Ze kan zichzelf dan ook uitstekend stilhouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Ecila111 het volgende:
Toch 1 complimentje voor Laura: ze is enorm fotogeniek.
Daar let jij op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Aan zn broek te zien denkt-ie al een heel stuk vooruit___!
manlief kijkt om huh mo breekt wat ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef DjinN het volgende:
"Monique breekt na videoboodschap van Maik"
Goh...wanneer breekt eMo een keer nietAls ze een natte scheet laat breekt ze al
Het Spaanse Schaapquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alsof ik kan vergeten wat ik eerder heb gezien in...eh...hoe heet het...dat programma dat door dat schaap wordt gepresenteerd....ben de naam kwijt...
reuze benieuwd. Had trouwens niet gezien dat die zweefteef date van karim een joggingbroek aan hadquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef rico80 het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe die date afloopt? :p
ja die blijft gewoon plakken duh, die weet niet wanneer hij teveel isquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Fikkert2 het volgende:
Blijft die flapdrol er de hele show bij ?
Faalquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef afca_oc het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
wat ben je bruiiiiiiiiiiiin zei ze tegen alex...ja ik heb ook in de zon gezeten zegt ie...
hij zou toch werk gaan zoeken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |