Nee, dat wist ik niet.quote:
Ik was er in December. Was in die zaal daar vlak bij (koningin Elisabeth zaal, kan datquote:
wtf!quote:
Ja, dat station ziet er nu echt mooi uit!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was er in December. Was in die zaal daar vlak bij (koningin Elisabeth zaal, kan dat) Had daar een dagje lezingen over Autisme.. Daarna even daarbinnen wezen kijken. Best wel mooi al die lagen spoor boven elkaar.
Het is eigenlijk vanuit bed posten. En dat deed jij laatst ookquote:
Ooh dat, toen ik lag te wachten op mn ontbijtje, mocht niet helpenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vanuit bed posten. En dat deed jij laatst ook
Dat deed RZ dus ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dat, toen ik lag te wachten op mn ontbijtje, mocht niet helpenIs wel ff wat anders.
Als het om lagen spoor gaat is het kruisstation Berlin Hbf. ook heel gaaf! Wel een totaal andere stijl dan Antwerpen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was er in December. Was in die zaal daar vlak bij (koningin Elisabeth zaal, kan dat) Had daar een dagje lezingen over Autisme.. Daarna even daarbinnen wezen kijken. Best wel mooi al die lagen spoor boven elkaar.
Geen vrouw, geen seks...helemaal alleen....met mijn knuffelbeerquote:
Dan was hij dus nog aan het liegen ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat deed RZ dus ook.
"Er ligt een heel lief, mooi meisje bij me in bed" postte hij, toen LDG naar de wc was.
Melden dat je met een meid in bed ligt is gewoon not done
Nah, volgens mij zei ik alleen dat ik lag te wachten op mn ontbijt op bed, op een mannier van "kijk eens, goed afgerichtquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat deed RZ dus ook.
"Er ligt een heel lief, mooi meisje bij me in bed" postte hij, toen LDG naar de wc was.
Melden dat je met een meid in bed ligt is gewoon not done
Dat ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan was hij dus nog aan het liegen ook.
Hmm, lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geen vrouw, geen seks...helemaal alleen....met mijn knuffelbeer
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan was hij dus nog aan het liegen ook.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zei ik alleen dat ik lag te wachten op mn ontbijt op bed, op een mannier van "kijk eens, goed afgericht" is toch wat anders dan "kijk mij eens, ik heb sex gehad terwijl dat helemaal niet kan
"
RZ was en jaar geleden met z'n midden 30 nog maagdquote:
Het is patsen dat je bij een vrouw hebt geslapen. Of andersom.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nah, volgens mij zei ik alleen dat ik lag te wachten op mn ontbijt op bed, op een mannier van "kijk eens, goed afgericht" is toch wat anders dan "kijk mij eens, ik heb sex gehad terwijl dat helemaal niet kan
"
Dat weet ze wel hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RZ was en jaar geleden met z'n midden 30 nog maagd
Omdat we ook nog steeds over Jezus Christus praten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef L-E het volgende:
Waarom gaat het hier trouwens zo vaak over iemand die hier allang niet meer komt?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat we ook nog steeds over Jezus Christus praten.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is patsen dat je bij een vrouw hebt geslapen. Of andersom.
Hele topic was het erover eens, sorry
Ja, dat wist ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RZ was en jaar geleden met z'n midden 30 nog maagd
Dat was ook een idioot.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Omdat we ook nog steeds over Jezus Christus praten.
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]daarvoor hoef ik dat niet te posten, ga er vanuit dat als ik ergens een heel weekend ben, ze daar sowieso wel van uit gaan.
Die kon over water lopen, RZ kan batsen...wonderenquote:
Dit past gewoon in het straatje van steeds praten over zoenmevrouw en dat je bij haar bent en dat je haar "goed hebt afgericht"quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]daarvoor hoef ik dat niet te posten, ga er vanuit dat als ik ergens een heel weekend ben, ze daar sowieso wel van uit gaan.
Ja, ik een vrouw africhten, sucker die ik benquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit past gewoon in het straatje van steeds praten over zoenmevrouw en dat je bij haar bent en dat je haar "goed hebt afgericht"
Ik hoorde dat RZ een vriendin heeft nu. Ik hoop dat hij gelukkig is en dat ze oprechter is dan zijn 'ex', dat gun ik hem wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die kon over water lopen, RZ kan batsen...wonderen
Dito.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoorde dat RZ een vriendin heeft nu. Ik hoop dat hij gelukkig is en dat ze oprechter is dan zijn 'ex', dat gun ik hem wel.
+1quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoorde dat RZ een vriendin heeft nu. Ik hoop dat hij gelukkig is en dat ze oprechter is dan zijn 'ex', dat gun ik hem wel.
Ik hoop dat ie heel gelukkig isquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke houding, in de LDG-tijd of daarvoor?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie heel gelukkig is
Ik ergerde me alleen aan zijn houding en het consequent niet aan willen nemen van tips.
Rijst, lekkerquote:
Altijd wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke houding, in de LDG-tijd of daarvoor?
Want dat gedoe met LDG heb ik niet zelf meegemaakt, toen had ik mijn FOK-break, heb alles pas later via PM gehoord.
Ver daarvoor al....altijd al. Kan me nog herinneren dat ie helemaal van slag was van iemand die hij op een bruiloft ontmoet had...laten we zeggen dat ie nu de fase die je normaal op je 15e hebt achter de rug heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke houding, in de LDG-tijd of daarvoor?
Want dat gedoe met LDG heb ik niet zelf meegemaakt, toen had ik mijn FOK-break, heb alles pas later via PM gehoord.
Ja, hij liep qua ontwikkeling enorm achter, maar juist vanwege dat gegeven had ik empathie voor hem. Een kind van 15 bek je toch ook niet af als het zijn eerste liefje heeft?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ver daarvoor al....altijd al. Kan me nog herinneren dat ie helemaal van slag was van iemand die hij op een bruiloft ontmoet had...laten we zeggen dat ie nu de fase die je normaal op je 15e hebt achter de rug heeft
Ja maar als je hier van iedereen al 20x goedbedoelde tips achteloos aan de kant schuift dan maak je het jezelf moeilijk om nog serieus genomen te worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, hij liep qua ontwikkeling enorm achter, maar juist vanwege dat gegeven had ik empathie voor hem. Een kind van 15 bek je toch ook niet af als het zijn eerste liefje heeft?
Geen idee, ken de tekst niet uit mijn hoofdquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja maar als je hier van iedereen al 20x goedbedoelde tips achteloos aan de kant schuift dan maak je het jezelf moeilijk om nog serieus genomen te worden.
+1 nog even 30 rock afkijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:49 schreef Yuki het volgende:
Misschien moet ik zo toch eens gaan slapen
Slapen ja, niet dromen. Tenzij het leuke dromen zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:49 schreef Yuki het volgende:
Misschien moet ik zo toch eens gaan slapen
Ja. Als dat lukt. Want jij komt zeker niet meer vanavondquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Slapen ja, niet dromen. Tenzij het leuke dromen zijn
Hij gaat straks kiezelsteentjes tegen je raam gooien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Als dat lukt. Want jij komt zeker niet meer vanavond
Hihi, ik zei komt.
Als ik wist welk raamquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij gaat straks kiezelsteentjes tegen je raam gooien.
Dit klinkt dubieusquote:
Je kan ook gewoon bellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:54 schreef ArTiC het volgende:
Ja ongeveer, sta ik straks de hele nacht steentjes te gooien...lamme arm
Wat zijn vrouwen toch heerlijk praktischquote:
Goed he?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch heerlijk praktisch
Dat kan ik wel regelen ja.quote:
Alleen als t ze uit komtquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch heerlijk praktisch
Waarom wil je niet?quote:
Ik snap t, sterkte anders droom je maar over mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Gedoe in mijn hoofd. Dan ga ik dromen. Geen nachtmerries hoor, maar ik wil niet dromen over mensen die ik toch nooit meer zie omdat ze dood of gewoon weg zijn. Wakker worden is dan zo'n klap in het gezicht.
Dank je, jij ookquote:
Eerder "ik wil niet slapen" denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:06 schreef ArTiC het volgende:
We kunnen wel een ik kan niet slapen therapiegroepje beginnen.
Kijk naar buiten?quote:
Ik meende het niet, niet meteen zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:11 schreef dawg het volgende:
het hoogtepunt is rond half 6 of nog iets later.
en ik bel babs niet. ik bel niemand.
Oh, dan kijk ik het wel terug op sterrenregengemist.nlquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:11 schreef dawg het volgende:
het hoogtepunt is rond half 6 of nog iets later.
en ik bel babs niet. ik bel niemand.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, dan kijk ik het wel terug op sterrenregengemist.nl
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, dan kijk ik het wel terug op sterrenregengemist.nl
Slaap lekker piratenmeisjequote:
Alaafquote:
Scheelt weinigquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:19 schreef Royco1 het volgende:
Wat een leven hier nog.
Meestal slaapt iedereen al
Het is nacht...je kan dit verwachtenquote:
*plons*quote:
Moguh, alweer wakker door Ventje?quote:
jup, stipt 7 uurquote:
Dat was de smiley, niet ik!quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hand voor je mond als je gaapt Yuki.
En goedemorgen natuurlijk
Hoi jijquote:
Nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
En hebben de singles nog leuke, spannende plannen met pasen?
Misschien uit vanavond, maar heb ff niet zoveel zin, morgen bij mn broertje en schoonzusje eten. 2e paasdag metquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
Wel na de pasenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
Nee uitrustenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:33 schreef Royco1 het volgende:
Hey Tally,quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee uitrustenHopelijk even langs mijn Oma
Ouders. Familie. Niet kunnen doen wat ik zelf wil.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet enthousiast.
Why not?
Ja dat is minder.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ouders. Familie. Niet kunnen doen wat ik zelf wil.
Niet overtuigend genoegquote:
Ik snap dat nooit. Je bent het huis uit, je kan toch zelf bepalen wat je gaat doen. Dat verplichte bij elkaar zitten hou ik niet van.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ouders. Familie. Niet kunnen doen wat ik zelf wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |