mensen die het leven doorhebben maar iets simpels als een trein niet kunnen doorgrondenquote:degenen die dat wel hebben gooien zichzelf voor een trein
Juist! Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Supersoep het volgende:
Mensen met iPhones en Twitter.![]()
Nu pas klagen dat ze locatie-gegevens opslaan.
En waar beweer ik dat ik het leven helemaal doorheb? Ik heb het wel beter door dan de meeste retards in deze samenleving die bewéren dat ze het door hebben maar er eigenlijk de ballen verstand van hebben, en zich laten nemen door Steve Jobs en de klimaatlobby. Deze mensen hebben opvallend vaak Facebook en Twitter, en gebruiken Apple-producten. Ook dragen ze van die kut hipster-brillen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef Bombvis het volgende:
Maar als jij denkt het leven door te hebben, dan spring je toch ook voor de trein? Of ben jij ook zo'n arrogante klootzak die denkt het leven door te hebben?
Dus doordat je niet tot een grote groep behoort (waar ik overigens ook niet bijhoor, heb geen FB, Twitter, Apple of hipsterbril) snap je het beter? Vind ik een wat vreemde redenatie, als die mensen zich daardoor beter voelen kan ik mij daar niet druk over makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef TBNA het volgende:
[..]
Juist! Jij hebt het door.
[..]
En waar beweer ik dat ik het leven helemaal doorheb? Ik heb het wel beter door dan de meeste retards in deze samenleving die bewéren dat ze het door hebben maar er eigenlijk de ballen verstand van hebben. Deze mensen hebben opvallend vaak Facebook en Twitter, en gebruiken Apple-producten. Ook dragen ze vak van die kut hipster-brillen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef TBNA het volgende:
en degenen die dat wel hebben gooien zichzelf voor een trein.
Ah, kijk: een bijna-zelfmoordenaar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef TBNA het volgende:
Ik heb het wel beter door dan de meeste retards in deze samenleving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Dat zeg ik niet, ik zeg dat mensen die tot die groep behoren er in het algemeen minder van snappen. Hetzelfde als dikke wijven over het algemeen lelijk gevonden worden, maar er ook van die feeders zijn die een paal krijgen van al dat lichaamsvet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus doordat je niet tot een grote groep behoort (waar ik overigens ook niet bijhoor, heb geen FB, Twitter, Apple of hipsterbril) snap je het beter? Vind ik een wat vreemde redenatie, als die mensen zich daardoor beter voelen kan ik mij daar niet druk over maken
En in deze vergelijking ben jij een feeder?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef TBNA het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat mensen die tot die groep behoren er in het algemeen minder van snappen. Hetzelfde als dikke wijven over het algemeen lelijk gevonden worden, maar er ook van die feeders zijn die een paal krijgen van al dat lichaamsvet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |