BLUFquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze zal zo gaan chatten...misschien kun je haar dan een linkje sturen naar haar welkomstttopic.
Ohw... dat ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze zal zo gaan chatten...misschien kun je haar dan een linkje sturen naar haar welkomstttopic.
En nu Eric Satiequote:
Ze hebben niks anders.quote:
Ze hebben niets anders.quote:
Is ook niet nodigquote:
Omdat ze kennelijk denken dat er uitsluitend Alzheimertjes, Korsakovjes en andere Amnesianen naar Secret Story kijken.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk denken dat er uitsluitend Alzheimertjes, Korsakovjes en andere Amnesianen naar Secret Story kijken.
LOL.quote:
Goedbedoeld dus, wat lief van zequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk denken dat er uitsluitend Alzheimertjes, Korsakovjes en andere Amnesianen naar Secret Story kijken.
+1quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
Ik wil haar weer terugZe was fakking leuk en actief als ik het zo terugzie
Misschien werd ze daar zwaar onder de valium gehouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Stability het volgende:
tering, wat is ze hyper....waarom laten ze dat rare dansen en gapen van haar niet zien??
Dit zijn wel alle beelden dat ze actief was van alle weken...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
Ik wil haar weer terugZe was fakking leuk en actief als ik het zo terugzie
natuurlijk aangemaakte valium. geproduceerd door haar eigen lichaam ja, daar had ze genoeg van hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien werd ze daar zwaar onder de valium gehouden.
Toch niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan niet meer. Die heeft vannacht gebivakeerd in een slaapzak op schiphol
Alsof ik kan vergeten wat ik eerder heb gezien in...eh...hoe heet het...dat programma dat door dat schaap wordt gepresenteerd....ben de naam kwijt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |