Geweldig nummer....quote:
toevallig gehoord zekerquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:10 schreef Urb het volgende:
Als Mo gaat dan zijn Jo en Flip de lul maar daar zal heus wel weer iets op verzonnen worden.
Hoewel er volgens Jo nog maar 2 nominaties aankomen, heeft ze van de stem gehoord...
Als maik daar nu niet mee bezig is in zijn hoofd (als ie alles heeft terug gezien)quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo heeft het vooral moeilijk met het vertrek van Maik omdat ze hem nu niet meer 24/7 in de gaten kan houden. Vreselijk die jaloezie. Snap best dat het voor haar doodvermoeiend is.
The Clashquote:
Idd, in dat filmpje zaten allemaal opbeurende teksten, en het enige wat ze eruit filterde was dat Maik zei dat ie een avond goed was gaan stappen. Is ze daar weer depri over. Dat ie 5 minuten lang positieve lieve woordjes zei ( wat voor spraakzame Maik echt een opgave moet zijn ) hoort ze niet eens, alleen datgene wat ze negatief kan uitleggen. Calimero is er niets bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo heeft het vooral moeilijk met het vertrek van Maik omdat ze hem nu niet meer 24/7 in de gaten kan houden. Vreselijk die jaloezie. Snap best dat het voor haar doodvermoeiend is.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:10 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Geweldig nummer....
Ik zeg Mo blijf er maar lekker in tot donderdag.
En dan zwaaien we haar uit met maar 2%
Nee dat stond in het script dat ze voor de opnames kreeg heeft moeten instuderen. Wie ze wanneer waar naar toe moet manoeuvreren.quote:
Hij twitterde gister dat ie alles langs zich heen laat gaan, zich er niets van aantrekt en voor Mo gaat..quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Als maik daar nu niet mee bezig is in zijn hoofd (als ie alles heeft terug gezien)
Dan verdient ie t wat mij betreft om zijn leven lang gestalkt te worden door haar.
Nummer wat mij nu aan haar moet denken Maik die zingt...quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:13 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Maar ze wil denk niet zo hard falen, en dat zal ook wel meespelen.
Oh, deze versie van dat nummer past nog beter bij Mo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |