dat was wat ik ook duidelijk probeerde te makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:30 schreef Verbodsbord het volgende:
Kunnen we allemaal een keer oprotten met dat gekanker over privé zaken die geen fuck te maken hebben met minecraft.
Tering zeg
Leuk, en veel succes! Kan er helaas niet bij zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drumpie's server komt zo online met creative en survival (voorlopig)
Zoals jesse al zei, rondje maken werkt nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:00 schreef knappert_ het volgende:
[..]
En als je nu is een rondje maakt? heb je lang niet zoveel rails nodig, maar wel 1km afgelegd, naar verloop van tijd dan (:
Spijtig ): dacht dat t een goed idee zou zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:20 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zoals jesse al zei, rondje maken werkt nietHeb zelf een track van ongeveer 400m en daarover een kwartier rondjes rijden gaf me geen achievement..
Drumpie komt zo online zei diequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef knappert_ het volgende:
[..]
Spijtig ): dacht dat t een goed idee zou zijn.
Bestaat er nog een fok server waar je kunt survivalen en naar nether kunt?
Ik vond mezelf ook al brilliant toen ik dat meteen bedacht haha, maar helaas. Notch is te slimquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef knappert_ het volgende:
[..]
Spijtig ): dacht dat t een goed idee zou zijn.
Bestaat er nog een fok server waar je kunt survivalen en naar nether kunt?
Ooh oke, zijn server doet het inmiddels alweer?quote:
Haha, ja ik had dus ook zo'n eureka momentje, achja, zou te makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook al brilliant toen ik dat meteen bedacht haha, maar helaas. Notch is te slim
Nog niet, paar plugins die ik graag wil werken niet ATM, 1tje moet al gefixt zijn als het goed is ga nu testen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef knappert_ het volgende:
[..]
Ooh oke, zijn server doet het inmiddels alweer?
[..]
Haha, ja ik had dus ook zo'n eureka momentje, achja, zou te makkelijk zijn.
Haha, een verrekijker. Dat zou wel leuk zijn, maar denk niet dat het handig is voor de render distancequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef vogelkooi het volgende:
Ik wil dat notch er een verrekijker inbouwt.
Mooi! Vind het zelf altijd een leuke uitdaging om een gebouw 'in een rots' te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef joostmakaay het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt heel uitbundig en vetjes, maar this is ma crib! (d)
ik ga er vanuit dat jij hebt geupdate en niet dat minecraft naar 1.5_2 is gegaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:35 schreef mschol het volgende:
net geupdate.. en lol @ regen (net een regenbui gekregen daar..)
ahaha, nu denk ik dat jij de oude buurman bent van familyguyquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hmm de server gaat morgen open loop nog tegen belangrijke problemen aan. Krijg morgen ook me nieuwe laptop wat fijner werkt dan me buurjongens pc heletijd.
?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:40 schreef knappert_ het volgende:
[..]
ahaha, nu denk ik dat jij de oude buurman bent van familyguy
uiteraard handmatig geupdate.. maar ben dan ook niet naar 1.5_2 gegaan..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:48 schreef Jesse_van_Laar het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat jij hebt geupdate en niet dat minecraft naar 1.5_2 is gegaan?
Server is 1.5_02 en de client is gewoon 1.5_01, dus er zal nooit _02 links boven in je scherm komen te staanquote:Op woensdag 27 april 2011 02:07 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard handmatig geupdate.. maar ben dan ook niet naar 1.5_2 gegaan..
ben naar 1.5_01 gegaan???
eff update forcen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |