:Het is tijd voor een grote schoonmaak.
De bewoners hebben weer nieuwe boodschappen en schoon beddengoed gekregen van De Stem. Ze verschonen de bedden en Karim gaat aan de slag in de douche en het toilet. Segredo besluit om niet mee te helpen en ligt languit te slapen op het bed van Monique.
Hahaha wat slecht, die foto is van het fakking carnaval.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:47 schreef beequeen het volgende:
Van de SST site:
[..]
En dan zetten ze deze foto erbij. Ze heeft alleen haar bed verschoond en de was in het lab gezet.![]()
[ afbeelding ]
Dus dat! Idioten zijn het. Karim en Geer zijn heel lang aan het poetsen geweest, maar dit is niet belangrijk hè?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:48 schreef Urb het volgende:
Hahaha wat slecht, die foto is van het fakking carnaval.
Omgquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:48 schreef Urb het volgende:
[..]
Jo heeft mucho trek in kaas met mosterd, maar word totaal genegeerd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:50 schreef knagsje het volgende:
en jo moet weer ff luistervinken bij de musky's
ik moet zeggen dat mijn interesse in de streams binnen een paar minuten weg is, wanneer ik de 3 musquito's niet op de streams zien. Dus ik was wel aan het luisterenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:49 schreef meneertje1972 het volgende:
Gesprek 3 muskito's is interessant maar de mensen hier zijn allemaal met Joanna bezig die ze niet leuk vinden maar stiekem wel want ze hebben het er de hele dag over.
Sharon ook, samen met Gerard buiten dat hok en dat zeil poep-vrij gemaakt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat! Idioten zijn het. Karim en Geer zijn heel lang aan het poetsen geweest, maar dit is niet belangrijk hè?
de week van de verandering:quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Jo heeft mucho trek in kaas met mosterd, maar word totaal genegeerd.![]()
![]()
En dat zegt Sharon, die niet hoorde tot de 3 muskito's maar zichzelf nu als de vervanger van Alex ziet. Ze is beslist niet puur en goudeerlijk, ze is rete-slim en uitgekookt, ze plakt aan de populairste mannen en slijmt met excuses bij Joanna omdat die wel erg populair naar voren kwam met het hoge stem-percentage tegen Laura.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:45 schreef bull1966 het volgende:
sharon :
die filip trekt ook steeds meer naar jullie toe
geer :
de kaarten zijn al geschud
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:53 schreef knagsje het volgende:
als die jo er nou eens uitvliegt dan wordt het nog leuk in het huis
sharon is allang met geer bevriend hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:53 schreef Namat het volgende:
[..]
En dat zegt Sharon, die niet hoorde tot de 3 muskito's maar zichzelf nu als de vervanger van Alex ziet. Ze is beslist niet puur en goudeerlijk, ze is rete-slim en uitgekookt, ze plakt aan de populairste mannen en slijmt met excuses bij Joanna omdat die wel erg populair naar voren kwam met het hoge stem-percentage tegen Laura.
Sharon is de échte golddigger van het spel en ze manipuleert de bewoners én de kijkers thuis.
Ja iddquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:48 schreef Urb het volgende:
[..]
En ze wil er geen Flip bijhebben, das duidelijk, puur egoismequote:Op zaterdag 23 april 2011 12:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
sharon is allang met geer bevriend hoor
iedereen zit daar voor zichzelf toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:56 schreef Namat het volgende:
[..]
En ze wil er geen Flip bijhebben, das duidelijk, puur egoisme
wil gerard ook nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:56 schreef Namat het volgende:
[..]
En ze wil er geen Flip bijhebben, das duidelijk, puur egoisme
Dit is erg verleidelijk, en het lijkt ook te zijn wat ze willen, je hoort al die bakvissen ook zeggen dat " je maar niet moet kijken als je Jo niet leuk vind" waardoor er alleen Joanna fans overblijven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja idd![]()
Weet je ik ben er eigenlijk klaar mee. Ik ga mn leven weer oppakken, want dit slaat echt weer alles.
Waarom wil zij dan wel bij Geer en mag Flip niet? Ze wil Geer voor zichzelf, is bang voor concurrentie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
iedereen zit daar voor zichzelf toch?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:58 schreef bull1966 het volgende:
Mo zit vrijwel zeker op de bank mede omdat ze daar zelf om gevraagd heeft
En omdat ze kansloos is in de finale eventueel. Maargoed zo ver zal het toch echt niet meer komen nu met Mo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:00 schreef bull1966 het volgende:
maar als ze daar in het huis gehaaider zijn houden ze haar erin
omdat ze uit haarzelf wel gaat of omdat je vrijwel zeker terug kan komen als je samen met haar op de bank zit
Tot op de dag van vandaag ja. Is er iemand die het ook echt gezien heeft? Of zat er weer zo'n fakking SL op? Eerlijk gezegd geloof ik Gerard eerder dan die losbandige Aafke in dit gevalquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Stab![]()
![]()
![]()
Heh, Gerard verteld dat Aafke hem op z'n bek pakte, iets wat ze altijd ontkent heeft.![]()
Ja maar je mag geen afspraken hoor. Echt nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:07 schreef meneertje1972 het volgende:
THEORIE NOMINATIES: Groep Gerard gaat eruit
Er zijn nu twee groepen:
groep 1: Sharon Gerard Karim
groep 2: Monique, Joanna, Philip
Als groep 2 slim is (lees: van te voren afspreekt) allemaal voor Karim en Gerard te stemmen dan gebeurd er het volgende:
Sharon--> Philip + Monique
Gerard--> Philip + Joanna
Karim--> Philip + Joanna
Monique --> Karim + Gerard
Philip--> Karim + Gerard
Joanna--> Karim + Gerard
Kortom: Karim en Gerard zijn genomineerd volgende week als groep "gerard" ook niet met elkaar afspreken allemaal dezelfden te nomineren. Als je 1-tje ander doet krijgt deze 2 stemmen en ben je niet genomineerd. De week daarop wordt het nog makkelijker voor groep 'Joanna' om de overige 2 uit groep Gerard te nomineren. Zo wordt de groep Gerard weggestemd door nominatie afspraken.
Er was geen SL, maar het ging vrij snel allemaal, dus of ze echt d'r tong erin gooide ofquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Tot op de dag van vandaag ja. Is er iemand die het ook echt gezien heeft? Of zat er weer zo'n fakking SL op? Eerlijk gezegd geloof ik Gerard eerder dan die losbandige Aafke in dit geval
JoJo mag dat welquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:09 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja maar je mag geen afspraken hoor. Echt niet
Oh lekker dan. En ook gewoon weten dat ie een vrouw thuis heeft zittenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Er was geen SL, maar het ging vrij snel allemaal, dus of ze echt d'r tong erin gooide ofe is niet duidelijk, wel was te zien dat Aafke Gerard duidelijk besprong en hij hier uiteraard niet van gediend was.
Tsja da's zowieso al achterhaald, maar ik denk ( en hoop ) niet dat Meneertje het bij het goede eind heeft, Mo zal toch ook wel minstens 3 stemmen krijgen doordat ze het opgegeven lijkt te hebben, en wellicht zelfs meer maar we zullen zien, niet is wat het lijkt enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:09 schreef rico80 het volgende:
[..]
Walgelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Stab![]()
![]()
![]()
Heh, Gerard verteld dat Aafke hem op z'n bek pakte, iets wat ze altijd ontkent heeft.![]()
Exact.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:14 schreef Dakotamu het volgende:
de regie kan op de bank zetten wie ze willen, denk niet eens dat de bewoners plannen hoeven te maken...
willen ze sharon en mo op de bank hebben, dan is het enige wat ze hoeven te doen: noem 1 persoon met wie je wilt overblijven
Tuurlijk, Flip zingt een zinnetje mee en meteen moet er bijgezet worden dat hij meezingt terwijl hij er alleen maar bij zat dom te lachen tot aan het einde dan.quote:Zelfverzonnen tekst
23 april om 12.18
Gerard, Karim en Philip zingen.
Karim pingelt op zijn gitaar en zingt wat. Gerard begint mee te zingen met zelfverzonnen tekst: "Fenneke, only three weeks from now." Karim maakt zijn compleet en zingt het refrein: "This is love in my head, I'm gonna love you baby." Philip zit er bij en lacht. Om het liedje af te maken eindigt Philip met de tekst: "Gerard, you be home soon." De heren lachen en zingen vrolijk verder.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:58 schreef bull1966 het volgende:
kwam vannacht ook al langs hier
die moeten ze in het huis laten horen
lache
huh dan zitten gerard,karim, jo en flip op de bank toch ? iedereen even veel stemmen danquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:09 schreef rico80 het volgende:
[..]
die is de wijste!quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef bull1966 het volgende:
stef bekijkt het zooitje ongeregeld ff en trekt zijn conclusies
.
.
.
[ afbeelding ]
Gerardquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gerard geeft Sharon goeie tips over de opvoeding van de pup.
Dan heeft ze niet echt opgelet, want ze geeft nu ongeveer 120 commando's in een minuut, daar komt niemand uit vrees ik en zeker die hond niet.quote:
mo gaat op zekerquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
Op zeker dat de Jo-groep afspraken gaat makenHopen dan dat groep Gerard hetzelfde doet. Staan er 4 genomineerd (jo/mo/karim/gerard) Dan gaat Mootje
Sharon: Zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, zit, Goedzo! Kom maarrrrrrrr !quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dan heeft ze niet echt opgelet, want ze geeft nu ongeveer 120 commando's in een minuut, daar komt niemand uit vrees ik en zeker die hond niet.
enigma ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is Gerard nou ook bezig met zijn enigma? Of is ie gewoon aan t lezen?
quote:
Gewoon lezen. Voor het seinen gebruikt hij het NLP boek.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:34 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is Gerard nou ook bezig met zijn enigma? Of is ie gewoon aan t lezen?
seinen naar wie ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Gewoon lezen. Voor het seinen gebruikt hij het NLP boek.
Btw: Geer heeft als enige zijn dekbed laten luchten.
dan kun je het beste even 1200 cossen terug lezenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Al ruim 1/2 maanden niet meer gekeken.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk naar de aliens die de schapen de tuin in gebeamered hebben.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk naar de aliens die de schapen de tuin in gebeamered hebben.![]()
Wat???quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef snetje het volgende:
lekker irritant dat voeren![]()
@ stab ... je fakes zijn top!!![]()
![]()
![]()
Te warm achter in de tuin, totaal geen wind, en radio 50+ staat weer es hard aan bij die dove buren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lekker weer ook hier, daar niet
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Te warm achter in de tuin, totaal geen wind, en radio 50+ staat weer es hard aan bij die dove buren.![]()
Zo maar stukje wandelen of fietsen denk.![]()
Wellicht tot later vandaag
thanks, ik doe mn bestquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef snetje het volgende:
lekker irritant dat voeren![]()
@ stab ... je fakes zijn top!!![]()
![]()
![]()
hier ook te warm in de tuin en ook de buren hebben bagger radio aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Te warm achter in de tuin, totaal geen wind, en radio 50+ staat weer es hard aan bij die dove buren.![]()
Wellicht tot later vandaag
Hier ook te warm, en de buren zijn hun huis aan het opknappen, druk aan het schuren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hier ook te warm in de tuin en ook de buren hebben bagger radio aan
ook zo fijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hier ook te warm, en de buren zijn hun huis aan het opknappen, druk aan het schuren.
Niks wat een beetje Biohazard in de weg staat...music battle die buren van je en blaas ze weg...doe ik nu ook met die Trekzak Roma die hier beneden staat te "Oh Solo Mio'en"quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Wellicht nog tot later vandaag
Hihiquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:48 schreef sjampoeh het volgende:
Fenneke :
FKJ_tje
Reply Retweet
Ik draag nooit een joggingbroek in bed, tis maar dat jullie het weten ;-) vandaag lekker relaxen! #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone
alleen klagen over de buren hè, niet over het weerquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Hier ook te warm, en de buren zijn hun huis aan het opknappen, druk aan het schuren.
weer is prima!quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
alleen klagen over de buren hè, niet over het weer![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:54 schreef rico80 het volgende:
Hier achter voltrekt zich een leukere soap. Zit lekker op t balkon komt er een ventje van een jaar of 8 aangerend naar zn vriendjes: "Mn zus is zwanger mn zus is zwanger"
Gevolgt door "Mn zus heeft een man want ze is zwanger"
Iets zegt mij dat dit 8-jarige knulletje een ongelukje nog niet echt kan herkennen whaha
Ja, Vadertje/Moedertje spelen is niet meer zoals ik me het herinnerde...quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe oud zou die zus zijn als hij 8 is
9 denk ik en heeft gister getongeld met een vriendje uit de klas. Je kent die mop toch wel? Van die twee fietsen, die op elkaar liggen. Paar maanden later ligt er een kinderfietsje bijquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou het is een niet-westers gezin met héél véél kinderen, dat weet ik wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
haha nee die ken ik nie serieus niequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
9 denk ik en heeft gister getongeld met een vriendje uit de klas. Je kent die mop toch wel? Van die twee fietsen, die op elkaar liggen. Paar maanden later ligt er een kinderfietsje bij
Uhuh...want me d'r 11e moet ze toch echt wel klaar zijn voor de garagebox....quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
9 denk ik en heeft gister getongeld met een vriendje uit de klas. Je kent die mop toch wel? Van die twee fietsen, die op elkaar liggen. Paar maanden later ligt er een kinderfietsje bij
Goh, weer een nieuwe bikini?quote:
ha ja de waarheid is zo achterhaald daaroquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
De Kamer van de Informatievoorziening bedoel je.
ze verziekt ut hele progquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:00 schreef MargrietV het volgende:
Joanna krijgt de opdracht de missie te verzieken.
Nee..... eh, jaaaquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:01 schreef beequeen het volgende:
Karim tegen Djoon: moet je wat passen?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:01 schreef beequeen het volgende:
Echt hè? En nu trekt ze een jasje aan.quote:
ik hoop der kistquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:01 schreef beequeen het volgende:
Een vuilniszak van eigen label will do.quote:
want jo vind reepjes lekkerquote:
ik vind reepjes ook lekker maar dan van Jo....grof gesneden graagquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
want jo vind reepjes lekker![]()
alsof de smaak verandert als je er blokjes van maakt
Jij ben echt ''fan'' van Jo he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik vind reepjes ook lekker maar dan van Jo....grof gesneden graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |