abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2011 @ 22:52:03 #1
862 Arcee
Look closer
pi_95871863
Sharon Hooijkaas
Geheim: "Ik overleefde de Tsunami"



quote:
Sharon is een sterke, jonge vrouw van 20 jaar. Ze rijdt in een blauwe Mustang en is een fanatieke beoefenaar van de paardensport, in het bijzonder van het onderdeel reining (een western tak van paardrijden). Ze bezit drie paarden. Iedere dag reist ze om vier uur sochtends van haar woonplaats Almere naar Limburg waar haar geliefde paarden staan.
Overleefde de Tsunami

Secret Story: De Geheimen






quote:
Ik ben sharon Hooijkaas en ben 18 jaar, op dit moment volg ik de opleiding paardenhouderij & Managment nivo 4 van het Groenhorstcollege. Tevens volg ik ook een op leiding bij Helicom Deurne voor Western instructrice. Ik verwacht beide opleidingen in 2010 af te ronden.

Ik ben al sinds mijn 5de levensjaar bezig met dieren en dan voornamelijk met paarden. Mijn ouders brachten mij elke zaterdag naar een grote manege in de buurt waar ik heb leren paardrijden. dit alles was dressuur matig. Toen
ik iets ouder was kon je me geregeld de hele zaterdag op de manege vinden, ik hielp bij kinderlesjes en het poetsen van de paarden.
Toen ik 12 was overleed mijn lievelings paard en wilde ik niet meer rijden. Mijn ouders vonden dit heel erg jammer, en zijn via via bij een western stal terecht gekomen.
Hier hebben ze me op een bewuste middag heen gebracht. Mijn interesse werd meteen gewekt door de andere stijl van rijden en ik wilde het toch wel eens zelf proberen. Op een gegeven moment moest ik het paard stoppen, door middel van diep in mijn zadel te gaan zitten, benen naar voren te steken en Woah! te roepen. Met een sliding stop kwam het paard tot stilstand en ik lag er half naast! Ik vond dit zo gaaf dat ik het paardrijden weer fanatiek ging op pakken.

Toen ik 16 werd en ook mijn opleiding richting de paarden had gemaakt, kreeg ik mijn eerste paard. A Sir Lancelot, een 2 jarige hengst die super eigenwijs was! Samen met Ed Gosen heb ik Lancelot zadelmak gemaakt. Zo'n anderhalf jaar laten kwamen ook mijn 2de en 3de paard op mijn pad! WR Shine N Dark, en Commander Riminic. Alle paarden zullen worden uitgebracht in de Reining.

Doormiddel van stage's die ik in Amerika heb gelopen heb ik enorm veel mensen leren kennen in het paarden circuit. (Western) Ook ben ik door middel van de stage's enorm gegroeid in mijn rijvaardigheid. Door veel paarden te rijden wordt je als maar handiger en krijg je steeds weer een betere techniek.
quote:
Moeder Angela en dochter Sharon waren met man en broertje Ricardo op het eiland Koh phi phi toen de tsunami het eiland trof.
http://wijzijndegeschiedenis.kro.nl/herinnering.aspx?memid=44

[ Bericht 0% gewijzigd door Arcee op 22-04-2011 22:57:31 ]
pi_95872184
Sharon moet winnen O+!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_95872296
:')
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_95881322
Sharon moet 's morgens eens haar nest uit komen om haar hondje te laten plassen.
En begrijpen dat het nog een pup is.
En ze moet niet winnen.
pi_95909582
monique pisters heeeeeel nederland heeft je kut gezien. Je ouders kunnen weer trots zijn op je!!
|| Gifplaatjes SST || || II ||
  zondag 24 april 2011 @ 14:16:34 #6
3542 Gia
User under construction
pi_95917143
Ze moet eens wat minder lopen flirten bij de miljonair. Ja, ik weet wel dat geld naar geld trekt.

Verder moet ze niet winnen. Haar pappie heeft centjes genoeg om naar Kopipi te brengen.
Ze doet hier alleen aan mee om zelf bekendheid te krijgen. Ze heeft zelfs al gezegd dat ze een boegbeeld (ambassadrice) wil worden. Alsof de nabestaanden van de slachtoffers van de tsunami zitten te wachten op zo'n 20-jarig wicht.

Prima hoor dat ze geld wil brengen naar die slachtoffers, maar niet om daar zelf beter van te worden.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 april 2011 @ 14:41:30 #7
163650 Greys
pi_95917863
Even uit nieuwsgierigheid, wie is de vader van Sharon dan? Omdat je zeker weet dat hij genoeg geld heeft? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 25 april 2011 @ 10:50:30 #8
3542 Gia
User under construction
pi_95948136
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 14:41 schreef Greys het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, wie is de vader van Sharon dan? Omdat je zeker weet dat hij genoeg geld heeft? :)
Weet ik veel. Maar uit de verhalen van haar maak je echt wel op dat ze niet van een arme tak is.

Ze hebben meerdere paarden, ze wonen soms langere tijd in het buitenland, en meer van dat soort verhaaltjes. Goed, ze hoeven geen miljonair te zijn, maar volgens mij zijn ze niet bepaald behoeftig.

In elk geval is het mij wel duidelijk geworden dat ze hieraan meedoet om bekendheid te krijgen.
Door haar 'goede daad', een deel (?) van het geld naar Kopipi brengen om daar de bevolking te helpen wil ze zelf als een soort ambassadrice gezien worden. Haar eigen woorden.

Dát is dus geen onbaatzuchtige daad. Nogmaals, geweldig dat ze daar dat geld naartoe wil brengen, maar waarom moet ze daar zelf dan om gezien gaan worden als een soort 'heilige'.

Breng wat geld naar die mensen, doe er wat goeds mee, maar dan wel omdat je die mensen wil helpen. Dus......dat moet ook kunnen zonder tv-camera's, zonder berichten in de privé-story-telegraaf, zonder een hoop ophef over hoe bijzonder Sharon wel niet is!! Ze heeft een grote opoffering gedaan door zich 15 weken te laten opsluiten in een huis met wildvreemde mensen om daarmee geld te verdienen voor de slachtoffers van de tsunami.

Puhlease!!!! Ik krijg daar een nare bijsmaak van. Eigenbelang telt schijnbaar toch zwaarder.
pi_95949684
Ze heeft weer een nieuwe opvoedtheorie, de hond elk uur om en om in de bench zetten kaal op het metaal met alleen een bakje water. Wat een trut is het zeg, de bench is ok maar maak er een préttige plek van, met een kleedje en een speeltje en wat voer erbij.
pi_95949845
Heel toevallig, ze moest naar de KvdW en meteen erna ging ze Secredo eruit halen, de Stem was het er dus niet mee eens ;)
pi_95950342
Namat je moet een keer ophouden met je gezeik.
Inmiddels is het wel bekend hoe je over dit prachtige top wijf denkt,wordt vervelend.
Je voorkeur is inmiddels ook bekend ga lekker daar schrijven.
Ja Sharon doet haar best om de pup op te voeden,lijkt mij geen makkelijke klus in de setting zoals het daar is,meerdere mensen en constant lampen branden 24 uur lang is heel iets anders dan in een normale setting.
Gia ook jij snapt niet waar het om gaat het brengen van iets(geld)naar Koh Phi Phi doet sharon om voor haar het verhaal af te ronden heeft niks te maken om in de spotlights te komen,moet je haar verhaal maar lezen.
Zo jammer dat er mensen zijn die verdraaien en reageren met hun eigen visie .
Deze dame pas 20 jaar is eerlijk,oprecht,en see is what you get!!!!
Verdient de Finale en ik hoop met winst zodat zij dat kan afmaken wat ik hoop veel niet hoeven mee te maken.
Wat een verschil met sommige andere bewooners in het huis.
pi_95952207
"en reageren met hun eigen visie"
Helemaal juist, iedereen heeft een eigen visie ;)
pi_95953763
Namat-Klopt die van jouw is vlak met geen inhoud.
Probeer objectief te blijven dat gaf ik aan,denk dat jij dat niet kan.

1 Eerlijke spontane meid daar in het huis SHARON op naar de finale,zij geeft inhoud aan de prijs niemand anders
  maandag 25 april 2011 @ 14:34:44 #14
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95955038
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 13:46 schreef Fastener het volgende:
Namat-Klopt die van jouw is vlak met geen inhoud.
Probeer objectief te blijven dat gaf ik aan,denk dat jij dat niet kan.

1 Eerlijke spontane meid daar in het huis SHARON op naar de finale,zij geeft inhoud aan de prijs niemand anders
Waarom moet die prijs "inhoud" krijgen? Als jij oprecht bent, ga je je in Thailand verdiepen en kijkt of je iets kunt doen.

quote:
see is what you get!!!!
WYSIWYG. Kleine tip: Mensen die iets voor de slachtoffers van een ramp doen, zijn de mensen die iets voor de slachtoffers van een ramp doen. Mensen die aan een RLS meedoen, zijn mensen die aan een RLS meedoen. En nou objectief kijken naar Sharon met een WYSIWYG-blik. Snappie?

Heb je haar ooit veel horen vertellen over Thailand na de ramp? Zou ze zich veel verdiept hebben in wat het voor de mensen daar betekende en nog betekent? Ik hoor haar vooral wel eens roepen dat zij haar eigen leed wil gaan afsluiten en dat ze "iets" wil gaan doen voor "ze". M.a.w. ze lijkt geen flauw idee te hebben.
Maar goed, heel erg slim is ze sowieso niet, ze gelooft echt dat Obama's bezoek aan India "een miljard gekost heeft". :'( Alle andere lompe, stupide en van weinig sociaal gevoel getuigende opmerkingen die ze zo her en der gemaakt heeft, laat ik maar voor wat ze zijn, al is de relatieve stilte daarover in cos er weer een mooi voorbeeld van hoe selectief men kijkt.

Trouwens, WYSIWYG vind ik bij mensen niet perse een pre, ik heb liever een What You See is Also a Promise for More. Bij Sharon ben ik al een hele tijd uitgekeken, met een lichte opleving toen ze haar zorgvuldige ingestudeerde en al vele malen verteld tsunami-verhaal vlak voor een nominatie, uit de doeken deed. Fijn voor haar dat ze het overleefd heeft, mijn treurnis gaat evenwel uit naar de mensen die het niet overleefd hebben of nog altijd lijden onder de gevolgen ervan. Sms-en voor Sharon lijkt me niet iets waar ze in Thailand veel baat bij zullen hebben.
Dus, puhlease...geen "barmhartige Samaritaan Sharon"-onzin. :{w

Het is geen personage om heftige gevoelens bij te krijgen zoals bij sommige andere bewoners, maar jee, als ik haar door het huis zie stampen en brullen met de attitude van een bazige kenau, hoe ze met mensen (en dieren) omgaat met het Eeee Kuuuu van een os, hoe ze zo graag leiding wil geven, maar iedere poging daartoe op een fail uitloopt, hoe ze als 20-jarige broekie levenswijsheden loopt te verkondigen die ze mag joost weten waar vandaan heeft gehaald, dan snap ik niet waarom ze er überhaupt nog in zit.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  maandag 25 april 2011 @ 14:44:59 #15
3542 Gia
User under construction
pi_95955334
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:47 schreef Namat het volgende:
Ze heeft weer een nieuwe opvoedtheorie, de hond elk uur om en om in de bench zetten kaal op het metaal met alleen een bakje water. Wat een trut is het zeg, de bench is ok maar maak er een préttige plek van, met een kleedje en een speeltje en wat voer erbij.
Ons hondje heeft ook lange tijd een bench in huis gehad. De afspraak hier met de kids was dat ze daar helemaal met rust gelaten moet worden. Ze heeft er heel vaak in gelegen, zonder dat de deur dicht hoefde. Háár plekje.

Nu heeft ze een mandje, zelfde regels, ook weer haar plekje.

Een bench moet geen strafruimte zijn. Helemaal fout!!
  maandag 25 april 2011 @ 14:46:16 #16
3542 Gia
User under construction
pi_95955371
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 12:06 schreef Fastener het volgende:
Gia ook jij snapt niet waar het om gaat het brengen van iets(geld)naar Koh Phi Phi doet sharon om voor haar het verhaal af te ronden heeft niks te maken om in de spotlights te komen,moet je haar verhaal maar lezen.
Ze heeft zelf gezegd dat ze iets van een ambassadrice wil worden, een boegbeeld. Haar eigen woorden.
pi_95955685
Gia klopt dat houd niet in dat ze in de spotlights wil staan,ze wil iets goeds doen .
En haar eigen relaas afmaken zonder hulp van anderen.

Ifa wat weet jij nou wat ze wel of niet heeft gedaan ,verdiepen in Thailand.oa.
Jij komt ook niet zo slim over om eerlijk te zijn,dus oordel niet over zaken waar je geen weet van hebt.
Ifa ik heb totaal geen respect voor jouw,zeker niet op de manier hoe je schrijft erg dom verwoord zonder onderbouwing.
Ifa-synoniem voor leeghoofd.

Nogamaals finale Geer/Sharon/Karim
  maandag 25 april 2011 @ 15:04:46 #18
3542 Gia
User under construction
pi_95955880
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:58 schreef Fastener het volgende:
Gia klopt dat houd niet in dat ze in de spotlights wil staan,ze wil iets goeds doen .
En haar eigen relaas afmaken zonder hulp van anderen.
Dan kan dat ook zonder camera's, zonder journalisten, zonder item op tv, toch?

Het feit dat ze zegt een boegbeeld te willen worden, geeft aan dat ze zich belangrijk wil voelen.
Ze heeft de tsunami overleefd, goed voor haar, fijn dat het hele gezin dit overleefd heeft.

Mijn schoonzus woonde toen in Thailand, gelukkig niet dáár, maar zij kennen mensen die twee kindjes hebben verloren. Nederlandse mensen. En die zitten echt niet te wachten op een 20-jarig boegbeeld.
Als die twee kindjes model zouden staan voor alle slachtoffers van die ramp, als die ouders geld willen inzamelen om uit naam van hun kinderen nog iets voor die mensen te doen, als herdenking, dan kan ik daar het volste begrip voor opbrengen.

Maar bekend willen worden, via een RLS om het boegbeeld te worden voor de slachtoffers van de tsunami, vind IK niet onbaatzuchtig.

Vraag me ook af hoeveel geld van die ton ze daaraan wil besteden, mocht ze winnen.
En of ze dat bedrag ook uit haar kluisrestant daarvoor gebruikt, mocht ze 2de of 3de worden.
  maandag 25 april 2011 @ 15:10:02 #19
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_95956035
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:58 schreef Fastener het volgende:
(...)
Ifa wat weet jij nou wat ze wel of niet heeft gedaan ,verdiepen in Thailand.oa.
Jij komt ook niet zo slim over om eerlijk te zijn,dus oordel niet over zaken waar je geen weet van hebt.
Ifa ik heb totaal geen respect voor jouw,zeker niet op de manier hoe je schrijft erg dom verwoord zonder onderbouwing.
Ifa-synoniem voor leeghoofd.

Mooie reactie van een waardige Sharon-fan! ^O^
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:45:53 #20
3542 Gia
User under construction
pi_95980125
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 15:10 schreef Ifa het volgende:

[..]

Mooie reactie van een waardige Sharon-fan! ^O^
Vooral die taalfouten!!
pi_95990195
Sharon dr vader heet Frank maar heeft een eigen bedrijf in almere. Zie nesbv.nl Vandaar de 'schroefjes en moertjes' waar ze het vaker over hebben.

[ Bericht 69% gewijzigd door Danny op 12-12-2012 12:48:34 ]
pi_95991151
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 14:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze heeft zelf gezegd dat ze iets van een ambassadrice wil worden, een boegbeeld. Haar eigen woorden.
Vind je het niet raar dat ze een boegbeeld wil wórden? Dat kun je beter anderen voor je laten bepalen. Zo klinkt 't alsof het alleen maar voor d'r eigen ego is.

[ Bericht 0% gewijzigd door AYLI op 26-04-2011 14:41:53 ]
Sticks & Stones
pi_96097355
is het al bekend de sharon een lesbienne is?

haar vriendin zit in afghanistan.

geen grapje by the way
  donderdag 28 april 2011 @ 18:00:19 #24
338066 cherishable
Kan ook lief zijn.
pi_96097616
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef angelico66 het volgende:
is het al bekend de sharon een lesbienne is?

haar vriendin zit in afghanistan.

geen grapje by the way
En hoe weet je dit?
pi_96098377
gehoord van een heel goede bron

ga niet zeggen wie.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2011 @ 18:22:02 #26
163650 Greys
pi_96098470
Die vriendin die we gewoon in beeld gezien hebben ook enzo, waar ze mee mocht bellen? :)
Dat klonk nou niet echt als 'haar' vriendin hoor, als zijnde een relatie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 april 2011 @ 18:22:35 #27
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_96098498
Mo vraagt aan de exiter vanavond of die even aan Maik een boodschap door wil geven....Glashard de Hardste... ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2011 @ 18:23:17 #28
163650 Greys
pi_96098522
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
Mo vraagt aan de exiter vanavond of die even aan Maik een boodschap door wil geven....Glashard de Hardste... ^O^
En dat heeft wát precies met Sharon te maken? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96099006
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef angelico66 het volgende:
is het al bekend de sharon een lesbienne is?

haar vriendin zit in afghanistan.

geen grapje by the way
Zou best waar kunnen zijn maar aan de andere kant, ze loopt als een bakvis achter Gerard aan en hij is duidelijk geen vrouw
Ze moet ook zelf weten waar haar voorkeur naar gaat, mij irriteert dat niet, haar stemgeluid wel, zo overheersend, monotoon en nasaal.
En vooral als ze met volle mond praat (wat ze vaak doet).
pi_96099114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 18:20 schreef angelico66 het volgende:
gehoord van een heel goede bron

ga niet zeggen wie.
In dat geval geloof ik t meteen!! Lol _O- _O-
  donderdag 28 april 2011 @ 18:50:24 #31
3542 Gia
User under construction
pi_96099581
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef angelico66 het volgende:
is het al bekend de sharon een lesbienne is?

haar vriendin zit in afghanistan.

geen grapje by the way
Dat vermoeden hadden wij hier de eerste week al!! :o
pi_96100883
zij gaat helemaal geen geld aan kopipi schenken
ze wil er een appartement voor zichzelf van kopen. dus blijft er nada over
pi_96145649
Enyma inderdaad bullshit als men Sharon heeft gevolgd heeft men gehoord dat zij nog niet eens zo lang geleden haar relatie met een jongen(van een goede bron) (uit haar eigen mond gehoord)heeft verbroken. :Y

En suzi het eiland heet Koh Phi Phi waar zij iets wil doen met een gedeelte van de 100.000(als zij die mag winnen)wat ik wel hoop.

Sharon--Eerlijk-Oprecht-Recht door zee
See is what you Get
Top Wijffie *O* *O* *O*
pi_96175382
T-FL-OP-wijf is het.
Inderdaad: see is wat you get en dat is niet veel soeps.
pi_96180027
Namat-je leert het echt niet en ook niks anders te doen lijkt wel.
Neem nog een pilletje of wat extra zijn we van je gezeik af...

Je hoeft niet te reageren please niet doen !!
:W
pi_96503194
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96534343
Dat is niet aardig :{
pi_96534877
Nee vind het ook nergens op slaan. :N
All good things are wild and free.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 12 mei 2011 @ 22:37:54 #40
862 Arcee
Look closer
pi_96726499
*O*
All good things are wild and free.
pi_96726556
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_96729375
En al die druk makende fokkers met hun JOshow? whahaha natuurlijk!!!!
Wie heeft er gewonnen? WIE heeft er gewonnen?????

JUIST!

Sharon!!!!

Gefeliciteerd lieve Sjer en wens je alle geluk die je toekomt!!

Knuffel
Maarten
pi_96729453
Sharon, gefeliciteerd! Het is je werkelijk waar gegund!
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_96729604
terechte winnares
  donderdag 12 mei 2011 @ 23:21:58 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96730171
Gefeliciteerd! *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96730554
Yeeeeah congrats.....you did it!!!

[ Bericht 72% gewijzigd door rabo op 12-05-2011 23:28:36 (Wou plaatje maar die deed ut niet) ]
Break the rules, stand apart, ignore your head and follow your heart. <3
pi_96731624
Terecht sjerrun!! Echt verdiend meid!! en doe please een knuffel aan Segredo :-)
'What you see is what you get, nothing more nothing less'......
pi_96733734
SHARON GEFELICITEERD!!

Deze keer eens NIET "naast de pot gepiest"!! ;)

*O* *O* *O* *O* *O* w/
pi_96734741
Je bent de terechte winnares *O* *O* *O* *O*
En dat je op Koh phi phi de mensen kan helpen.
En een knuf aan Segredo *;
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 13 mei 2011 @ 07:29:50 #51
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_96736966
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:49 schreef vronie het volgende:
Je bent de terechte winnares *O* *O* *O* *O*
En dat je op Koh phi phi de mensen kan helpen.
En een knuf aan Segredo *;
Had je het niet gehoord in het filmpje? "Je helpt hen door naar restaurantjes enzo te gaan, door daar een kamer te huren enzo. Zo help je hen".
Oftewel: haar 'helpen' is gewoon vakantie vieren daar.

Maar verder: Feli Sharon *O* !
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_96737215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 07:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Had je het niet gehoord in het filmpje? "Je helpt hen door naar restaurantjes enzo te gaan, door daar een kamer te huren enzo. Zo help je hen".
Oftewel: haar 'helpen' is gewoon vakantie vieren daar.

Maar verder: Feli Sharon *O* !
Dat is echt doorgedacht.
Goed gedaan Sharon
pi_96737363
Nou Sharon ik vind dat je het niet verdiend, nu lees ik dat je er naar toe gaat op vakantie en dat je daar in de hotels en restaurants de mensen helpt , dus eigenlijk gewoon vakantie vieren .
Ook ga je nu er een studie van volgen had je ook niet gezegd op tv, tis wel duidelijk dat je jou ervaring met de tsunamie flink hebt gebruikt om te kunnen winnen.
Of dat nu slim is geweest .................. :N
pi_96737381
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 08:11 schreef Freule het volgende:
Nou Sharon ik vind dat je het niet verdiend, nu lees ik dat je er naar toe gaat op vakantie en dat je daar in de hotels en restaurants de mensen helpt , dus eigenlijk gewoon vakantie vieren .
Ook ga je nu er een studie van volgen had je ook niet gezegd op tv, tis wel duidelijk dat je jou ervaring met de tsunamie flink hebt gebruikt om te kunnen winnen.
Of dat nu slim is geweest .................. :N
Nou dat vind ik wel erg overdreven. :N
All good things are wild and free.
pi_96737420
quote:
12s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:37 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
_O- _O-
pi_96737983
Ik ben in ieder geval erg blij dat Sharon heeft gewonnen en niet flip Joanna of flip fluitketel!!!
Had het liefst Karim zien winnen maar Sharon is ook goed....blijf me toch afvragen of de moeder van Jo flink op haar vingers is getikt en er consequenties aan vast hebben gezeten wat betreft de stemmen. De kop van die moeder toen Jo eruit moest als vierde (teringtieten wat erug...ik zweer ut!!)...sprak boekdelen....ik kon er niet over uit gewoon...helemaal super!!!

Sharon gefeliciteerd meid!!!
pi_96737997
Oeps één keer teveel Flip haahhaha...:P
pi_96739170
Prima winnares ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96739295
Had eigenlijk niet anders verwacht gezien de kijkersgroep
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')