Geweldig nummer....quote:
toevallig gehoord zekerquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:10 schreef Urb het volgende:
Als Mo gaat dan zijn Jo en Flip de lul maar daar zal heus wel weer iets op verzonnen worden.
Hoewel er volgens Jo nog maar 2 nominaties aankomen, heeft ze van de stem gehoord...
Als maik daar nu niet mee bezig is in zijn hoofd (als ie alles heeft terug gezien)quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo heeft het vooral moeilijk met het vertrek van Maik omdat ze hem nu niet meer 24/7 in de gaten kan houden. Vreselijk die jaloezie. Snap best dat het voor haar doodvermoeiend is.
The Clashquote:
Idd, in dat filmpje zaten allemaal opbeurende teksten, en het enige wat ze eruit filterde was dat Maik zei dat ie een avond goed was gaan stappen. Is ze daar weer depri over. Dat ie 5 minuten lang positieve lieve woordjes zei ( wat voor spraakzame Maik echt een opgave moet zijn ) hoort ze niet eens, alleen datgene wat ze negatief kan uitleggen. Calimero is er niets bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo heeft het vooral moeilijk met het vertrek van Maik omdat ze hem nu niet meer 24/7 in de gaten kan houden. Vreselijk die jaloezie. Snap best dat het voor haar doodvermoeiend is.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geweldig nummer....
Ik zeg Mo blijf er maar lekker in tot donderdag.
En dan zwaaien we haar uit met maar 2%
Nee dat stond in het script dat ze voor de opnames kreeg heeft moeten instuderen. Wie ze wanneer waar naar toe moet manoeuvreren.quote:
Hij twitterde gister dat ie alles langs zich heen laat gaan, zich er niets van aantrekt en voor Mo gaat..quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als maik daar nu niet mee bezig is in zijn hoofd (als ie alles heeft terug gezien)
Dan verdient ie t wat mij betreft om zijn leven lang gestalkt te worden door haar.
Nummer wat mij nu aan haar moet denken Maik die zingt...quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:13 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Maar ze wil denk niet zo hard falen, en dat zal ook wel meespelen.
Oh, deze versie van dat nummer past nog beter bij Mo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is Karim toch altijd leuk met Segredoquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:13 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Maik heeft toch een date met derde keus van de stem
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als maik daar nu niet mee bezig is in zijn hoofd (als ie alles heeft terug gezien)
Dan verdient ie t wat mij betreft om zijn leven lang gestalkt te worden door haar.
Ja, gezien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij twitterde gister dat ie alles langs zich heen laat gaan, zich er niets van aantrekt en voor Mo gaat..
Wat een sukkel!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij twitterde gister dat ie alles langs zich heen laat gaan, zich er niets van aantrekt en voor Mo gaat..
Die had het liefdevolle topic toch al in beslag genomen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:16 schreef rico80 het volgende:
Zal De_Psychiater al wakker zijn? Dan kan ie misschien even een positieve analyse van Mo doen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Idd, in dat filmpje zaten allemaal opbeurende teksten, en het enige wat ze eruit filterde was dat Maik zei dat ie een avond goed was gaan stappen. Is ze daar weer depri over. Dat ie 5 minuten lang positieve lieve woordjes zei ( wat voor spraakzame Maik echt een opgave moet zijn ) hoort ze niet eens, alleen datgene wat ze negatief kan uitleggen. Calimero is er niets bij.
Vlak Jo trouwens ook niet uit, die trekt Mo en Flip ook niet. Had ik echt niet verwacht eigenlijk, dat die zo jaloers zou zijn.Ga toch dat Dennis Flugel verhaal in een heel ander licht zien zo, misschien bestelde hij dat gewoon met een iets te vriendelijke glimlach en is dat in haar hoofd een heftige on-stage pijpscene geworden..
Die is gekquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
maak nooit slapende honden wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:16 schreef rico80 het volgende:
Zal De_Psychiater al wakker zijn? Dan kan ie misschien even een positieve analyse van Mo doen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maak nooit slapende honden wakker
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:17 schreef MargrietV het volgende:
[..]
maak nooit slapende honden trollen wakker
Ik ben net wakker! Doe me een lol!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:16 schreef rico80 het volgende:
dat opperde ik gister al maar toen ging ie janken bij een mod...quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:16 schreef rico80 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat opperde ik gister al maar toen ging ie janken bij een mod...
3 weken a.s donderdagquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:14 schreef sjampoeh het volgende:
dat klopt toch niet wat geer zegt ? dat alex al een maand weg is donderdag ?
Ik weet niet of ik het hier mag posten, maar hier staat uitleg: http://spixtv.nl/reclame.phpquote:
Arme hondquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:20 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet zo zijn benche weer in ze gan eten
Die ziet de bui al hangenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:20 schreef Urb het volgende:
Flip schuift weer es aan bij de Mosquito's.
de overlopertquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:20 schreef Urb het volgende:
Flip schuift weer es aan bij de Mosquito's.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Even je hostfile aanpassen, dan zijn ze weg
Thanksquote:
Nou kun je je ook afvragen of een miljonair wel een normaal referentiekader heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
Geer vindt het sst huis geen normaal referentiekader voor Sego
Psies, helemaal als Mo er ( al dan niet vrijwillig ) eerst uitgaat.quote:
Lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen met dat ze de eer aan zichzelf wil houdenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja wat zei ze nou?
Maik is niet de enige reden ofzo??
Schakelde te laat over
haar misdragingen in het huisquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja wat zei ze nou?
Maik is niet de enige reden ofzo??
Schakelde te laat over
Volgens Guido gaat eerst Mo eruit, dan Sharen, en dan een finale met Geer, Karim, Flip en Jo die Gerard gaat winnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Psies, helemaal als Mo er ( al dan niet vrijwillig ) eerst uitgaat.
De Mosquito's willen samen in de finale maar Flip hoopt nog dat ze naar hem zullen switchen.
Maar goed er kunnen er nog steeds 4 in de finale komen te staan en als dat de Mosquito's + Flip zijn heeft Flip een zeer goed vooruitzicht. Anderen moeten dezelfde stemmers delen ( Zoals bij Karim & Alex, en Gerard & Sharon al eerder aangetoond hebben.)
Gaat ze? Gaat ze? Gaat ze?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lijkt erop dat je gelijk gaat krijgen met dat ze de eer aan zichzelf wil houden
Kan ik mee levenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens Guido gaat eerst Mo eruit, dan Sharen, en dan een finale met Geer, Karim, Flip en Jo die Gerard gaat winnen.
Ik zou hier blij mee zijn, maar van mij mag iedere Mosquito wel winnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Volgens Guido gaat eerst Mo eruit, dan Sharen, en dan een finale met Geer, Karim, Flip en Jo die Gerard gaat winnen.
ik vrees van nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:25 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Als ze niet gaat kunnen we daar niet persoonlijk voor zorgen?![]()
Ze praat er nu heel rustig over ipv heel paniekerig dus het lijkt er wel een beetje op. Maar ze heeft nog niet die 24u aangevraagd volgens mij.quote:
heel erg!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:27 schreef rico80 het volgende:
Echt die Sharon wordt echt gefakt deze week.
Moet je sushi neerzetten, want mevrouw claimt dat haar maag groter wordt van sushi zodat ze meer op kan. Weet niet in welke kliniek zij die opblaasmaag heeft laten inbouwen maar standaard wordt een mens daar niet mee uitgerust volgens mij :pquote:
quote:En kus van
23 april om 09.56
Een warme tong streelt liefdevol in Philips nek.
Hij denkt romantisch gewekt te worden door Joanna, maar als Philip diep in de ogen van zijn wekker kijkt, blijkt het de trouwe viervoeter.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:30 schreef Urb het volgende:
Deze is leuk![]()
![]()
http://www.secretstory.nl/nieuws/2915/En+kus+van+%E2%80%A6
[..]
Je moest eens weten waat Jo allemaal mee uitgerust isquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Moet je sushi neerzetten, want mevrouw claimt dat haar maag groter wordt van sushi zodat ze meer op kan. Weet niet in welke kliniek zij die opblaasmaag heeft laten inbouwen maar standaard wordt een mens daar niet mee uitgerust volgens mij :p
............... zzzzzzzzzzzzzzzzzz daar komt vliegtuig.......... toetoettoet komt een auto...........quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:30 schreef Urb het volgende:
Wow een leuk news item op de SST site.![]()
![]()
http://www.secretstory.nl/nieuws/2915/En+kus+van+%E2%80%A6
[..]
Neuh, die zou tijdens het voeren in slaap zijn gekukeltquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:31 schreef MargrietV het volgende:
[..]
............... zzzzzzzzzzzzzzzzzz daar komt vliegtuig.......... toetoettoet komt een auto...........
Haha dat moet al een tijdje aangevuld worden geloof ik. Maar ja Flip wil niet echt hequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Je moest eens weten waat Jo allemaal mee uitgerust isZal een normaal mens jaloers op kunnen worden . Ze heeft zelfs een ingang voor dr externe geheugen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:31 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Je moest eens weten waat Jo allemaal mee uitgerust isZal een normaal mens jaloers op kunnen worden . Ze heeft zelfs een ingang voor dr externe geheugen
Er is geen tijdslimiet genoemd toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
Mo denkt dat het met de lunch afgelopen is.
Ik hoop dat ze het een hele dag moeten doen
Maik is bi, dus ze loopt niet met 50% maar 100% achterdocht. Iedereen is een gevaar. Lekker relaxed zit je dan in je relatiequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
eMo is alleen maar bang dat Maik vreemd gaat, daarom wil ze weg
Tot nader order toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Er is geen tijdslimiet genoemd toch?
Tot het misgaat denk ik, zodat je Sharon lekker kunnen fucken met dr kluis.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:34 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tot nader order toch?
Ik weet niet eigenlijk
Maik met zijn stok gaat voor kut en drollehok......quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maik is bi, dus ze loopt niet met 50% maar 100% achterdocht. Iedereen is een gevaar. Lekker relaxed zit je dan in je relatie
Lekkah lekkah!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
Maik met zijn stok gaat voor kut en drollehok......
Ik denk vrijstelling voor nominatie OF dat degene mag beslissen welke 2 personen worden genomineerd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:34 schreef Urb het volgende:
Dus, al suggesties over wat er in die kist zit?
Hans Klok?
Potje wax voor Gerard?
Fotolijstje van Buddha voor Joanna?
Tril-ei voor Mo?
Een riem voor Philip?
![]()
Nou en mo die vind alles best ....quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
Maik met zijn stok gaat voor kut en drollehok......
Dat had ze trouwens ook snel overboord gezet, eerst totaal overspannen dat maik ook nieuwsgierig naar mannen is , ze stond voor schut voor nationale tv enzo blabla... en nu maakt het allemaal geen drol meer uit? Of denkt ze dat hij zolang hij bij haar in d'r darmkanaal naar binnen mag, zijn interesse voor de andere sexe plots weg is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Maik is bi, dus ze loopt niet met 50% maar 100% achterdocht. Iedereen is een gevaar. Lekker relaxed zit je dan in je relatie
Ah bah, zoiets zal het best kunnen zijn ja..quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik denk vrijstelling voor nominatie OF dat degene mag beslissen welke 2 personen worden genomineerd.
daarom viel ie voor haarquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou en mo die vind alles best ....
Ik denk dat de stem er nog alle kanten mee op kan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik denk vrijstelling voor nominatie OF dat degene mag beslissen welke 2 personen worden genomineerd.
Hij was toch degene die alleen anale seks had gegeven en niet had ontvangen? Dat zei hij ooit eens volgens mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat had ze trouwens ook snel overboord gezet, eerst totaal overspannen dat maik ook nieuwsgierig naar mannen is , ze stond voor schut voor nationale tv enzo blabla... en nu maakt het allemaal geen drol meer uit? Of denkt ze dat hij zolang hij bij haar in d'r darmkanaal naar binnen mag, zijn intresse voor de andere sexe plots weg is?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:36 schreef Toverheks het volgende:
maak ik uit alles op dat Keetje T naar huis wilheeft ze haar 24 uur aangevraagd wil ze weg moet ik helpen met haar koffer pakken
![]()
![]()
ja ff gisteren alles gemist en een goedemorgen all
huh hoezo ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:27 schreef rico80 het volgende:
Echt die Sharon wordt echt gefakt deze week.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:37 schreef MargrietV het volgende:
volgende missie, help uw medebewoner met toiletbezoek.
Ik heb geen idee, maar ik ben een beetje allergisch voor mensen die denken dat ze een ander wel kunnen veranderen, onder controle houden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij was toch degene die alleen anale seks had gegeven en niet had ontvangen? Dat zei hij ooit eens volgens mij
Dat zou erg zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:37 schreef MargrietV het volgende:
volgende missie, help uw medebewoner met toiletbezoek.
Hij was zo geschrokken van de reactie dat het volgens mij niet in deze details besproken is. Maar misschien heb ik het gemist, ik ben niet onfeilbaar. Boeit me eigenlijk ook weinig, typische gedachte. In sommige culturen is het zelfs zo dat de gever niet als homo wordt aangemerkt maar de ontvanger wel :s Hoezo hypocriet whaha.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij was toch degene die alleen anale seks had gegeven en niet had ontvangen? Dat zei hij ooit eens volgens mij
ja dat is zeker hypocriet inddquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hij was zo geschrokken van de reactie dat het volgens mij niet in deze details besproken is. Maar misschien heb ik het gemist, ik ben niet onfeilbaar. Boeit me eigenlijk ook weinig, typische gedachte. In sommige culturen is het zelfs zo dat de gever niet als homo wordt aangemerkt maar de ontvanger wel :s Hoezo hypocriet whaha.
Omdat iedere keer als een groepsmissie mislukt er 5000 uit de kluis gaat van de bewoner met het meeste geld. En dat is zij, dus is ze iedere keer de sjaak als de rest van die knuppels falen.quote:
oja is ook zo, ja kijken of ze het haar gunnen of dwarsbomen willenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Omdat iedere keer als een groepsmissie mislukt er 5000 uit de kluis gaat van de bewoner met het meeste geld. En dat is zij, dus is ze iedere keer de sjaak als de rest van die knuppels falen.
ze heeft het ook druk denk ik, zij werkt, geer niet meer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
Opvallend dat Pablolaatje al paar dagen niet is komen buurten.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk dat de stem er nog alle kanten mee op kan.
Das namelijk altijd zo. Wie ook wat krijgt, het kan altijd zo gedraaid worden dat er gestuurd wordt. Bijv. door de sanctie pas achteraf te bepalen etc. Net als bij die telefoongesprekken. Daar liggen gewoon een paar scenarios klaar en wat je ook zegt, er gebeurt altijd wat de stem wil.
Die ligt vast lekker aan haar zwembad met dit mooie weer!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:41 schreef MargrietV het volgende:
Opvallend dat Pablolaatje al paar dagen niet is komen buurten.
die is zichzelf al heel lang geleden verloren..quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:41 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Maik Maik
@
@maaikenieboer ik hoor het en lees het op internet. Mo mag van mij absoluut naar de finale maar ze moet daar niet zichzelf verliezen #sstnl
10 hours ago Favorite Retweet Reply
Dat was mijn gedachte ook..quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
die is zichzelf al heel lang geleden verloren..
avocadoquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:43 schreef sjampoeh het volgende:
wat had karim nu net op z'n brood ? groene smurrie ?
dat kind is totaal verpest hequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:43 schreef sjampoeh het volgende:
die botoxlip van jo. Vind het echt lelijk
Tot laterquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:43 schreef Blackprinces het volgende:
Zo en terwijl de bewoners elkaar lekker voeren, ga ik eens boodschappen doen.
Tot laters weer
Geweldigquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:46 schreef rico80 het volgende:
Hehe Geer zit even botox af te zeiken, het blijft angstvallig stil in het hoekje bij Jo.
Ze doet ook net alsof ze t niet hoort he.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:46 schreef rico80 het volgende:
Hehe Geer zit even botox af te zeiken, het blijft angstvallig stil in het hoekje bij Jo.
Haha sorry maar die opmerkingen waren te slecht doch grappig. " Lif a liddul"quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
kap nou over die bianca joh...wat een eng mormel was dat zeg
Je mist een hand, of slechts een paar vingers?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
je moet honden niet voeren, heb ik zelf ondervonden
Sluikreclame voor Liddl?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Haha sorry maar die opmerkingen waren te slecht doch grappig. " Lif a liddul"
Mo heeft dus gedroomd over de week van de verandering, schumacher kwam binnen met botox-naalden en Laura had echt nep tieten etc
zo'n figuur moet in een rls !quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Mo heeft dus gedroomd over de week van de verandering, schumacher kwam binnen met botox-naalden en Laura had echt nep tieten etc
Als Mo daar maar niet achter komt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Maik
goedemorgen allemaal! ze hebben weer een missie, ze moeten elkaar voeren lol. Ik ga zo even lekker aan het water liggen! #sstnl
5 minutes ago via Twitterrific for Mac
tja zijn leven gaat gewoon door he
Zou Mo leuk vindenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
SST_Maik
goedemorgen allemaal! ze hebben weer een missie, ze moeten elkaar voeren lol. Ik ga zo even lekker aan het water liggen! #sstnl
5 minutes ago via Twitterrific for Mac
tja zijn leven gaat gewoon door he
LOLquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef Urb het volgende:
[..]
[..]
Je mist een hand, of slechts een paar vingers?![]()
Is die stalker al bij haar ingetrokken???? Hij heeft zelf geen internet.. 1 + 1 = 2...quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:49 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.sst-lauraenalex.hyves.nl/
Wie maakt nou een Laura en Alex hyves aan
Ik hoorde gister bij Netwerk of weet ik wat dat ze de sociale werkplaatsen van 300000 naar 60000 willen brengen (oid). En dan iemand die dat dan deed. Nou ik zeg je 300000 / 15 = 20000 RLS programma's met geniale castingquote:
wie heeft de eerste kots krabbel geplaatst hahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:49 schreef Candyfreak het volgende:
quote:Lichamelijke veranderingen
23 april om 10.48
Monique heeft een rare droom.
In het kader van de Week van de Veranderingen heeft Monique een bizarre droom. Een bekende plastisch chirurg kwam in het huis om alle bewoners van lichamelijke verandering te voorzien. Gelukkig was het maar een droom. Het Huis der Geheimen is natuurlijk geen plek voor operaties.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
wie heeft de eerste kots krabbel geplaatst haha
Hahahahaha 2 vriendjes maar liefst, waarvan er 1 als profielfoto 2 schildpadden heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:49 schreef Candyfreak het volgende:
81 volgersquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Candyfreak het volgende:
http://twitter.com/#!/SST_LauraEnAlex
toos is 54quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:52 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hahahahaha 2 vriendjes maar liefst, waarvan er 1 als profielfoto 2 schildpadden heeft![]()
Stoffen en Paddo dus:
http://vanzundert46.hyves(...)cture_ProfileBoxLeft
Zou ik zomaar kunnen zijn geweestquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
wie heeft de eerste kots krabbel geplaatst haha
ik zeg doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:50 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik hoorde gister bij Netwerk of weet ik wat dat ze de sociale werkplaatsen van 300000 naar 60000 willen brengen (oid). En dan iemand die dat dan deed. Nou ik zeg je 300000 / 15 = 20000 RLS programma's met geniale casting
nee nix gemist hoor. nee mo kijkt het nog even aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:54 schreef Dakotamu het volgende:
goeiemorgen
heb ik nog wat gemist behalve de voer missie? heeft mo besloten wat ze gaat doen?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Pillen moet zwemmen volgens jo... wat een gelul weer.
Net zoals ze gister dode punten in het haar had.
Als je flip ook als wijf meerekent welquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:55 schreef sjampoeh het volgende:
volgens mij hebben alle wijven daar meds ?
Geer doet de afwas in zijn up, maak er maar even melding van voordat de jofans weer wakker worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:56 schreef Wazigwijfke het volgende:
En gaan ze nu alweer allemaal pitten?
Zij heeft zo'n verschrikkelijke kledingsmaakquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:59 schreef MargrietV het volgende:
en Jo trekt weer een fraaie Truttebolcreatie van <not> Tofs aan.
helemaal waar!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zij heeft zo'n verschrikkelijke kledingsmaak
Denk dat zolang niet officieel de hond van Sharon is, de medebewoners ook hun verantwoordelijkheid hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:02 schreef Dakotamu het volgende:
sharon: niemand gaat met em mee naar buiten....
zucht.... pak die hond op en ga met em mee dan in plaats van te schreeuwen 'ga naar buiten dan, ga naar buiten dan'
niet zelf te eten of drinken, mag alleen maar gevoerd wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:04 schreef meneertje1972 het volgende:
hoezo zegt gerard: niet eten niet eten niet eten? Is het een missie om niet meer te eten?
ze mogen niet zelf eten, ze moeten elkaar voerenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:04 schreef meneertje1972 het volgende:
hoezo zegt gerard: niet eten niet eten niet eten? Is het een missie om niet meer te eten?
En als je niet eet, kan het ook niet mis gaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:05 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
niet zelf te eten of drinken, mag alleen maar gevoerd worden
zelf eten is verboden, je moet je laten voerenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:04 schreef meneertje1972 het volgende:
wat voor meds heeft flip ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als je flip ook als wijf meerekent wel
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:07 schreef Candyfreak het volgende:
Wat een klote weer daar. Gelukkig is het weer hier fijn.
sharon heeft zichzelf al tot baasje uitgeroepen, en zij is degene die het zag, dus haar verantwoordelijkheid toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:05 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Denk dat zolang niet officieel de hond van Sharon is, de medebewoners ook hun verantwoordelijkheid hebben.
Nee dat heeft ze niet zelf gedaan, het is haar in de schoenen geschoven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:08 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
sharon heeft zichzelf al tot baasje uitgeroepen, en zij is degene die het zag, dus haar verantwoordelijkheid toch?
gerard deed het eerder wel goed, rent met een rotgang naar de hond die zijn drolletje er al half uit had hangen lol, op tijd buiten gekomen, uitgebreid beloont dat ie het goed deed, ging ie ook gelijk plassen
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee dat heeft ze niet zelf gedaan, het is haar in de schoenen geschoven.
preciesquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:09 schreef sjampoeh het volgende:
is dat zeil ofzo wat buiten ligt ? waar geer en sjer nu staan ?
nou ja, niet bepaald onder protest in ieder geval, en zij wil per se de beslissingen maken, in ieder geval elke keer dat ik het in beeld zie. als iemand iets wil doen dan beslist zij anders, en haar wil is dan wetquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:09 schreef Urb het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het regent daar echt heel hard of niet?? Sjonge ben ik blij dat ik in Nederland ben.
Yep, helaas zien er meer dan genoeg kijkers die het helemaal geweldig vinden, die oprechte prille liefde voor de mooiste en eerlijkste bewoners van het huis!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik heb zon hekel aan dat geplak de hele tijd.
iemand gaat mist in met snoepquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:15 schreef Dakotamu het volgende:
ben benieuwd of iemand de missie verpest
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:20 schreef Urb het volgende:
Joanna is Tetris aan het spelen in de overvolle koelkast.
Ze groeien ook niet dicht, er komt een soort wormpje in. En ja die kan fakking veel pijn doen als je m eruit druktquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:19 schreef Dakotamu het volgende:
sharon d'r gaatjes groeien dicht..
zal ik wel vreemde oren hebben, na 5 jaar geen oorbellen zijn ze nog steeds niet dicht
ja gewoon opnieuwquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:21 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
yeeej ik kan ook cappen, maar hoe doe je dat dan weer ? die gyazo weer aanklikken ?
First Person Tetris!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:20 schreef Urb het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:22 schreef Capaja het volgende:
iedereen mag Mo nomineren maandag, ze wil naar huis
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
First Person Tetris!!
http://firstpersontetris.com/
kutspel, ik was er aan verslaafd en zag ik gewoon ook blokken overalquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:22 schreef rico80 het volgende:
[..]
First Person Tetris!!
http://firstpersontetris.com/
dacht dat ze dat niet mochten zeggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:22 schreef Capaja het volgende:
iedereen mag Mo nomineren maandag, ze wil naar huis
nee ze zei het ook niet op die manier, maar wel duidelijk genoegquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:25 schreef MargrietV het volgende:
[..]
dacht dat ze dat niet mochten zeggen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:27 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal:)
ik krijg de streams niet aan, hebben jullie er ook problemen mee?
Missie morgen: onderbroeken wisselenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:27 schreef MargrietV het volgende:
missie morgen: elkaars tanden poetsen.
ja he? wij hebben het altijd gezellig toch? maar ze hebben een voer missie had ik begrepen? duurt die de hele dag of alleen bij het ontbijt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:28 schreef rico80 het volgende:
Hier starten ze gewoon. Maar je mist niet veel hoor, Fok is leuker
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:27 schreef MargrietV het volgende:
missie morgen: elkaars tanden poetsen.
is wel het verlengde van elkaar voeren, dus wie weet .....quote:
Niet erbij gezegd, dus waarschijnlijk tot t misgaat zodat er weer 5000 uit de kluis van Sharon kanquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:28 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? wij hebben het altijd gezellig toch? maar ze hebben een voer missie had ik begrepen? duurt die de hele dag of alleen bij het ontbijt?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet erbij gezegd, dus waarschijnlijk tot t misgaat zodat er weer 5000 uit de kluis van Sharon kan
net 5 moet zich indekken, ze willen zo min mogelijk uit betalen bij de finalequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Niet erbij gezegd, dus waarschijnlijk tot t misgaat zodat er weer 5000 uit de kluis van Sharon kan
dat geld zal wel in die kluis gaan endan vinden ze daar weer een manier zodat dat geld naar JoJo gaatquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Achja, eerlijk gezegd zou ze wss toch al genomineerd staan dus nu lijkt het mss of het haar eigen keuze toch al was ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:26 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee ze zei het ook niet op die manier, maar wel duidelijk genoeg
Wedden dat ze buiten de nominaties om weggaat?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:23 schreef livvie het volgende:
Monique wil genomineerd worden door de anderen zei ze net tegen Sharon
ik heb inderdaad ook het idee dat ze dat haarfijn aanvoelt dat ze op de bank zit en ik denk dat haar verknipte brein dit bedacht heeft zodat ze tot in lengte van dagen kan blijven zeggen dat ze noooooooooit op de bank heeft gezeten en dus zooooooooo populair was bij de medebewonersquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Achja, eerlijk gezegd zou ze wss toch al genomineerd staan dus nu lijkt het mss of het haar eigen keuze toch al was ofzo.
Nou dat vraag ik me af hoor. Is het niet gewoon zo dat je een ton krijgt, en dat dit maar speelgeld is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:30 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
net 5 moet zich indekken, ze willen zo min mogelijk uit betalen bij de finale
was ze alweer aan het janken vanmorgen dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wedden dat ze buiten de nominaties om weggaat?
Yeap, er werd gezegd " de missie gaat door tot ik zeg dat ie stopt " op iets in die trant maar iemand zal wel de fout in gaan vroeg of laat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
goede theoriequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique is zo glad als een aal. Die is volgens mij echt bezig om zaken af te dealen met de productie. Als genomineerde op de bank is ze totaal niet interessant, want dan wordt er weinig ge-sms't. Dat weet zij ook.
Ze heeft al veel vaker aangegeven dat ze er voor 20k wel uitstapt, dus die verlaat het huis straks met een lekker douceurtje. Een win-winsituatie voor Mo en Nep5.
Het valt wel op dat Nep5 gelijk de hand op de knip doet: er komt geen geld het huis meer in. (Wellicht wordt zo Mo's oprotpremie gefinancierd).
de drie finalisten krijgen ook de inhoud van hun kluisquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me af hoor. Is het niet gewoon zo dat je een ton krijgt, en dat dit maar speelgeld is?
Want anders kunnen ze dat toch echt niet maken, er is kans om een ton te winnen dan moeten ze er wel voor zorgen dat er in de finale ook een ton in t spel zit. Er is maar 1 partij die er geld bij kan stoppen en er weer uit kan halen en dat is de programmaleiding. Neem aan dat dit wel ergens te achterhalen valt. Zou wel erg raar zijn anders, ze zouden dan alle kluizen kunnen legen heb je 3 maanden voor jan kut in dat huis gezeten.
de winnaar krijgt een ton en de 3 finalisten mogen ook nog eens de kluisinhoud meenemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou dat vraag ik me af hoor. Is het niet gewoon zo dat je een ton krijgt, en dat dit maar speelgeld is?
Want anders kunnen ze dat toch echt niet maken, er is kans om een ton te winnen dan moeten ze er wel voor zorgen dat er in de finale ook een ton in t spel zit. Er is maar 1 partij die er geld bij kan stoppen en er weer uit kan halen en dat is de programmaleiding. Neem aan dat dit wel ergens te achterhalen valt. Zou wel erg raar zijn anders, ze zouden dan alle kluizen kunnen legen heb je 3 maanden voor jan kut in dat huis gezeten.
Ook, als in bovenop die ton?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de drie finalisten krijgen ook de inhoud van hun kluis
dat is wat ik er van begrijp jaquote:
ze is populair bij d'r medebewoners anders had ze al meer dan 1 stem gehadquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:32 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik heb inderdaad ook het idee dat ze dat haarfijn aanvoelt dat ze op de bank zit en ik denk dat haar verknipte brein dit bedacht heeft zodat ze tot in lengte van dagen kan blijven zeggen dat ze noooooooooit op de bank heeft gezeten en dus zooooooooo populair was bij de medebewoners
voor zover ik weet welquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ook, als in bovenop die ton?
nevermind
Daar is ze zelf te lui voor, staat ook 's morgens niet voor hem op om hem uit zn bench te laten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:02 schreef Dakotamu het volgende:
sharon: niemand gaat met em mee naar buiten....
zucht.... pak die hond op en ga met em mee dan in plaats van te schreeuwen 'ga naar buiten dan, ga naar buiten dan'
neeeeeeeeeeeeeee, laat haar gewoon kleren aanhouden aub!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:35 schreef Candyfreak het volgende:
Kan Joanna niet die jumpsuit uittrekken
Kan ze m niet aanhouden en gebruiken waar die voor is? Dus van een flat jumpen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:35 schreef Candyfreak het volgende:
Kan Joanna niet die jumpsuit uittrekken
Yeap, het viel me op dat de stem dit ook zei tijdens de aankondiging van de week van de verandering, maar waarom zou hij dat zeggen, lijkt me beetje overbodige info.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:33 schreef Capaja het volgende:
[..]
de winnaar krijgt een ton en de 3 finalisten mogen ook nog eens de kluisinhoud meenemen
vandaar en zo dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |