quote:
Wat een schitterend nagerechtquote:
In tegenstelling tot Lauw-ra, natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef pullup het volgende:
Allemaal mensen die bewegen![]()
Dat is wel een verandering ja
Misschien leren ze hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:31 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Gister was ie ook 20 minuten te laat
sja die word er zo moe vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Lauw-ra, natuurlijk.
Een nieuwe gewaarwording, niet? Normaal ligt ze immers.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een nieuwe gewaarwording, niet? Normaal ligt ze immers.
Ben bang van welquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Ferdo het volgende:
Komt goed, Jo, daar zorgt mammaJo wel voor.
Is er een vorige dan?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef sjampoeh het volgende:
goeie keus die paardestaart met die oren
Goedzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:30 schreef Ferdo het volgende:
Kom me snel melden voordat Lavenderr me hiernaartoe sleept.
Dat was tussen de momenten door dat ze in bed lag natuurlijkquote:
Wat is ze lang he, zo rechtopquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een nieuwe gewaarwording, niet? Normaal ligt ze immers.
Als ze een spoorwegovergang oploopt wordt ze zo geëlektrocuteerd.quote:
Eerlijk wel.. vakantie gevierdquote:
Ze zal zo gaan chatten...misschien kun je haar dan een linkje sturen naar haar welkomstttopic.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
confroneer laura aub met dr gaap en slaap beelden?
BLUFquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze zal zo gaan chatten...misschien kun je haar dan een linkje sturen naar haar welkomstttopic.
Ohw... dat ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze zal zo gaan chatten...misschien kun je haar dan een linkje sturen naar haar welkomstttopic.
En nu Eric Satiequote:
Ze hebben niks anders.quote:
Ze hebben niets anders.quote:
Is ook niet nodigquote:
Omdat ze kennelijk denken dat er uitsluitend Alzheimertjes, Korsakovjes en andere Amnesianen naar Secret Story kijken.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk denken dat er uitsluitend Alzheimertjes, Korsakovjes en andere Amnesianen naar Secret Story kijken.
LOL.quote:
Goedbedoeld dus, wat lief van zequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat ze kennelijk denken dat er uitsluitend Alzheimertjes, Korsakovjes en andere Amnesianen naar Secret Story kijken.
+1quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
Ik wil haar weer terugZe was fakking leuk en actief als ik het zo terugzie
Misschien werd ze daar zwaar onder de valium gehouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Stability het volgende:
tering, wat is ze hyper....waarom laten ze dat rare dansen en gapen van haar niet zien??
Dit zijn wel alle beelden dat ze actief was van alle weken...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef pullup het volgende:
Ik wil haar weer terugZe was fakking leuk en actief als ik het zo terugzie
natuurlijk aangemaakte valium. geproduceerd door haar eigen lichaam ja, daar had ze genoeg van hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Misschien werd ze daar zwaar onder de valium gehouden.
Toch niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan niet meer. Die heeft vannacht gebivakeerd in een slaapzak op schiphol
Alsof ik kan vergeten wat ik eerder heb gezien in...eh...hoe heet het...dat programma dat door dat schaap wordt gepresenteerd....ben de naam kwijt...quote:
Ze kan zichzelf dan ook uitstekend stilhouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Ecila111 het volgende:
Toch 1 complimentje voor Laura: ze is enorm fotogeniek.
Daar let jij op?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef iBenny het volgende:
Aan zn broek te zien denkt-ie al een heel stuk vooruit___!
manlief kijkt om huh mo breekt wat ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef DjinN het volgende:
"Monique breekt na videoboodschap van Maik"
Goh...wanneer breekt eMo een keer nietAls ze een natte scheet laat breekt ze al
Het Spaanse Schaapquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alsof ik kan vergeten wat ik eerder heb gezien in...eh...hoe heet het...dat programma dat door dat schaap wordt gepresenteerd....ben de naam kwijt...
reuze benieuwd. Had trouwens niet gezien dat die zweefteef date van karim een joggingbroek aan hadquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef rico80 het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd hoe die date afloopt? :p
ja die blijft gewoon plakken duh, die weet niet wanneer hij teveel isquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Fikkert2 het volgende:
Blijft die flapdrol er de hele show bij ?
Faalquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef afca_oc het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
wat ben je bruiiiiiiiiiiiin zei ze tegen alex...ja ik heb ook in de zon gezeten zegt ie...
hij zou toch werk gaan zoeken ?
Met in elk geval één poot...oh nee, die was al weg.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Stability het volgende:
wat ben je bruiiiiiiiiiiiin zei ze tegen alex...ja ik heb ook in de zon gezeten zegt ie...
hij zou toch werk gaan zoeken ?
Dat heeft ze zichzelf afgeroepen hoorquote:
Geacteerd dus want hij heeft haar opgewacht op schiphol.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja...voor het eerst een echte oprechte blije reactie
morgen issie niet meer van laura af te trappen denk ikquote:
hahahaha iddquote:
Ja, wat verwacht je nou als je een blik bij een castingbureau opentrekt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja die zocht ik ook net. wat een acteurs daar
ja wel heel toevallig dat er wel een paar van hebbes.nl ertussen zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, wat verwacht je nou als je een blik bij een castingbureau opentrekt.
nou...ik vond het niet geacteerd...ze schrok zich de pleurisquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef shomila het volgende:
[..]
Geacteerd dus want hij heeft haar opgewacht op schiphol.
leuk onderwerp voor de tweeters straksquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
laura's moeder en faalex stonden op schiphol zeker bij de verkeerde gate te wachten![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
[..]
leuk onderwerp voor de tweeters straks
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flauwe kul die Alnix in de studio. Opgedronge relatie. Ik weet wel zeker dat dit nooit en te nimmer maar ook iets gaat worden...
Oh, Schiphol! Wat de fak deden we dan op Weeze!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
laura's moeder en faalex stonden op schiphol zeker bij de verkeerde gate te wachten![]()
* Ceetje..slingert de twattert aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Stability het volgende:
[..]
leuk onderwerp voor de tweeters straks
En daarna volgt hij haar..quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
nog 2 maanden zolang ze gevolgt kunnen worden
Zeiden ze van Roel en Do ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flauwe kul die Alnix in de studio. Opgedronge relatie. Ik weet wel zeker dat dit nooit en te nimmer maar ook iets gaat worden...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh, Schiphol! Wat de fak deden we dan op Weeze!
wel leuk, ik weet niet of het een relatie word en dan..... ha lauquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik vond het niet geacteerd...ze schrok zich de pleuris
Het enorme aantal fails in dit programma is ondertussen wel onwaarschijnlijk te noemenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Ceetje.. het volgende:
Roel en Do... ?quote:
quote:
Niet ,ik sweer het je.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Copycat het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ze die date-faal met Karim in beeld brengen.
Ja in nl zit er dus wel een geniale regisseurquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
wel leuk, ik weet niet of het een relatie word en dan..... ha lau
Nou ja zeg... haha wat een gelul in de ruimte allemaal. Ik vraag me af of die tweet nou nep was of dat die "ontmoeting" net in scene gezet was. Faal op faal op faal het is bijna een prestatie an sich dit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef afca_oc het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
dat dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die show waar werkelijk helemaal niemand naar gaat kijken...
alex kennende stond hij echt wel op schipholquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou ja zeg... haha wat een gelul in de ruimte allemaal. Ik vraag me af of die tweet nou nep was of dat die "ontmoeting" net in scene gezet was. Faal op faal op faal het is bijna een prestatie an sich dit.
Het programma waar heel Nederland morgen over praat.®quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(Nederland_%26_Vlaanderen)#Big_Brother_5_.22Back_To_Basic.22_.282005.29quote:
Iidquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...ik vond het niet geacteerd...ze schrok zich de pleuris
Jup. Maw wat we net zagen was een toneelstukje. Alleen maar acteurs en actrices in SSTquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
alex kennende stond hij echt wel op schiphol
Ja, iets in de vorm van dat Bianca niet wilde slapen met Karim.quote:
Met de kennis van nu wel ja. Maar het merendeel van de streamers geloofde er niet inquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was velen malen echter dan deze wan vertoning.
quote:
Ja duhhh Biancaquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, iets in de vorm van dat Bianca niet wilde slapen met Karim.
Dat gaat niet lukken, daar moeten ze MaJo voor invliegenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
koanna moet haar persoonlijkheid veranderen
Joanna moet de snelheid van haar ademhaling veranderen. Als in, stopzetten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
koanna moet haar persoonlijkheid veranderen
hebben ze 200000% fakking zekers te weten al gestortquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Djoon zat al te lachen na die aankondiging van een ton.
Laura's toneelhaak was ook oneerlijk, dus ik verbaas me nergens meer overquote:
Daar is die websjop mee uit t klei getrokkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben ze 200000% fakking zekers te weten al gestort
dat denkt zequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Flow3r het volgende:
weer zo'n raar kort jasje, is dat mode of zo?
Yupquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef pullup het volgende:
Sharon is dus de klosWat een rare verdeling
Tuurlijk is Laura leuk. Ik heb smaak..quote:
Best leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Flow3r het volgende:
weer zo'n raar kort jasje, is dat mode of zo?
Ik probeer al een hele tijd niet meer te volgen wat er met die kluizen gebeurt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef pullup het volgende:
Sharon is dus de klosWat een rare verdeling
zal het zijn reet roestenquote:
Vanaf nu geen missies en opdrachten meer verneuken?quote:
Niks, alleen Sharon betaalt voor de sleutelsquote:
Ze hebben maar een beperkt aantal tekens die ze mogen gebruiken hequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Lukt het vrijspelen van een sleutel niet, dan betaald de bewoner met de meeste kluisinhoud 5000 euro voor de sleutel. #sstnl #Net5
wat zijn ze fakking 200.000 procent goed in werkwoordsspelling zeg![]()
![]()
Niet afhaken nu, Lavenderr!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik probeer al een hele tijd niet meer te volgen wat er met die kluizen gebeurt.
Lautje is een stille genietsterquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lau heeft de hele tijd over lol maken. Zo vaak heeft ze niet gelachen.
als ze wakker was... lachte ze wellusquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lau heeft de hele tijd over lol maken. Zo vaak heeft ze niet gelachen.
ja, maar een simpele d/t regel en gewoon betaalt er neer zetten is teveel moeite zekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben maar een beperkt aantal tekens die ze mogen gebruiken he
ja, ik denk wel 3x in totaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ze wakker was... lachte ze wellus
Volgens mij is een t even lang als een d :pquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben maar een beperkt aantal tekens die ze mogen gebruiken he
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Coos het volgende:
Wat een lulpraat.![]()
Lieve Laura je ben een kanjer
en op je graf leg ik een anjer.
lag bedoel jequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ze wakker was... lachte ze wellus
quote:
Appel erin en dan een glazen kistquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Ecila111 het volgende:
Is er nog ergens een prins over? Ze heeft zo'n prinsessenhoofd, kroontje erop klaar.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik let nu gewoon op andere dingen, dingen die wél makkelijk te begrijpen zijn
Het ontbijt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik let nu gewoon op andere dingen, dingen die wél makkelijk te begrijpen zijn
Ohw dattes bedoel jequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef afca_oc het volgende:
[..]
ja, maar een simpele d/t regel en gewoon betaalt er neer zetten is teveel moeite zeker
quote:
quote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Coos het volgende:
Wat een lulpraat.![]()
Jij bent wel van de rauwe vis he :pquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Sushi eten op Scheveningen? Dan weet ik wel waar
bij de sushi tent natuurlijk..... duhhquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Sushi eten op Scheveningen? Dan weet ik wel waar
Echt hé!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
bij de sushi tent natuurlijk..... duhh
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef DjinN het volgende:
Stiekem hoop ik wel dat Flip en Jo het redden
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:01 schreef markna het volgende:
bart lees de reacties van fok maar eens voor
Terug naar schooltijd, grafschriften maken!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Coos het volgende:
Wat een lulpraat.![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:01 schreef Stranger1977 het volgende:
Hadden ze geen vriendenboekje op FOK kunnen doen?
Hey LUIRA! Doe die kaken es op elkaar!
Ik ken er nog een paarquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef sjampoeh het volgende:
goh mo relativeert ???? zou ze zelf ook es moeten doen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef Coos het volgende:
Naschoolse opvang.
Dus ze kan wel lekker uitslapen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef Coos het volgende:
Naschoolse opvang.
Trouwens best hatelijk, anjers op iemands graf leggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef Coos het volgende:
Wat een lulpraat.![]()
Schoolvakantie volgende week?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef Coos het volgende:
Naschoolse opvang.
Ja LAutje kom eens gezellig langs!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef Vultarian het volgende:
wij zijn ook superliev hoor lauw, kom gerust langs
Zo is hij welquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trouwens best hatelijk, anjers op iemands graf leggen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Laysa het volgende:
Laura is een heel stuk levendiger nu ze weer thuis is
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Ferdo het volgende:
Karim...heeft...in...een...Bollywoodfilm...gespeeld.
Dus zó krijgt de Stem zijn typische uitspraak: hij zit met zijn kop voor een autocue.
Ze heeft nu meer gepraat dan in heel SST?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
Ik hoor Laura haar stem eigenlijk voor het eerst nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |