Ik red het ook niet hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef borisz het volgende:
[..]
50KM met volle bepakking![]()
Ik red het niet en zal het niet redden ook. 1dag zou nog lukken evt maar daarna heb ik een aantal dagen rust nodig om bij te komen. Cadeautje van mijn genen
.
Die slopen we er maar uit. De layout wordt er niet helemaal blij vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef Bellatrix het volgende:
Pasen heeft me nooit echt iets gedaan. Behalve dat heerlijke ontbijt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die slopen we er maar uit. De layout wordt er niet helemaal blij van![]()
Lijkt me bier dat langzaam in je glas druipt en waar je bij op de bodem moet slaan om het eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef borisz het volgende:
Dikke eieren iedereen.![]()
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
vanavond.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef borisz het volgende:
Dikke eieren iedereen.![]()
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
vanavond.
Officieel wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me bier dat langzaam in je glas druipt en waar je bij op de bodem moet slaan om het eruit te krijgen.
Vroeger hadden we nog een paastaak. Nu misschien een ontbijtje met zn allen, maar meer ook nietquote:
neem je het gist mee dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Officieel wel ja. 3/4de eruit en dan de fles nog even ronddraaien en het laatste beetje eruit te halen.
Ik verstop eieren maar hoe dat dit jaar gaat met Zorroquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog een paastaak. Nu misschien een ontbijtje met zn allen, maar meer ook niet
Dan had je een lage graadmeter qua humor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Vroeger kon ik minutenlang dubbel liggen om het woord 'paashaas'![]()
Jongste had een diadeem op school gekregen, een oranje bontje met 2 konijnenoren eraan, hij is wel erg leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
Vroeger kon ik minutenlang dubbel liggen om het woord 'paashaas'![]()
Vast om gay men mee te lokken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb wel eens een dag in een paashaaspak rondgelopen!
Klopt. Nog steeds welquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan had je een lage graadmeter qua humor.
Ja ik weet het, die was slechtquote:
Ik hou ervanquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga morgen scoren.. een leuk bunnypakje aan..
Ik ken 'm. Keek 'm 1x en kreeg de slappe lachquote:
Ja?quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uit ziet, komt Rob morgen mee
ow even naar beneden telegfoon halenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb je foto gestuurd via whatsapp
Zorro is een kater: die doet alles voor een poes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik verstop eieren maar hoe dat dit jaar gaat met Zorro
Hij staat zelfs al bijna mee te douchen, hij komt steeds verder
Ze zitten lekker, echt leerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow even naar beneden telegfoon halen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zorro is een kater: die doet alles voor een poes!
Dank, het was zwaar resizen!quote:
Ik ook. Dames voor.quote:
ach, ik heb net geprobeerd om online pizza te bestellen bij een domino's 25 kilometer verderop omdat de postcode van een klasgenoot nog in m'n browser stondquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt dom
Rob wilt een kipshoarma schotel..... wat klik aan een kipfiletschotel
Dus snel even gebeld.... zegt die jongen, ja dat dacht ik al
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, ik heb net geprobeerd om online pizza te bestellen bij een domino's 25 kilometer verderop omdat de postcode van een klasgenoot nog in m'n browser stond
wat is het?quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
zo, even deze openmaken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
WTF is Almere City aan het doen?!
Het wordt nog spannend onderin!
Wij zijn veiligquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
WTF is Almere City aan het doen?!
Het wordt nog spannend onderin!
Ga je ook bbq'en?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
Zo alles gehaald
Nu nog even naar zuidplein en dan verjaardag
Pas dan ook verdiend aan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nog 6 onderzoeken in mijn inbox open staan
Edit:
Ingevuld... weer 10euro verdient
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:14 schreef Kally het volgende:
Zo, alles.klaar, ik al moe maar goed de verjaardag kan van start
Tot zoquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:14 schreef Kally het volgende:
Oplossing: ga krijsen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Jemig, een heel gezin voor me in de wacht. Vader, moeder en 2 kleine kinderen. Dan moeten die kinderen veel te lang wachten en beginnen ze te krijsen
En ik moet ook weer lang wachten
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:14 schreef Kally het volgende:
Heb je dit ook gelezen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
Gisteren zag ik haar live bij MTV, alles akoustisch en zó goed.
Dan zit ik in Turkey.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je dit ook gelezen?
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)edig-uit-op-28-april![]()
Ik hoop het en anders moet ik -als ik eraan denk- het maar opnemen ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan zit ik in Turkey.![]()
Zou ie op uitzending gemist staan?
Ja. En ik mis de bruiloft van Will en Kate al voor de helft en koninginnedag ook al, geweldige week gekozen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop het en anders moet ik -als ik eraan denk- het maar opnemen ofzo
Vakantie?
Wel tof!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja. En ik mis de bruiloft van Will en Kate al voor de helft en koninginnedag ook al, geweldige week gekozen.
Ja zeker! Deze week al lekker voorbruinen.quote:
Het is echt heerlijk buitenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zeker! Deze week al lekker voorbruinen.
Dus nog niet de mogelijkheid gehad om naar buiten te kijken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben nog erg aan het onthaasten en ontheksen
Was het wel een beetje gezelligquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef Kally het volgende:
Omg rustmomentjes Duz? De laatste lopen net de deur uit, ben verrot, en morgen weer half 8 op, straks maar op tijd erin na de paaseitjes verstoppen
Het was supergezelligquote:
kaching. Buitenwijken kosten al een godsvermogen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr.. Willen we de bus pakken, heeft doortje geen kleingeld.. Nu wachten op de taxi
wij zijn niet in tha hooodddquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
kaching. Buitenwijken kosten al een godsvermogen.
ik was wel verlegen hoor met al die nieuwe mensenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
Maar Miranda's Tank is echt een hele leuke gozer
www.imdb.com. Succes!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik ben op zoek naar een titel van een film, maar kom er maar niet op
Dan heb je het verkeerde gezocht. Alles staat in imdb, alles!quote:
Blijkbaar. Anders had ik het wel gevondenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerde gezocht. Alles staat in imdb, alles!
Waar gaatie over?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Ik ben op zoek naar een titel van een film, maar kom er maar niet op
Enigste tokkies in de buurt. Uitgerekend moeten ze naast ONS wonen.quote:
Ze moeten toch naast íemand wonenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Enigste tokkies in de buurt. Uitgerekend moeten ze naast ONS wonen.
Tokkiedorpen lijken mij een mooie oplossing. Lekker, man en vrouw en de hele buurt op een campingstoel op straat zware shag roken pruimen. Al lijkt het me lastig als ze praten, net alsof er allemaal kerels pratenquote:
Ik heb nog mooie verhalen over die gastenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
Misschien kun je ze les geven in normaal doen
Niet op een openbaar forum. Het is vrij genant voor die mensen zelf. En nee, nothing to do with me.quote:
Ook primaquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet op een openbaar forum. Het is vrij genant voor die mensen zelf. En nee, nothing to do with me.
Je bent een lieverd en ik hou van jequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was wel verlegen hoor met al die nieuwe mensen
En rob maar lullen
morgen gourmetten, vandaag idd relaxquote:Op zondag 24 april 2011 08:40 schreef charmed_angel het volgende:
Vrolijk Pasen allemaal
Wij vieren het niet echtMorgen pas fonduen, vandaag heeeerlijk relaxen in de tuin met een boek (thx siep)
And love you 2!'
Dat plaatje, ze kijkt zo enorm uitdagend naar die topics in haar 'speelpakje'quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 08:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat plaatje, ze kijkt zo enorm uitdagend naar die topics in haar 'speelpakje'
Sla Piet Paulusma flink op zijn bek met een honkbalknuppel!quote:Op zondag 24 april 2011 09:42 schreef Kally het volgende:
Ik zit in de auto naar Slagharen, vanmorgen eitjes gedaan. Morgen mijn balkon doen en verder lekker niks
Dit vraagt om pics!quote:Op zondag 24 april 2011 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
2 persoonsluchtbed opgepompt, bikini aan, ingesmeerd, boek erbij, water en zonnen maar! #heerlijk #zon
Dat was het zeker..quote:Op zondag 24 april 2011 16:00 schreef JJH het volgende:
Je weet dus ook niet meer of het gezellig was?
Hakken.quote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat was het zeker..
er komen nu dingen met vlagen terug
Collega's die ik tegenkwam, die m'n naam door half groningen schreeuwden, een jongen in een joggingbroek die tequila weggaf..(niceeee!) de shotjes die ik deed met de barman, het hakken..
en nu ben ik vooral dood..
maar wel een kilo afgevallen.. haha!
naar het stralende japan?quote:Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef Pheno het volgende:
Mijn emigratiedrang worden ook steeds groter
Ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 24 april 2011 16:46 schreef Pheno het volgende:
Mijn emigratiedrang worden ook steeds groter
Als dat zou kunnen, graag.quote:
Awwwwquote:Op zondag 24 april 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige
Lief hè? Ik en mijn nichtje! http://plixi.com/p/95535559
Let maar niet op mij, ik zie er niet uit!!!
SBS 6 was er vandaag toch, ja daar komt vooral een zooi kamperende tokkies op afquote:Op zondag 24 april 2011 17:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Awwww
En thuis, wat een tokkie park is dat Slagharen
Maar die Dean is te lekker in het echie
Mijn god echt hoor, ik zag alleen maar maat (minimaal) 50 en meerquote:Op zondag 24 april 2011 17:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
SBS 6 was er vandaag toch, ja daar komt vooral een zooi kamperende tokkies op af
Joyquote:Op zondag 24 april 2011 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god echt hoor, ik zag alleen maar maat (minimaal) 50 en meer
Van die slonzen ook nog
Liep ik daar braaf opgetut en in mijn zomerjurkje, de rest in legging met goed uitzicht op de sloggi's en putjes
In het kwadraatquote:
Dat zou kunnen, die putten hadden een leven op zichquote:Op zondag 24 april 2011 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
look, now you've made them cry!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 april 2011 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn god echt hoor, ik zag alleen maar maat (minimaal) 50 en meer
Van die slonzen ook nog
Liep ik daar braaf opgetut en in mijn zomerjurkje, de rest in legging met goed uitzicht op de sloggi's en putjes
Het was te ergquote:
Ja maar druk, niet te doen, we gingen weg en toen liepen we toevallig lang het optreden anders had ik het niet eens gezienquote:Op zondag 24 april 2011 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
Was die achtbaan er nog? Die over de kop gaat?
Ik ga ook ff ja, 2 uur in de auto met dit weerquote:Op zondag 24 april 2011 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen, ik plak
quote:Op zondag 24 april 2011 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen, ik plak
Hahaha stond het nergens aangegeven danquote:Op zondag 24 april 2011 18:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar druk, niet te doen, we gingen weg en toen liepen we toevallig lang het optreden anders had ik het niet eens gezien
quote:
Owja 2 uur rijdenquote:Op zondag 24 april 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga ook ff ja, 2 uur in de auto met dit weer
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?quote:Op zondag 24 april 2011 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Even een keer lauwtjes applaudisseren en je hebt je doel denk ik wel bereikt!
Deze kanjer inhuren is niet goedkoop denk ik.quote:Op zondag 24 april 2011 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
[ afbeelding ]
Geen idee, ik ga ultimate dance battle kijkenquote:
quote:
Kunnen ze dat ook al voorspellen?quote:
Das altijd met bbq, je.zit loeivol erna, maar ach zoooo lekkerquote:
Ja blij als lappie er weer is, gauw weer film kijkenquote:
nope, fc is niet top op mobiel bij mijquote:Op zondag 24 april 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Ohw, ik dacht dat je het via je mobiel deed
Sinds een paar weken. Zie het vandaag voor het eerst.quote:Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk het ook
Nog nooit gezien eigenlijk, is het nieuw?
ik ging de tv aanzetten toen jij het zeiquote:Op zondag 24 april 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds een paar weken. Zie het vandaag voor het eerst.
die pakjesquote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het staat nog net niet op hun voorhoofd
3, t/m woensdag.quote:Op maandag 25 april 2011 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Weekend is een dag of 2 ook voor jou nu?
Nee joh, die komen niet buiten!quote:Op zondag 24 april 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
de finalisten zouden zomaar Fokkers kunnen zijn
quote:
Goedquote:
quote:
Viooltjes zijn mooiquote:Op maandag 25 april 2011 10:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Viooltjes
Nope, met kruiden, tomatenplanten, pompoenen, komkommers en aardbeitjes
Jawel, maar ik ben iet van de standaard bloemen zeg maarquote:
Ik was hier om 10 uur en we rijden nu wegquote:Op maandag 25 april 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
Wat ben je aan het doen dan?
Of... waar wacht je op?
quote:Op maandag 25 april 2011 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lig echt in een deuk hierDe mannen hier praten allemaal als in de film New Kids
Echt hè, maar het is zo herkenbaar nu natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 13:28 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, New kids praten als de mannen daar.
Je moet als ze iets zeggen gewoon ''krék wak wo'' zeggen!quote:Op maandag 25 april 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt hè, maar het is zo herkenbaar nu natuurlijk
Waarom zijn jullie vandaag niet open. Ik wil BBQen.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 25 april 2011 14:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie vandaag niet open. Ik wil BBQen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |