Alles staat er anders gewoon nog hoor, al sinds Tim het hoste.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:53 schreef Berend. het volgende:
[..]
Waarom plaats je niet gewoon is de map online?
Naja, jij wint ik zal stoppen met deze onzinnige discussie. Alleen een waarschuwing aan iedereen bij Toothless. Alles wat je nu bouwt is binnen een week of 2/3 weer weg, en Toothless gooit geen map online. En dat weet ik omdat het nu ongeveer 2 keer is gebeurd
Ik heb er ook ooit op gespeeld? Mijn shit staat er ook nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarom zeur je over een map waar je zelf niet op speelt?
Dan ga je er weer spelen? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit op gespeeld? Mijn shit staat er ook nog
Nee dankje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan ga je er weer spelen? Ik zie het probleem niet zo.
Klopt, je bent nu gewoon bezig om toothless zwart te maken, omdat jullie een keer een conflict hebben gehad dat niks met minecraft te maken heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:00 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee dankje.
Nu ga jij:
Waarom zit je dan te zeuren?![]()
Yeah, dat speelt een rol. Maar ik vraag me af waarom een host niet gewoon zijn map online zet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Klopt, je bent nu gewoon bezig om toothless zwart te maken, omdat jullie een keer een conflict hebben gehad dat niks met minecraft te maken heeft.
Vrij kinderachtig.
Zet jij lekker je map onlinequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Yeah, dat speelt een rol. Maar ik vraag me af waarom een host niet gewoon zijn map online zet?
Zolang de server online is, is daar toch geen enkele reden toe?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:04 schreef Berend. het volgende:
[..]
Yeah, dat speelt een rol. Maar ik vraag me af waarom een host niet gewoon zijn map online zet?
Maar als hij stopt is het nadas noppes, je krijgt heus niets hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zolang de server online is, is daar toch geen enkele reden toe?
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:06 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maar als hij stopt is het nadas noppes, je krijgt heus niets hoor
Naja zoals ik al zei, ik stop met de discussie. #exit
Omdat ik altijd het laatste woord moet hebben. Hebben de vorige keren het niet bewezen? Iedereen Toothless PM'en, niemand kreeg de mapquote:
vergelijk mij maar met Apple.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omdat ik altijd het laatste woord moet hebben. Hebben de vorige keren het niet bewezen? Iedereen Toothless PM'en, niemand kreeg de map
Nu heb ik mijn antwoord, primaquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:09 schreef Toothless het volgende:
[..]
vergelijk mij maar met Apple.
de zooi gesloten houden
Want de server is weer online, anders waren er nu drie servers geweest met dezelfde map.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef Berend. het volgende:
[..]
Omdat ik altijd het laatste woord moet hebben. Hebben de vorige keren het niet bewezen? Iedereen Toothless PM'en, niemand kreeg de map
de "server" (=desktop pc, zonder redundantie zo te zien) kan er elk moment mee kappen.. zie het ook als off-site backupquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zolang de server online is, is daar toch geen enkele reden toe?
Maar het kan ook zijn dat je ge ignored wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:09 schreef Toothless het volgende:
[..]
En als je het lief vraagt maak ik wel een .scematic of geef ik wel de map.
berend staat op mijn ignorelijst jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Maar het kan ook zijn dat je ge ignored word.
dubbele voeding? dubbele netwerkverbinding? hardware Raid 1+0 (of 5 of een van de andere optie's) met hot spare's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |