kijk goed naar die smiley ik lach gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
krijg lekker in vette zwammestam dan
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee die kan niet zo goed typen, die is lisdektisch
Dan ga ik effe opletten want dan moet je zeker haar stopwoordjes gebruiken in een onbewaakt momentquote:
Geer begon er over en Flip blijf zn enige nummer maar fluiten zingen of neurien..quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef afca_oc het volgende:
Geer is benieuwd naar zijn boot, geef hem dat nieuws alstublieft
ik toch ook ik ben een lief hamstertje hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
kijk goed naar die smiley ik lach gewoon
MOET DAT NOU???? hahahahaha wat een freak is dat ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Geer begon er over en Flip blijf zn enige nummer maar fluiten zingen of neurien..
Hier komt ie :
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Geer begon er over en Flip blijf zn enige nummer maar fluiten zingen of neurien..
Hier komt ie :
[ afbeelding ]
zei hij dat? ik zie alleen ziggo tv hier.. minpuntje voor gerard....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef afca_oc het volgende:
Geer: Ik vind dat Sharon Segredo goed opvoedt
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier komt ie :
[ afbeelding ]
wat is dan met zijn boot?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef afca_oc het volgende:
Hij heeft Karim zijn zwembroek aan!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier komt ie :
[ afbeelding ]
Jo krijgtmucho fakking 200.000 berichten over auto, hond, ex etc.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef afca_oc het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik toch ook ik ben een lief hamstertje hoor
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef Dakotamu het volgende:
joanna neemt zich voor om 50x per week aan haar overwinning te denken... ik denk dat 50x denken uberhaupt een beetje hoog gegrepen is
Is Geer zijn boot ernstig ziek danquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jo krijgtmucho fakking 200.000 berichten over auto, hond, ex etc.
Dan kan een berichtje over de boot er ook wel vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |