nah.. laat dat aan een fotograaf (ikke!) over.. girl-on-girl levert betere beelden opquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga dat eens doen danen post hier het resultaat
Jammerquote:
Jawel, maar natuurlijk weet ik dat ik dat doe.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. laat dat aan een fotograaf (ikke!) over.. girl-on-girl levert betere beelden op
Wannneerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
nah.. laat dat aan een fotograaf (ikke!) over.. girl-on-girl levert betere beelden op
Kiezen tussen twee kwadenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat heb ik afgelopen nacht gedaan, geen aanrader![]()
slecht dromen trouwens ook niet
ik heb ruimte overquote:
roep maar.. zondag heb ik al een shoot en modellen om te pesten.. verder maak ik wel tijdquote:
Avond Joequote:
hmm dan moet caro een keer tijd hebben.. dan kom ik die kant wel opquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef clevy het volgende:
[..]
roep maar.. zondag heb ik al een shoot en modellen om te pesten.. verder maak ik wel tijd
maar ik probeer al meer dan een uur een concrete afspraak uit Caro los te krijgen......
Dus dat wordt een KFC'tje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
Jaaa halloo jij bent hier toch de man?!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef clevy het volgende:
[..]
roep maar.. zondag heb ik al een shoot en modellen om te pesten.. verder maak ik wel tijd
maar ik probeer al meer dan een uur een concrete afspraak uit Caro los te krijgen......
liggen we of samen te dromen of zijn we allebei wakker...quote:
kip kluiven??quote:
Of jij ligt te slapen en ik lig wakker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
liggen we of samen te dromen of zijn we allebei wakker...
en? moet ik die afspraak uit je slaan dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa halloo jij bent hier toch de man?!
Jaa sorry schat als ik helemaal over ben enzo dan ga ik het echt goed maken met jequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm dan moet caro een keer tijd hebben.. dan kom ik die kant wel op
maar ze heeft het nogal drukjes
dan maak je me wakkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of jij ligt te slapen en ik lig wakker.
Nee maar ik heb je toch al gezegd kan alleen morgen niet verder welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:45 schreef clevy het volgende:
[..]
en? moet ik die afspraak uit je slaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |