Ze kan zichzelf dan ook uitstekend stilhouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Ecila111 het volgende:
Toch 1 complimentje voor Laura: ze is enorm fotogeniek.
Daar let jij op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Aan zn broek te zien denkt-ie al een heel stuk vooruit___!
manlief kijkt om huh mo breekt wat ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef DjinN het volgende:
"Monique breekt na videoboodschap van Maik"
Goh...wanneer breekt eMo een keer nietAls ze een natte scheet laat breekt ze al
Het Spaanse Schaapquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alsof ik kan vergeten wat ik eerder heb gezien in...eh...hoe heet het...dat programma dat door dat schaap wordt gepresenteerd....ben de naam kwijt...
reuze benieuwd. Had trouwens niet gezien dat die zweefteef date van karim een joggingbroek aan hadquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef rico80 het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe die date afloopt? :p
ja die blijft gewoon plakken duh, die weet niet wanneer hij teveel isquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Fikkert2 het volgende:
Blijft die flapdrol er de hele show bij ?
Faalquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef afca_oc het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
wat ben je bruiiiiiiiiiiiin zei ze tegen alex...ja ik heb ook in de zon gezeten zegt ie...
hij zou toch werk gaan zoeken ?
Met in elk geval één poot...oh nee, die was al weg.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
wat ben je bruiiiiiiiiiiiin zei ze tegen alex...ja ik heb ook in de zon gezeten zegt ie...
hij zou toch werk gaan zoeken ?
Dat heeft ze zichzelf afgeroepen hoorquote:
Geacteerd dus want hij heeft haar opgewacht op schiphol.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...voor het eerst een echte oprechte blije reactie
morgen issie niet meer van laura af te trappen denk ikquote:
hahahaha iddquote:
Ja, wat verwacht je nou als je een blik bij een castingbureau opentrekt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die zocht ik ook net. wat een acteurs daar
ja wel heel toevallig dat er wel een paar van hebbes.nl ertussen zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je nou als je een blik bij een castingbureau opentrekt.
nou...ik vond het niet geacteerd...ze schrok zich de pleurisquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef shomila het volgende:
[..]
Geacteerd dus want hij heeft haar opgewacht op schiphol.
leuk onderwerp voor de tweeters straksquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
laura's moeder en faalex stonden op schiphol zeker bij de verkeerde gate te wachten![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
[..]
leuk onderwerp voor de tweeters straks
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flauwe kul die Alnix in de studio. Opgedronge relatie. Ik weet wel zeker dat dit nooit en te nimmer maar ook iets gaat worden...
Oh, Schiphol! Wat de fak deden we dan op Weeze!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
laura's moeder en faalex stonden op schiphol zeker bij de verkeerde gate te wachten![]()
* Ceetje..slingert de twattert aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
[..]
leuk onderwerp voor de tweeters straks
En daarna volgt hij haar..quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
nog 2 maanden zolang ze gevolgt kunnen worden
Zeiden ze van Roel en Do ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flauwe kul die Alnix in de studio. Opgedronge relatie. Ik weet wel zeker dat dit nooit en te nimmer maar ook iets gaat worden...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh, Schiphol! Wat de fak deden we dan op Weeze!
wel leuk, ik weet niet of het een relatie word en dan..... ha lauquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik vond het niet geacteerd...ze schrok zich de pleuris
Het enorme aantal fails in dit programma is ondertussen wel onwaarschijnlijk te noemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |