SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
Zoals Moon al zegt, smaken verschillen. De slk is imo de mooiste en betrouwbaarste auto die er bestaat,quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er staan genoeg betaalbare auto's op de AutoRAI die mooier zijn dan die SLK...
Mijn afgeragd golfje heeft anders al 275.000 op de klok staan...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk worden ze afgeragd maar ze blijven soepel en stil rijden.
Je snapt toch wel dat Toyota onverslaanbaar is qua betrouwbaarheid...quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals Moon al zegt, smaken verschillen. De slk is imo de mooiste en betrouwbaarste auto die er bestaat,
275k is niks voor een merc. Die gaan met gemak klokje rond.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn afgeragd golfje heeft anders al 275.000 op de klok staan...
Ook leuk toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat was mijn hyundai idd.
Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wij hebben zoiets..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook leuk toch?Ik heb dit :
[ afbeelding ]
Klopt maar dan mag ik toch wel merc fan zijn?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat Toyota onverslaanbaar is qua betrouwbaarheid...
Dus een Prius?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dinsdag of woensdag een gesprek met de directeur voor een leaseauto in ieder geval...
Dat mag zeker. Maar ga dan niet zeggen dat er geen betrouwbaardere auto dan dat bestaat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar dan mag ik toch wel merc fan zijn?Had bij mn laatste taxi baan een E220 onder mn kont. Goffer wat rijd dat toch geniaal en lekker zeg!
![]()
ben je zo zwaar danquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Hehe. Die mogen geen 1300 kilo trekken...
Ik weet niet waar jij in de auto zit, maar ik zit er meestal in en ga niet in een karretje erachter hangen...quote:
Zo betrouwbaar zijn ze niet meer. Ik kan me herinneren dat er laatst nog een zooi werden terug geroepen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat mag zeker. Maar ga dan niet zeggen dat er geen betrouwbaardere auto dan dat bestaat.
De Prius ook niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Hehe. Die mogen geen 1300 kilo trekken...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook leuk toch?Ik heb dit :
[ afbeelding ]
En dat gebeurd met Mercedes nooit wil je zeggen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo betrouwbaar zijn ze niet meer. Ik kan me herinneren dat er laatst nog een zooi werden terug geroepen.
Niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij in de auto zit, maar ik zit er meestal in en ga niet in een karretje erachter hangen...
Fiatquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wij hebben zoiets..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je lief bent, mag je er misschien wel even inzitten tijdens de meetquote:
Ook gaaf!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef BrandX het volgende:
[..]ik heb een piaggio gehad
zo een:
[ [url=http://www.vroum52.com/vroumcyclo.img/2c4f414e[1].jpg]afbeelding[/url] ]
maar dan zilverkleurig
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je lief bent, mag je er misschien wel even inzitten tijdens de meet
achter het stuur natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij in de auto zit, maar ik zit er meestal in en ga niet in een karretje erachter hangen...
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=61210&cache=no, en dan even op Maten/Gewichten klikken...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je lief bent, mag je er misschien wel even inzitten tijdens de meet
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat gebeurd met Mercedes nooit wil je zeggen?
Ja of nee was genoeg geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=61210&cache=no, en dan even op Maten/Gewichten klikken...
Ze staan nog steeds bovenaan in alle lijsten...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeg ik dat?Ik zeg all1 dat ze niet meer zo betrouwbaar zijn als jij suggereert.
Ik had toch al duidelijk gezegd dat die het niet mogen, dus ik bevestigde alleen dat wat ik al gezegd had met een linkje...quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds bovenaan in alle lijsten...
bedankt voor de uitlegquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is het laadvermogen de aanduiding voor het gewicht, niet het trekgewicht.
Puur uit mijn ervaring, is een golf nog steeds het betrouwbaarste...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Ik baseer me mening puur uit mijn eigen ervaring en dan springt merc er met kop en schouders boven uit.
Kloptquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik had toch al duidelijk gezegd dat die het niet mogen, dus ik bevestigde alleen dat wat ik al gezegd had met een linkje...
Die golf van mn pa heeft mij en mn pa al veel te vaak laten staan. All1 doet ie m niet weg omdat t inm een erfstuk is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Puur uit mijn ervaring, is een golf nog steeds het betrouwbaarste...
Volvoquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Puur uit mijn ervaring, is een golf nog steeds het betrouwbaarste...
quote:
In latijn zijn zelfstandg naamwoorden niet met een hoofdletter hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef IPeePie het volgende:
[..]
In latijn zijn zelfstandg naamwoorden niet met een hoofdletter hoor
Ik dacht van, als we toch aan het verbeteren zijn..
Ik verbeterde hem alleen omdat hij (oid) erachter had staan. Het was dus een aanvulling zeg maar...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef IPeePie het volgende:
[..]
In latijn zijn zelfstandg naamwoorden niet met een hoofdletter hoor
Ik dacht van, als we toch aan het verbeteren zijn..
De enige keer dat een golf me heeft laten staan, was toen er geen benzine meer in zat...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die golf van mn pa heeft mij en mn pa al veel te vaak laten staan. All1 doet ie m niet weg omdat t inm een erfstuk is.
Klopt. Ik doelde all1 met mn oid meer op letterlijk op de betekenis. Ik had ook gewoon sorry kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik verbeterde hem alleen omdat hij (oid) erachter had staan. Het was dus een aanvulling zeg maar...
Aanvulling in plaats van verbetering. Zit jij in de politiek?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik verbeterde hem alleen omdat hij (oid) erachter had staan. Het was dus een aanvulling zeg maar...
moet je het alleen wel goed doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De enige keer dat een golf me heeft laten staan, was toen er geen benzine meer in zat...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Aanvulling in plaats van verbetering. Zit jij in de politiek?
Scherp bezig die IpeePie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Een golf 1. Daar is de productie nog niet zo lang van geleden pas echt gestopt. Ik ben alleen even kwijt in welke land hij nog zo lang werd door gemaakt...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dan doet ie idd niet veel meer.
Die van mn pa komt uit 82 en is van mn opa geweest. Misschien dat dat wat verklaart.
In mijn eerste zin staat al dat ik hem verbeterde, wat wil je nog meer dat ik dan zeg...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zou t ook niet weten. Ik weet all1 wel dat mn pa m niet verkoopt zolang ik m niet betalen kan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een golf 1. Daar is de productie nog niet zo lang van geleden pas echt gestopt. Ik ben alleen even kwijt in welke land hij nog zo lang werd door gemaakt...
Ah, Zuid-Afrika. 2 jaar terug gestopt: http://www.autoweek.nl/au(...)I-productie-in-zichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou t ook niet weten. Ik weet all1 wel dat mn pa m niet verkoopt zolang ik m niet betalen kan.
Je zegt dat het wel een verbetering is, maar op zo'n manier (hij had oid staan), dat het een aanvulling is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
In mijn eerste zin staat al dat ik hem verbeterde, wat wil je nog meer dat ik dan zeg...
Vandaar dat het steeds moeilijker wordt om onderdelen te krijgen..... Hij heeft m vorig jaar laten overspuiten maar de rubbers en ramen zijn niet aan te slepen.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, Zuid-Afrika. 2 jaar terug gestopt: http://www.autoweek.nl/au(...)I-productie-in-zicht
Dus...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je zegt dat het wel een verbetering is, maar op zo'n manier (hij had oid staan), dat het een aanvulling is.
Maar dit wordt veel te serieus, het was gewoon een grapje
quote:Ik verbeterde hem alleen omdat hij (oid) erachter had staan. Het was dus een verbetering zeg maar...
Heuy niks negatiefs over zijn niveau he!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus...
Om nu de volgende zin er van te maken, getuigt van nog minder niveau. Cruijf niveau wordt het dan...
[..]
Je maakt toch een zin om je gedachten te uiten, niet om een bepaald niveau te halen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dus...
Om nu de volgende zin er van te maken, getuigt van nog minder niveau. Cruijf niveau wordt het dan...
[..]
quote:2. Pieter-Paul Frerichs (278273771)
20 jaar en 83 dagen, volgende verjaardag: 21-05-2011
matig in vorm, conditie uitstekend
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 07-06-2010 (8/42), 2s 13w 4d)
Total Skill Index (TSI): 55 980
Loon: 10 610 ¤/week
169 760 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 25-04-2011 23:36 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 9 000 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wereldklasse Passen: redelijk
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mokum (een k) is het Amsterdamse woord voor Amsterdam lieverd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef The_Hives het volgende:
Hey possie, we hadden het toch laatst over rap
heb ze voor het eerst op pinkpop '96 gezien toen vielen ze tegen. Zou old skool zijn, maar was toen gare meuk. Maar verderquote:
Die ken ik heel goed en heb ik veul gedraaid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:43 schreef The_Hives het volgende:
Hey possie, we hadden het toch laatst over rap
maar heb je die dan gekocht of watquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef Flappekz het volgende:
Omdat de scouts nix van zich laten horen, gewoon eens om gek te doen:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, die zet ik zelf net te koop...
Ohwquote:
Snotver net die 14 seconden .....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, die zet ik zelf net te koop...
I knowquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ohw
Wel een heeeeel leuk spelertje!
Ach je bent blond he!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ohw
Wel een heeeeel leuk spelertje!
nice, ben benieuwd of je hem daarvoor verkoopt..quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef Flappekz het volgende:
Omdat de scouts nix van zich laten horen, gewoon eens om gek te doen:
[..]
Ik denk het niet, maar das ook niet erg...dan gaat ie gewoon meedoen met passen-training. Mocht ik hem onverhoopt wel verkopen, heb ik in ieder geval het maximale uit hem gehaald. Qua geld danquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice, ben benieuwd of je hem daarvoor verkoopt..
precies nee heb je en ja kun je krijgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar das ook niet erg...dan gaat ie gewoon meedoen met passen-training. Mocht ik hem onverhoopt wel verkopen, heb ik in ieder geval het maximale uit hem gehaald. Qua geld dan
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef The_Hives het volgende:
Komt Brandx trouwens ook op de meet? Ik wil wel eens een vrouw ontmoeten die van dezelfde dingen houdt als een man maar geen pot is en ook nog vrouwelijk
dan ga ik dus helemaal proberen om vrij te krijgen![]()
mooi, dan kan ik rustig gaan slapen, over 4 1/2 uur gaat de wekker weer. Paasdruktequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja als het goed is komt BarndX ook op de meet.
werk ze, wat doe je eigenijk voor werk?quote:
Hij heeft in ieder geval alvast de aandacht getrokken van N'Majstorovicquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies nee heb je en ja kun je krijgen
het begin is er dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval alvast de aandacht getrokken van N'Majstorovic
Jaquote:
Op veel fronten: check!quote:Ik wil wel eens een vrouw ontmoeten die van dezelfde dingen houdt als een man
100% check!quote:maar geen pot is
Tja, vrouwelijk, vrouwelijk.... Ik ben verre van een dametje, maar dat mogen jullie verder op de meet een uitspraak over doen, of ik vrouwelijk genoeg benquote:en ook nog vrouwelijk
Doe datquote:dan ga ik dus helemaal proberen om vrij te krijgen![]()
quote:
quote:
Mogguh! Zij die gaan plamuren (gaten in muren vullen) en gaan schilderen groeten u!quote:
gezellig, in je eigen huisje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mogguh! Zij die gaan plamuren (gaten in muren vullen) en gaan schilderen groeten u!
gezelligquote:
je zit wel tussen de nerds he?quote:Op veel fronten: check!![]()
[..]
100% check!
[..]
Tja, vrouwelijk, vrouwelijk.... Ik ben verre van een dametje, maar dat mogen jullie verder op de meet een uitspraak over doen, of ik vrouwelijk genoeg ben!
Geek.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gezellig
[..]
je zit wel tussen de nerds he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |