quote:Op maandag 25 april 2011 12:38 schreef oh-oh het volgende:
De bomen zijn erg seksueel actief
![]()
Maar tis geen Fukushimazooi
wahahah ja idd, je dacht dat je naar oude rustige bomen zat te kijken, maar ondertussen hequote:Op maandag 25 april 2011 12:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik bekijk al die bomen voor mn raam nu wel ff anders
Seksen als de beestenquote:Op maandag 25 april 2011 12:40 schreef alors het volgende:
[..]
wahahah ja idd, je dacht dat je naar oude rustige bomen zat te kijken, maar ondertussen he!
Die 0,005 is een cadeautjequote:Op maandag 25 april 2011 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoef jou toch niet te vertellen dat een marathon 42,195 km is, hè?
Lijkt me logisch als vandaag MetMichiel niet uitgezonden wordtquote:Op maandag 25 april 2011 14:44 schreef heloef het volgende:
Heb even gebeld naar de NTR ze waren wel zo vriendelijk om me door te verbinden naar het kantoor van Tjitse maar er was daar niemand aanwezig.
Waarschijnlijk z'n jacht op de plek als bankgast.quote:Op maandag 25 april 2011 15:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Lijkt me logisch als vandaag MetMichiel niet uitgezonden wordt.
Waarvoor heb je gebeld dan?![]()
Die heb ik maar opgegeven ik heb alles geprobeerd het is niet gelukt nou jammer dan.quote:Op maandag 25 april 2011 15:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk z'n jacht op de plek als bankgast.
Twitter Tjibbe eens..quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heb ik maar opgegeven ik heb alles geprobeerd het is niet gelukt nou jammer dan.
Heb ik al gedaan en een mail en bericht op facebook gestuurd en de NTR gebeld. Meer kan ik echt niet meer doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |