Ja ga maar naar Toothless, waarschijnlijk een leuke server voor jouquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
@ toothless, heeft jouw server veel griefers?
of heeft jou server zo regel dat je alleen mag bouwen als je .... bent?
en is het waar dat je om de 2 a 3 weken de server reset?:(
Er zijn geen griefers en je kan gewoon bouwen wat je wilt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
@ toothless, heeft jouw server veel griefers?
of heeft jou server zo regel dat je alleen mag bouwen als je .... bent?
en is het waar dat je om de 2 a 3 weken de server reset?:(
redstone torch tussen zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
ik heb nu een best wel lang redstone circuit, maar het vuur houdt op, hoe kan ik t verlengen (redstone)
Ff een PM sturen naar toothless om het te vragenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef JKDIDIT het volgende:
Hallo,
Ik ben JK en ik kwam dit topic tegen via google dus gelijk even geregistreed. Ik en een vriend van mij spelen ook minecraft en kwamen dit topic tegen waar ook allemaal Nederlanders spelen, die server van Toothless lijkt ons wel leuk is het mogelijk om die te joinen en hoe?
Thnx
Ah oke bedankt..quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ff een PM sturen naar toothless om het te vragen
Welkom op Fok!
1) wanneer komt de nieuwe server live?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hotel Taj Mahal in progress:
Alles in progress.
Hotel:
[ afbeelding ]
Ingang:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf ingang op de Taj Mahal van DNB:
[ afbeelding ]
Achter aanzicht hotel:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf achterkant hotel:
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf toren Taj Mahal:
[ afbeelding ]
Fontein by night:
[ afbeelding ]
uhmquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:01 schreef mschol het volgende:
[..]
1) wanneer komt de nieuwe server live?
2) hoe kom je aan een stack van 117 blokken?
oke danquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
uhm
morgen komt die online![]()
en is een foutje van de server denk ik, is creative dus gewoon unlimited blokken.
1.5quote:Op zondag 24 april 2011 18:03 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
is de server voor 1.4_01?
of 1.5?
Nee. Maar je kan toch updaten?quote:Op zondag 24 april 2011 18:21 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
kut, kan ik er wel bij als ik 1.4_01 heb?
Morgen, support is nu dicht en heb ze nodig.quote:Op zondag 24 april 2011 16:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo leuk, Drumpies server doet het niet...
Beetje veel mensen op je server?quote:Op zondag 24 april 2011 18:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Morgen, support is nu dicht en heb ze nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |