ik dacht dat ze dyslectisch was, maar ze kan ook al niet tellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Laura: 'Ik heb een paar keer op bed gelegen om mn momentje te pakken, maar meer ook niet'\
Nou Willem Bever is er niks bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Stability het volgende:
wat ben ik blij dat die beverbakkus eruit is !!!
nog heeeeeeeeeeeeel even volhoudenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Pfff...al die kwijlmomenten van die Laaf....
Nou vooral toen ze klein in beeld kwam, zodat ze verliefd naar haar eigen beelden kon kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Pfff...al die kwijlmomenten van die Laaf....
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Capaja het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
ik had deze twitter vanmiddag gelezen, dus vond het erg vreemd wat ze verteldequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezien
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik had deze twitter vanmiddag gelezen, dus vond het erg vreemd wat ze vertelde
adem inquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Capaja het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |