quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
ed is cyclops van de x men
bril eruit rode straal zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ahh, nu kan ik weer een maand geen seks hebbenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef Lutte het volgende:
Dit doet me denken aan Hilbrand Nawijn die 'We're going to Ibiza' ofzoiets doet.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I wanna see those hands! Why can't I see those hands?!?1
Hmm hardcore rock, lekker voor sommige die het niet kunnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week is het thema Rock, Wedden?
Oh, ik dacht sprookjes, daar past ACDC volgens de jury ook vast in!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Nèh. Australische bands met gitarist in korte broek.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Tim moet een trein koppen!quote:
Hihi, je zei 'serieus nemen'quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
Maar even serieus, Stees is toch niet meer serieus te nemen?
En ik bedoel niet 'serieus nemen'
Die kan wel een trein koppen. Genoeg haarlak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die gast van Adlicious trouwens wel heel leuk. Lijkt me echt een schat.
Nee, een knipoog.quote:
Nou, dát zeker wel, hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
Het zou me niks verbazen als Ed gewoon doorgaat omdat hij pity-votes krijgt. Maar misschien wel niet, omdat hij als laatste moest en mensen pas laat op hem konden stemmen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Het zou me echt niks verbazen als Rolf en Ed vandaag in de singoff staan!
Ik zeg wel meer, maar dat moet je niet serieus nemen.quote:
jaa, maar dan kan jessica ook in de sing off staan omdat -naast dat ze slecht was- ze als eerste was, en dan mensen nog niet ingeschakeld zijn..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als Ed gewoon doorgaat omdat hij pity-votes krijgt. Maar misschien wel niet, omdat hij als laatste moest en mensen pas laat op hem konden stemmen.
quote:
Idd, totaal niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:35 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |