Die wil ik als UI !!quote:
Nep5 praktijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef evaxsis het volgende:
Ik heb nog steeds geen beeld op Ziggo, wat zijn dit voor praktijken
mazaru, mag ik die als UI gebruiken ??quote:
Had ik wel gedacht, die doet alles om er maar bij te horenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef sjampoeh het volgende:
Hier ook geen beeld, misschen peilen ze hoeveel er gestreamd wordt ?
lau heeft een iphone, had ik niet gedacht
Ze heeft een aaifoon om lekker mee te kroelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef sjampoeh het volgende:
Hier ook geen beeld, misschen peilen ze hoeveel er gestreamd wordt ?
lau heeft een iphone, had ik niet gedacht
Shit ja, en deze oude laptop gaat nu al over zijn nek, durf daarbij niet nog een stream te openenquote:
Ik zag te laat dat ze daar samen achter het bed zaten dus weet niet wat er precies aan de hand is/was.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:03 schreef snetje het volgende:
Mo was aan het fluisteren dus die ook maar een waarschuwing
Zal me niets verbazen, dat soort dingen gebeuren op t Adelbert Collegequote:
wat heeft ze nu weer uitgevretenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
"Joanne, je overtreedt de regels"
Dat slaat ook nergens meer op zolang er nooit consequenties aan verbonden zijn. Ondertussen blijven ze er gewoon mee doorgaan.
Dat dus, gooide ze er maar eens een sanctie tegenaan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
"Joanne, je overtreedt de regels"
Dat slaat ook nergens meer op zolang er nooit consequenties aan verbonden zijn. Ondertussen blijven ze er gewoon mee doorgaan.
Ik kan er wel een stukje uithalen voor je als UI, maar in zijn geheel is hij te groot daarvoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
mazaru, mag ik die als UI gebruiken ??
Geen idee, want ze waren dus weer aan t fluisteren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
wat heeft ze nu weer uitgevreten(sorry ben niet naar de streams aan het kijken...mijn internet doet bokkig dus vandaar
)
Idd dat geld is ze kwijt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef Stranger1977 het volgende:
SST_LauraEnAlex Laura & Alex fan![]()
by SST_Laura@
@SST_Laura jammer dat je eruit bent. Heb voor jou en Alex samen zo'n ¤40,- weggesmst maar dat was het waard, haha!xx #sstnl
Wat een looooooserrrrrrr zeg!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
nog ff om lau uit te nodigen hier....
mijn reactie op dakotamu
ik hou jou ook niet tegen hoor ga je gang! je kijkt ook al zo lang dat je lau kan doorgronden nu ok doe je best! ik begrijp alleen niet waarom je dit iemand gunt!
is het normaal iemand te fokken omdat hij/zij een keuze maakt om mee te doen met een programma! be my guest ik denk dan echter.. hoe zouden mensen denken als ik die keuze zou maken? ben ik beter of slechter dan iemand die wel meedoet?
ik vind het sterk ik zou het nooit doen.. en het is zo makkelijk iemand af te kraken? en waarom? ze wordt door iedereen in het huis als lief, eerlijk en mooi gevonden zegt toch wel iets denk ik!.. maar ja iemand die zo is , is een makkelijk slachtoffer! dus fok maar raak ik doe niet mee
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
mijn reactie op dakotamu
ik hou jou ook niet tegen hoor ga je gang! je kijkt ook al zo lang dat je lau kan doorgronden nu ok doe je best! ik begrijp alleen niet waarom je dit iemand gunt!
is het normaal iemand te fokken omdat hij/zij een keuze maakt om mee te doen met een programma! be my guest ik denk dan echter.. hoe zouden mensen denken als ik die keuze zou maken? ben ik beter of slechter dan iemand die wel meedoet?
ik vind het sterk ik zou het nooit doen.. en het is zo makkelijk iemand af te kraken? en waarom? ze wordt door iedereen in het huis als lief, eerlijk en mooi gevonden zegt toch wel iets denk ik!.. maar ja iemand die zo is , is een makkelijk slachtoffer! dus fok maar raak ik doe niet mee
Mo was weer aan het piepen overdat ze maik mist en toen zei Jo van iedereen heeft wel eens een mindere dag, Mo zat te zeuren dat ze naar huis wou ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag te laat dat ze daar samen achter het bed zaten dus weet niet wat er precies aan de hand is/was.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef Maver24 het volgende:
Op upc nog altijd geen beeld. Ergens anders wel?
Huh wat?, Adelbert College in Wassenaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen, dat soort dingen gebeuren op t Adelbert College
okquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
mijn reactie op dakotamu
Dat zou ik erg fijn vindenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan er wel een stukje uithalen voor je als UI, maar in zijn geheel is hij te groot daarvoor.
Ja daar heeft ie op gezeten, net als ik :pquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Huh wat?, Adelbert College in Wassenaar?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Huh wat?, Adelbert College in Wassenaar?
Ik vind het wel aandoenlijk hoe volhardend je bent in het verdedigen van Laura.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
mijn reactie op dakotamu
Ben jij ook zo'n kakker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja daar heeft ie op gezeten, net als ik :p
Oh, Heb daar ook op school gezeten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]DE Gransjeannetjes komen uit Wassenaar
Nicequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja daar heeft ie op gezeten, net als ik :p
Het is natuurlijk wel zo als je in dat huis zit dat je niet alles ziet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:05 schreef waterkant het volgende:
mijn reactie op dakotamu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |