Haha, zijn zeker strenge bouw-eisen voor je stad? xDquote:Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef Samael het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van het instabiele zand.
Alles wat je nodig hebt, zit in een zo'n bol.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:06 schreef dnbrainwash het volgende:
Ziet er inderdaad tof uit, ook dat daar beneden nog grotten zijn met lava enzo.
De bollen vind ik persoonlijk minder, maar het hele eiland in het niks idee vind daarentegen wel erg tof. Dat komt een beetje overeen met het hele "floating island" concept dat Notch had verwerkt in de Indev fase van Minecraft.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:37 schreef maurisioo het volgende:
Ah, dit ziet er leuk uit:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij komt dat met BETA 1.6quote:Op donderdag 28 april 2011 12:19 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb ik wat gemist dat je ineens kaarten kunt maken? Of is dat een mod?
hoe is dat gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:37 schreef maurisioo het volgende:
Ah, dit ziet er leuk uit:
[ link | afbeelding ]
Ahquote:Op donderdag 28 april 2011 12:20 schreef Samael het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat met BETA 1.6
zie : The Word of Notch
Tja, het is natuurlijk niet het mooiste landschap. Alleen het gaat hier echt om de gameplay. Dat maakt zulke mappen zo bijzonder vind ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:17 schreef Samael het volgende:
[..]
De bollen vind ik persoonlijk minder, maar het hele eiland in het niks idee vind daarentegen wel erg tof. Dat komt een beetje overeen met het hele "floating island" concept dat Notch had verwerkt in de Indev fase van Minecraft.
Mooi is het zeker niet, maar ik zie er wel potentie in als het op gelijke hoogte is en wat beter uitgewerkt. Zo krijg je dan zwevende eilanden die alleen te bereiken zijn met een vliegtuig oid.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:25 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tja, het is natuurlijk niet het mooiste landschap. Alleen het gaat hier echt om de gameplay. Dat maakt zulke mappen zo bijzonder vind ik.
Bruggen van dirt en afdelen met water ftwquote:Op donderdag 28 april 2011 12:42 schreef Samael het volgende:
[..]
Mooi is het zeker niet, maar ik zie er wel potentie in als het op gelijke hoogte is en wat beter uitgewerkt. Zo krijg je dan zwevende eilanden die alleen te bereiken zijn met een vliegtuig oid.
WTF, ik had een heel bericht getypt en gepost..quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 13:57 schreef dnbrainwash het volgende:
Mede mogelijk gemaakt door onze serverfiles!![]()
Yeah ik weet het..quote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
maurisio gespot op toothless![]()
Had ik niet van je verwacht..
Ja ik kijk nu alquote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
maurisio gespot op toothless![]()
Had ik niet van je verwacht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |