Die wil ik als UI !!quote:
Nep5 praktijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef evaxsis het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld op Ziggo, wat zijn dit voor praktijken
mazaru, mag ik die als UI gebruiken ??quote:
Had ik wel gedacht, die doet alles om er maar bij te horenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef sjampoeh het volgende:
Hier ook geen beeld, misschen peilen ze hoeveel er gestreamd wordt ?
lau heeft een iphone, had ik niet gedacht
Ze heeft een aaifoon om lekker mee te kroelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef sjampoeh het volgende:
Hier ook geen beeld, misschen peilen ze hoeveel er gestreamd wordt ?
lau heeft een iphone, had ik niet gedacht
Shit ja, en deze oude laptop gaat nu al over zijn nek, durf daarbij niet nog een stream te openenquote:
Ik zag te laat dat ze daar samen achter het bed zaten dus weet niet wat er precies aan de hand is/was.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef snetje het volgende:
Mo was aan het fluisteren dus die ook maar een waarschuwing
Zal me niets verbazen, dat soort dingen gebeuren op t Adelbert Collegequote:
wat heeft ze nu weer uitgevretenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
"Joanne, je overtreedt de regels"
Dat slaat ook nergens meer op zolang er nooit consequenties aan verbonden zijn. Ondertussen blijven ze er gewoon mee doorgaan.
Dat dus, gooide ze er maar eens een sanctie tegenaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Dat slaat ook nergens meer op zolang er nooit consequenties aan verbonden zijn. Ondertussen blijven ze er gewoon mee doorgaan.
Ik kan er wel een stukje uithalen voor je als UI, maar in zijn geheel is hij te groot daarvoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
mazaru, mag ik die als UI gebruiken ??
Geen idee, want ze waren dus weer aan t fluisteren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
wat heeft ze nu weer uitgevreten(sorry ben niet naar de streams aan het kijken...mijn internet doet bokkig dus vandaar
)
Idd dat geld is ze kwijt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef Stranger1977 het volgende:
SST_LauraEnAlex Laura & Alex fan![]()
by SST_Laura@
@SST_Laura jammer dat je eruit bent. Heb voor jou en Alex samen zo'n ¤40,- weggesmst maar dat was het waard, haha!xx #sstnl
Wat een looooooserrrrrrr zeg!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
nog ff om lau uit te nodigen hier....
mijn reactie op dakotamu
ik hou jou ook niet tegen hoor ga je gang! je kijkt ook al zo lang dat je lau kan doorgronden nu ok doe je best! ik begrijp alleen niet waarom je dit iemand gunt!
is het normaal iemand te fokken omdat hij/zij een keuze maakt om mee te doen met een programma! be my guest ik denk dan echter.. hoe zouden mensen denken als ik die keuze zou maken? ben ik beter of slechter dan iemand die wel meedoet?
ik vind het sterk ik zou het nooit doen.. en het is zo makkelijk iemand af te kraken? en waarom? ze wordt door iedereen in het huis als lief, eerlijk en mooi gevonden zegt toch wel iets denk ik!.. maar ja iemand die zo is , is een makkelijk slachtoffer! dus fok maar raak ik doe niet mee
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
mijn reactie op dakotamu
ik hou jou ook niet tegen hoor ga je gang! je kijkt ook al zo lang dat je lau kan doorgronden nu ok doe je best! ik begrijp alleen niet waarom je dit iemand gunt!
is het normaal iemand te fokken omdat hij/zij een keuze maakt om mee te doen met een programma! be my guest ik denk dan echter.. hoe zouden mensen denken als ik die keuze zou maken? ben ik beter of slechter dan iemand die wel meedoet?
ik vind het sterk ik zou het nooit doen.. en het is zo makkelijk iemand af te kraken? en waarom? ze wordt door iedereen in het huis als lief, eerlijk en mooi gevonden zegt toch wel iets denk ik!.. maar ja iemand die zo is , is een makkelijk slachtoffer! dus fok maar raak ik doe niet mee
Mo was weer aan het piepen overdat ze maik mist en toen zei Jo van iedereen heeft wel eens een mindere dag, Mo zat te zeuren dat ze naar huis wou ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat ze daar samen achter het bed zaten dus weet niet wat er precies aan de hand is/was.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef Maver24 het volgende:
Op upc nog altijd geen beeld. Ergens anders wel?
Huh wat?, Adelbert College in Wassenaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen, dat soort dingen gebeuren op t Adelbert College
okquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
mijn reactie op dakotamu
Dat zou ik erg fijn vindenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan er wel een stukje uithalen voor je als UI, maar in zijn geheel is hij te groot daarvoor.
Ja daar heeft ie op gezeten, net als ik :pquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Huh wat?, Adelbert College in Wassenaar?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Huh wat?, Adelbert College in Wassenaar?
Ik vind het wel aandoenlijk hoe volhardend je bent in het verdedigen van Laura.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
mijn reactie op dakotamu
Ben jij ook zo'n kakker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja daar heeft ie op gezeten, net als ik :p
Oh, Heb daar ook op school gezeten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]DE Gransjeannetjes komen uit Wassenaar
Nicequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo als je in dat huis zit dat je niet alles ziet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
mijn reactie op dakotamu
Dat is echt iets van Jo he, dat gefluister en geheimzinnige gedoe elke keerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geen idee, want ze waren dus weer aan t fluisteren.Wat op zich al een overtreding is.
(ben overigens ook alleen naar de streams aan t luisteren)
Sanctie:quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
Dat haar ogen eruit vallen als ze weer onschuldig probeert te kijken bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat is echt iets van Jo he, dat gefluister en geheimzinnige gedoe elke keerHoop echt dat ze een keer een sanctie daar voor krijgt
Haha nee hoor, ik kom uit Leiden en dit was voor mij het meest dichtbij. Maar inderdaad best veel kakkers daar, maar ook wel tokkies hoor, maak je daar maar geen zorgen overquote:
dat is de standaard blik van haar platgespoten gezicht lol (sorry waterkant, ik heb weer een meningquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat haar ogen eruit vallen als ze weer onschuldig probeert te kijken bijvoorbeeld?
Precies!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik kom uit Leiden en dit was voor mij het meest dichtbij. Maar inderdaad best veel kakkers daar, maar ook wel tokkies hoor, maak je daar maar geen zorgen over
Oh, die mening deel ik, de jouwe dus voor alle duidelijkheid!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
dat is de standaard blik van haar platgespoten gezicht lol (sorry waterkant, ik heb weer een mening)
Zou Lau het filmpje zien waarop Guido zegt dat hij Laura ook ontzettendddd saai vindquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef Ytsmi het volgende:
Zou lau nu achter die missie komen dat ze onvoert moest worden?????
Rijnlands rulezquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Laat maar komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef missmistreated het volgende:
filmpje van Jo der overtreding komt zo
Volgens mij HAVO.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies!
Ik zie nu dat ik even oud ben als Philip. Wat heeft Philip gedaan?
Mijn albino hamster keek nooit zo raar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:12 schreef dandybleu het volgende:
albinos lijden vaak aan reeks van allergie-en....daar moet jhe wel niet zenuwachtig van worden.....dat bepaald ook beetje hun gedrag ook vaak....
ik hoop dat iemand een filmpje heeft met wat en hoe precies ... naar wat ik zag was het Mo die begon met fluisteren en ik denk dat het iets was over willen genomineerd worden of 24 uur aanvragen omdat Jo erg verbaasd op haar reageerde .... de waarschuwing voor Jo was omdat ze haar zender niet droeg..quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat is echt iets van Jo he, dat gefluister en geheimzinnige gedoe elke keerHoop echt dat ze een keer een sanctie daar voor krijgt
Is ook zo. Maar een mens mag wel dromen, zo af en toequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Op die sanctie zitten we al tien weken te wachten. die gaat niet meer komen, vrees ik.
Had jouw hamster ook van die grote tepels?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Mijn albino hamster keek nooit zo raar.
en liep zeker nooit zo raar met zijn schouders naar achteren
![]()
![]()
![]()
ja zo begreep ik het ook iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:13 schreef snetje het volgende:
[..]
ik hoop dat iemand een filmpje heeft met wat en hoe precies ... naar wat ik zag was het Mo die begon met fluisteren en ik denk dat het iets was over willen genomineerd worden of 24 uur aanvragen omdat Jo erg verbaasd op haar reageerde .... de waarschuwing voor Jo was omdat ze haar zender niet droeg..
Vast wel, maar een takkeeind fietsen vanuit de stevenshof. Ik stak de snelweg over en ik was er.quote:
top!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef missmistreated het volgende:
snetje ...hij komt eraan over kwartiertje
Yeah Stevenshof FTW! Al woon ik er niet meerquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vast wel, maar een takkeeind fietsen vanuit de stevenshof. Ik stak de snelweg over en ik was er.
Wel grappig dat hier blijkbaar zoveel mensen uit dezelfde regio zitten.
LOLquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Had jouw hamster ook van die grote tepels?
is niet alleen het verdedigen van laura! het is meer!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk hoe volhardend je bent in het verdedigen van Laura.
En voor hen die niet in de regio bekend zijn... wie wat is de Stevenshof?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:14 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vast wel, maar een takkeeind fietsen vanuit de stevenshof. Ik stak de snelweg over en ik was er.
Wel grappig dat hier blijkbaar zoveel mensen uit dezelfde regio zitten.
*gaat terug lezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:15 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
wat jullie je allemaal afvragen heb ik nu al 3x beantwoord
Stevenshof is een wijk in Leidenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En voor hen die niet in de regio bekend zijn... wie wat is de Stevenshof?
Jo glijdt ondertussen op heur haarmasker.
hahaha de mannen stonden direkt na de waarschuwing al in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
Gerard gaat even vragen waar ze het over hadden,
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef waterkant het volgende:
[..]
is niet alleen het verdedigen van laura! het is meer!
deze 15 mensen lenen zich voor een programma!
ok iedereen heeft/ en mag zijn voorkeuren hebben... is het spelletje voor bedoeld! snap alleen niet waarom er mensen tot het bot toe moeten worden afgebroken..
ieder mens is mooi op zijn eigen manier!
Er wordt een reden gezocht iemand af te branden... mag hoor maar ik heb daar last van!
en inderdaad.. ook ik had mijn ergernissen... ik heb echter meer last van gemanipuleer of voorkeuren van een STEM dan aan luiheid en gapend iemand!
Oh, heeft niks met Flip te maken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef rico80 het volgende:
Stevenshof is een buitenwijk van Leiden dat tegen Wassenaar aan ligt ( en voorschoten en valkenburg )
dit ? okequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Mo was weer aan het piepen overdat ze maik mist en toen zei Jo van iedereen heeft wel eens een mindere dag, Mo zat te zeuren dat ze naar huis wou ook
Hallelujaquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok iedereen heeft/ en mag zijn voorkeuren hebben... is het spelletje voor bedoeld! snap alleen niet waarom er mensen tot het bot toe moeten worden afgebroken..
Er wordt een reden gezocht iemand af te branden... mag hoor maar ik heb daar last van!
en inderdaad.. ook ik had mijn ergernissen... ik heb echter meer last van gemanipuleer of voorkeuren van een STEM dan aan luiheid en gapend iemand!
neequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, heeft niks met Flip te maken?
Pfff had je dit niet wat eerder kunnen zeggen, al die verwarring :p :pquote:
jij hebt er last van, dan moet je dit niet allemaal lezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:16 schreef waterkant het volgende:
[..]
O, jij krijgt het letterlijk uit je vingers!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef sjampoeh het volgende:
jo tegen sjer: jij moet kappen met die eyeliner, je hebt geen make-up kop. ik sweeeer ut
Wat een aktie van Sec hè?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is het geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
O, jij krijgt het letterlijk uit je vingers!
Keequote:
Je bent een schat! Dankjewel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is het geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee weet jij waar ik ze kan kopen???quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Halleluja![]()
Heb je ook van die mooie kerkschoenen als Laura?![]()
Jaaaa sinds Nazi Flip zijn orders heeft gegeven dat hij daar totaal niet van houdtquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
![]()
Jo houdt niet van zware make-up
Nou ja behalve dan dat ie er vroeger vlakbij in de buurt op school zat :pquote:
Dat mens moet echt eens haar kop houden, wordt zo moe van haarquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
![]()
![]()
Jo houdt niet van zware make-up
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef waterkant het volgende:
[..]
nee weet jij waar ik ze kan kopen???
Iemand zei mij ooit hoe dichter bij Dordt, hoe rotter t wordt. Dus dat geluid zal wel helemaal ruk zijn dan nu hahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Kwaliteit het volgende:
zijn er nog mensen uit omgeving Zwijndrecht / Dordrecht?
Stem af op 106.1 Mhz, de ATOS is eindelijk in STEREO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maandag maken we het geluid beter!
wat is atos ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef Kwaliteit het volgende:
zijn er nog mensen uit omgeving Zwijndrecht / Dordrecht?
Stem af op 106.1 Mhz, de ATOS is eindelijk in STEREO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maandag maken we het geluid beter!
Heerlijk, zo geruststellend, het past helemaal in mijn verwachtingspatroon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef elfje87 het volgende:
Deze tweet is geloof ik nog niet voorbij gekomen...
@SST_Laura Wat heb je het meest gemist wat eten betreft? #sstnl
@calleke Happy Meal.... Dat ga ik zo ff snel halen #sstnl
Grote meid hoor!
Yeah een old school heksenverbranding!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mooie reactie![]()
Ik wil het nooit weten![]()
Zulke schoenen daar moeten ze een brandstapel voor maken
Ik achtte jou tot voor kort slimmer dan Flip....quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou ja behalve dan dat ie er vroeger vlakbij in de buurt op school zat :p
Ik deed dan ook gymnasiumquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik achtte jou tot voor kort slimmer dan Flip....
hij is wat in de war denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is er met Kariempie
[ link | afbeelding ]
haha en niet om laura nu weer te promoten... kan je me ook voor wakkermaken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heerlijk, zo geruststellend, het past helemaal in mijn verwachtingspatroon.
Damn niet te gelovenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef elfje87 het volgende:
Deze tweet is geloof ik nog niet voorbij gekomen...
@SST_Laura Wat heb je het meest gemist wat eten betreft? #sstnl
@calleke Happy Meal.... Dat ga ik zo ff snel halen #sstnl
Grote meid hoor!
Je weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaaaa sinds Nazi Flip zijn orders heeft gegeven dat hij daar totaal niet van houdt
Hij is zeker niet zichzelf, lag vanmiddag ook al op bed. Ik begreep dat hij het niet eens was met dat date gebeuren.quote:
Ja absoluut schatjequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha en niet om laura nu weer te promoten... kan je me ook voor wakkermaken!
Echt wel, heeft die tegen Djoon gezegd, hij houdt totaal niet van vette make-upquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt
Roezelrokjes denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef Dakotamu het volgende:
en waterkant: wat is je volgende promotie project?
Maar serieus. Laura behoort niet tot mijn favorieten, maar heb ook nooit een enorme afkeer van haar gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:22 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha en niet om laura nu weer te promoten... kan je me ook voor wakkermaken!
Zag je wat ik had doorgestreept?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Echt wel, heeft die tegen Djoon gezegd, hij houdt totaal niet van vette make-up
Maar 'schoon houden' kent mo niet, mo kent wel seks , seks seks...quote:
kloptquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Echt wel, heeft die tegen Djoon gezegd, hij houdt totaal niet van vette make-up
absoluut! zeker weten!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja absoluut schatje![]()
![]()
![]()
Dit wordt te erg metjou
Ja, echt niet normaal hoe ze alles daarop weet te betrekken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar 'schoon houden' kent mo niet, mo kent wel seks , seks seks...
ja nu net, te snel gelezenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zag je wat ik had doorgestreept?
Met jou toch wel hoor, zelfs al ben je Laura liefhebberquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef waterkant het volgende:
[..]
absoluut! zeker weten!ff kroelen?
een tent met een legging???quote:
Alles kan wat mij betreft, als je maar weet waar dat voor staat, en daar twijfel ik aan bij jouquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ja nu net, te snel gelezen
Nah, gestapo Flip kan natuurlijk ook niet volgens jou
je hebt toch wel zijn " vraaggesprek" met Monique toen gezien?
Haat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef waterkant het volgende:
[..]
een tent met een legging???
maar ff serieus... ik snapte alle haat niet naar laura toe hier! dan zijn er wel anderen aan wie ik me meer irriteer!
om je eigen woorden te gebruiken: ze is exit, laat het losquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef waterkant het volgende:
[..]
een tent met een legging???
maar ff serieus... ik snapte alle haat niet naar laura toe hier! dan zijn er wel anderen aan wie ik me meer irriteer!
Haat is wat overdreven, ik vind het maar cynisme/sarcasme.quote:
en weer een knuffel!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:31 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Haat is wat overdreven, ik vind het maar cynisme/sarcasme.
Denk wel dat ze nuchter genoeg is om daar over heen te kijken.
Ja, Geer heeft vorige week het woord "punani" geleerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Dakotamu het volgende:
geer zegt dat die hond uit zijn punani lekt... geer toch...
Lol, kan 2e paasdag mooi op een paasbult.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mooie reactie![]()
Ik wil het nooit weten![]()
Zulke schoenen daar moeten ze een brandstapel voor maken
Beetje jammer alleen dat Jo bleef volhouden dat het een kanarie is...quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, Geer heeft vorige week het woord "punani" geleerd.
lol, nog niet helemaal gesnapt danquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, Geer heeft vorige week het woord "punani" geleerd.
Nah gebaseerd op wat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alles kan wat mij betreft, als je maar weet waar dat voor staat, en daar twijfel ik aan bij jou
en jaa hoor kan het best loslaten... moet er alleen geen foktopic worden geopend maar ja had je al begrepen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:30 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
om je eigen woorden te gebruiken: ze is exit, laat het los
De oorsprong en betekenis van het woord is ze inderdaad nog niet geheel duidelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat Jo bleef volhouden dat het een kanarie is...
Was ook niet gebeurd als zij niet zo nodig met haar slaapprobleem op tv moest komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef waterkant het volgende:
[..]
en jaa hoor kan het best loslaten... moet er alleen geen foktopic worden geopend maar ja had je al begrepen!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was ook niet gebeurd als zij niet zo nodig met haar slaapprobleem op tv moest komen.
Mo is gewoon een heel banaal wijf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Zeg, ben ik de enige die die hemdjes bij mo zo ordinair vind?
Okee, je weet hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:34 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah gebaseerd op wat?![]()
Ga er gerust maar vanuit dat ik de geschiedenis wel ken hoor![]()
Ik kan ook typen Guantanamo Bay ondervragingspraktijken, maar dan moet ik zo lang typen
hai snoepjesgekquote:
ik hoop ook dat je nu begrijpt wat ik bedoelde...quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was ook niet gebeurd als zij niet zo nodig met haar slaapprobleem op tv moest komen.
Nou Ruudpuntenel speciaal voor jou zal ik het eens veranderenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Okee, je weet het, maar het ligt gevoelig hier en daar, hier ook,
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou Ruudpuntenel speciaal voor jou zal ik het eens veranderen
De Mominatiesquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
vast en zeker om het daarna over nomineren te hebben
Ik vind Mo überhaupt ordinairquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Zeg, ben ik de enige die die hemdjes bij mo zo ordinair vind?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Ytsmi het volgende:
[..]
vast en zeker om het daarna over nomineren te hebben
Zo geraffineerd is zequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef Candyfreak het volgende:
Ja, hoor Monique heeft het weer over de nominaties
met het geluid loeihard aan kan ik nog niks verstaan ... Mo fluisteren en Jo zonder zender...quote:
Wie heeft er dan nooit over nominaties?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef Candyfreak het volgende:
Ja, hoor Monique heeft het weer over de nominaties
Ik kan daar met mijn pet niet bij, ze wachten altijd tot ze maar vermaakt worden. Geer vermaakt zichzelf overigens uitstekend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef sjampoeh het volgende:
nou gooi er nog es wat actie in daaro voor die ton mag er wel es gewerkt worden of wah
ja mij ook ze gaat echt zo iedereen af durf ik op te wedden ze begint op een huiltoon en dan hoppa!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
Monique moet de volgende week echt opflikkeren. Ze komt me strot uit.
precies. maar ja, had karim een leuk spel gemaakt, moeten ze het weer inleverenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan daar met mijn pet niet bij, ze wachten altijd tot ze maar vermaakt worden. Geer vermaakt zichzelf overigens uitstekend.
neeeeee valt niet op! en ook ik heb irritaties over haar maipulatieve gedrag... ik haat haar niet toevallig!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
De Mominaties![]()
(valt het erg op hoe laag ik haar heb zitten)
Dat snap ik ook van haar en dan nog Maik zien waar ze graag bij wil zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef Dakotamu het volgende:
1 ding waar mo helemaal gelijk in heeft: ik verveel me stierlijk...
ja, wij ook, slechte tv dit, en net5/stem kan daar best iets aan doen
komt vanzelf wel als ze uit de belangstelling is, geeft ze hem een gooiquote:
Ik haat niemand, maar tegen sommige personen heb ik een sterke antipathie. Mo dus, die staat bij mij het laagst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef waterkant het volgende:
[..]
neeeeee valt niet op! en ook ik heb irritaties over haar maipulatieve gedrag... ik haat haar niet toevallig!
doe maar eerst albino blauwoog ik kijk altijd hetzelfde Flipquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:39 schreef Candyfreak het volgende:
Monique moet de volgende week echt opflikkeren. Ze komt me strot uit.
YO poezeligdingquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Yo Stabbie!
Ik ben benieuwd of Sharon die eyeliner nu ook niet meer gaat gebruiken. Ze doet mij teveel wat Jo zegt, en die adviezen zijn niet altijd goed gemeend.
Ach ja, een faaltje hier en daar...quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef rico80 het volgende:
Hmm op Net5 net bovenin "spannende missies in de week van de kluizen"
Ik dacht dat het de week van de verandering was?!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef rico80 het volgende:
Klopt het IS de week van de verandering.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef rico80 het volgende:
yes mamquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef waterkant het volgende:
[..]
laat hun dat lekker zelf uitzoeken!
ja rico de kuis inhoud gaat omlaag als er een missie niet goed gaat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef rico80 het volgende:
Consequent zijn is niet hun sterkste punt (understatementquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef rico80 het volgende:
Er af en toe last van hebben en er chronisch last van hebben is een heel verschil in mijn ogen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef waterkant het volgende:
[..]
ik hoop ook dat je nu begrijpt wat ik bedoelde...
en by the way? vandaag streams gekeken ... hebben er meer last van!
Oh, Jo zei tegen Sharon, dat zei die eyeliner niet mooi vond bij Sharon en dat ze veel mooier is met enkel mascara, rouge en lipstick.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
[..]
YO poezeligdingwat is er met die eyeliner en sharon?
voel je je steeds persoonlijk aangevallen als er iets over luira of alex wordt gezegd ofzo? dont worry, be happy dudequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef waterkant het volgende:
[..]
laat hun dat lekker zelf uitzoeken!
en sjeron mag betalen omdat ze een dikke kluis vol heeftquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef kit1984 het volgende:
[..]
ja rico de kuis inhoud gaat omlaag als er een missie niet goed gaat.
nep5 is bezig het uit te keren bedrag naar beneden te brengen voor de finalequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef kit1984 het volgende:
[..]
echt preciesquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er af en toe last van hebben en er chronisch last van hebben is een heel verschil in mijn ogen.
Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is. Ik heb haar in alle standen zien gapen en op iedere plek in huis zien slapen en liggen.
Ik heb haar zelfs liggend zien eten.
Als ik dat wil zien, dan ga ik naar de dierentuin naar de luiaards kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er af en toe last van hebben en er chronisch last van hebben is een heel verschil in mijn ogen.
Ik ben in ieder geval blij dat ze weg is. Ik heb haar in alle standen zien gapen en op iedere plek in huis zien slapen en liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik helemaal niet. Die vindt het boeiend om te zien wat het met mensen doet, tijdje afgezonderd van haard en huis. Hij hoeft niet meer te werken, weet wat ie thuis heeft en is helemaal niet onzeker. Boeit hem imo niet eens of ie de finale haalt, al zal hij het wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef Je_Psychiater het volgende:
De beste manipulator in het spel is toch wel Gerard, die manipuleert zelfs ket kijkersvolk zonder dat ze het in de gaten hebben.
3x raden waar al het geld heen gemanipuleerd gaat worden :pquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en sjeron mag betalen omdat ze een dikke kluis vol heeft
Ik las dat die beesten maar 20 minuten per dag bewogen en moest gelijk aan Laura denkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
[..]
echt preciesheb je dat filmpje net gemaakt ? hahaha
Inderdaad, Sophia kwam er ook lyrisch uit en een poos later in de uitzending zei ze dat ze geschrokken was van bepaalde bewoners. Bart vroeg toen nog: 'wat dan en van wie?" Maar zij wilde dat liever eerst aan die persoon zelf zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef shomila het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo als je in dat huis zit dat je niet alles ziet.
Als iemand achter je rug lult zie je dat pas thuis als je de filmpjes kijkt.
Dus dat lief en eerlijk kan je met een korrel zout nemen.
ja de gelijkenis is frappant he? toch vind ik deze dingen liever hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las dat die beesten maar 20 minuten per dag bewogen en moest gelijk aan Laura denken
mag hoor! maar als dit het enige is waar je je aan ergert.. mij vallen van andere mensen meer dingen opquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hej zus ja weet ik maar stond dus een andere naam boven in t beeld.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:44 schreef kit1984 het volgende:
[..]
Nou reken maar van yes dat Gerard de finale wil halen, hij heeft zich als enige al weken lang voordat hij in huis ging voorbereid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niet. Die vind het boeiend om te zien wat het met mensen doet, tijdje afgezonderd van haard en huis. Hij hoeft niet meer te werken, weet wat ie thuis heeft en is helemaal niet onzeker. Boeit hem imo niet eens of ie de finale haalt, al zal hij het wel leuk vinden.
je moet ze photoshoppen met zo'n kort jasje lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Stability het volgende:
[..]
ja de gelijkenis is frappant he? toch vind ik deze dingen liever hahaha
hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
je moet ze photoshoppen met zo'n kort jasje lol
Ik zou het iemand zelfs kwalijk nemen als ze er in gingen met een houding van 'Ik hoef de finale niet zo nodig te halen'.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Nou reken maar van yes dat Gerard de finale wil halen, hij heeft zich als enige al weken lang voordat hij in huis ging voorbereid.
Leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
deze heb ik vanmiddag nog van flippie ge photoshopt :
[ link | afbeelding ]
ja zo houden ze de spanning er inquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:47 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hej zus ja weet ik maar stond dus een andere naam boven in t beeld.
Dubbelpost, had je vanmiddag ook al gepost, maar toen reageerde niemand. Dan bij deze, leuk gemaaktquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja doe ik wel vaker met mn plaatjes, dan doe ik al dat werk ook niet voor niets toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
[..]
Dubbelpost, had je vanmiddag ook al gepost, maar toen reageerde niemand. Dan bij deze, leuk gemaakt
Heb je de helft van Miss Evelyn al eens naast een andere helft gezet?? Ik kan het zelf niet, maar lijkt me ook best gaafquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
wie is miss evelyn ? en welke andere helft moet erop?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je de helft van Miss Evelyn al eens naast een andere helft gezet?? Ik kan het zelf niet, maar lijkt me ook best gaaf
Ik heb dat nooit geloofd van Flip en niet willen zoenen. Dat was enkel omdat Jo, toen zij nog in een relatie van 3,5 jaar zat, afkeurend over dat soort dingen sprak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
Flip is aardig over zijn gene heen
haha ja ik heb er toen honderden gemaakt geloof ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef waterkant het volgende:
[..]
ja doen heb genoten van jou bewerkingen in de gouden kooi
Inderdaad. Mischien kun je hem ook bij Philip in zijn topic plaatsen. Is hij gemakkelijker terug te vinden dan in de cos.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja doe ik wel vaker met mn plaatjes, dan doe ik al dat werk ook niet voor niets toch?
Daarom zei ik ook "al zal hij het wel leuk vinden", maar hij maakt het script niet, daar moet je ook aan denken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het iemand zelfs kwalijk nemen als ze er in gingen met een houding van 'Ik hoef de finale niet zo nodig te halen'.
ok gaak ff doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Inderdaad. Mischien kun je hem ook bij Philip in zijn topic plaatsen. Is hij gemakkelijker terug te vinden dan in de cos.
Is dat de nieuwe benaming?quote:
en was ook leuk is andere humor waar ik ook echt van houdt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ja ik heb er toen honderden gemaakt geloof ik
Jeetje wat ben jij een azijnpisser zeg. Goed zo hoor, gewezen op een dubbelpost, applaus voor je zelf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
![]()
[..]
Dubbelpost, had je vanmiddag ook al gepost, maar toen reageerde niemand. Dan bij deze, leuk gemaakt
Inderdaad dat klopt. Heel veel wordt volgens mij uiteindelijk door de programmamakers bepaald, het is hun show, dus ook hoe mensen in beeld worden gebracht. Kan me niet voorstellen dat er geen scripts of draaiboeken zijn ook al heet het RLS.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "al zal hij het wel leuk vinden", maar hij maakt het script niet, daar moet je ook aan denken.
humorplaatjes zijn toch altijd leuk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef waterkant het volgende:
[..]
en was ook leuk is andere humor waar ik ook echt van houdt!
heeft ze in de gaten dat ze wordt uitgekotst?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@voermanexplores Ik vond die week zo gaaf! Baalde wel van mijn missie en dat Alex daardoor weg moest... Gelukkig zit hij nu hier! #sstnl
50 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja doe ik wel vaker met mn plaatjes, dan doe ik al dat werk ook niet voor niets toch?
hahaha thanksquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist! met jou plaatjes mag je spammen!
deze heb ik gelezen maar ga hem negeren!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef Freule het volgende:
[..]
heeft ze in de gaten dat ze wordt uitgekotst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |